abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 december 2020 @ 10:27:38 #152
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196528126
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]

Marriage Story staat al een hele poos op Netflix (en op mijn to watch-lijstje) maar het kwam er steeds niet van.
Nu dan eindelijk deze hedendaagse versie van Kramer vs. Kramer bekeken, en o wat een prachtige film! O+ Zo rauw, pijnlijk en verdrietig. ;(
Steengoed geacteerd door de hoofdrolspelers Adam Driver en Scarlett Johansson, en mooie bijrollen van Alan Alda, Laura Dern en Ray Liotta.
Aanrader!
Stukje gekeken, vond er ook niks aan. Was me te traag.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196529411
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2020 00:13 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]

Marriage Story staat al een hele poos op Netflix (en op mijn to watch-lijstje) maar het kwam er steeds niet van.
Nu dan eindelijk deze hedendaagse versie van Kramer vs. Kramer bekeken, en o wat een prachtige film! O+ Zo rauw, pijnlijk en verdrietig. ;(
Steengoed geacteerd door de hoofdrolspelers Adam Driver en Scarlett Johansson, en mooie bijrollen van Alan Alda, Laura Dern en Ray Liotta.
Aanrader!
Hear, hear. Ik heb de film kunnen kijken in het filmhuis. Dit was 1 van mijn favoriete films van dat jaar. Je vergeet de briljante humor te benoemen. Ik lag krom van het lachen in het filmhuis, maar ik voelde ook aan dat de film niet bij iedereen in de zaal werd gewaardeerd. De meningen zijn heel erg verdeeld over deze film.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196529432
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 3 december 2020 @ 11:45:34 #155
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_196529450
Topic titel perfect gekozen. Het wordt hier in huis meerdere malen op een dag gezegd, er is geen ontkomen aan.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_196529690
twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 3 december 2020 @ 12:28:06 #157
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_196530158
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2020 06:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Big Bang en Fresh Prince gaan verdwijnen
Op dat soort momenten ben ik blij dat we de meeste series ook gewoon op schijf halen; ook als ze op Netflix staan. Geen idee wanneer ze verwijderd worden. ;(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 3 december 2020 @ 13:42:10 #158
71048 Tokay
makes your day!
pi_196531334
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:01 schreef vencodark het volgende:
Als je genoten hebt van Marriage Story zou ik zeker Revolutionary Road eens kijken.
Leonardo DiCaprio en Kate Winslet als ruziënd stel.
Iets donkerder dan Marriage Story maar erg boeiend wat mij betreft. :)
Die stond wel op Netflix een tijdje terug.
Lang geleden dat ik die zag, maar dat is inderdaad een heel goede film.
Zit nog steeds in het Netflix-aanbod, zie ik nu, dus wellicht ga ik ‘m nog eens kijken. :)
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 3 december 2020 @ 14:34:01 #159
71048 Tokay
makes your day!
pi_196532137
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:42 schreef Slayage het volgende:
Hear, hear. Ik heb de film kunnen kijken in het filmhuis. Dit was 1 van mijn favoriete films van dat jaar. Je vergeet de briljante humor te benoemen. Ik lag krom van het lachen in het filmhuis, maar ik voelde ook aan dat de film niet bij iedereen in de zaal werd gewaardeerd. De meningen zijn heel erg verdeeld over deze film.
Mee eens, ik vergat humor. Bijwijlen was Marriage Story komisch, er zat - gelukkig maar! - ook de nodige (subtiele) humor in. :Y Maar een dijenkletser? Nou nee. ;(
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 3 december 2020 @ 15:03:13 #160
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196532640
Zit nu in de Colombiaans/Spaanse serie Perdida (makers Casa de Papel dacht ik). Sterke serie! Zit in aflevering 6, en het is echt een goed, spannend en pakkend verhaal!
pi_196536758
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 07:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Als je genoten hebt van Marriage Story zou ik zeker Revolutionary Road eens kijken.
Leonardo DiCaprio en Kate Winslet als ruziënd stel.
Iets donkerder dan Marriage Story maar erg boeiend wat mij betreft. :)
Die stond wel op Netflix een tijdje terug.
Speelden die twee ook niet eens in een film over een boot ? die wil ik nog altijd kijken want ik wil weten hoe t afloopt
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_196537540
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:17 schreef TLC het volgende:

[..]

Speelden die twee ook niet eens in een film over een boot ? die wil ik nog altijd kijken want ik wil weten hoe t afloopt
Die zinkt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_196537662
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:17 schreef TLC het volgende:

[..]

Speelden die twee ook niet eens in een film over een boot ? die wil ik nog altijd kijken want ik wil weten hoe t afloopt
Pathé thuis
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_196537989
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:17 schreef TLC het volgende:

[..]

Speelden die twee ook niet eens in een film over een boot ? die wil ik nog altijd kijken want ik wil weten hoe t afloopt
:D

Ik ga vnv eindelijk voor de laatste paar afleveringen van The Crown.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196545131
9 Kere Leyla | Leyla Everlasting – [Turkije] 2020 12 1:52 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat
Een weerbare huisvrouw, haar man en hun huwelijkstherapeut raken verstrikt in een ongezonde driehoeksverhouding en een complot om een ​​antiek manuscript te bemachtigen.

Bhaag Beanie Bhaag – [India] S01 2020 12 - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een jonge comedian met afkeurende ouders, een complex liefdesleven en veel zelfkritiek zegt haar comfortabele, maar onbevredigende leventje vaarwel om stand-up te doen.

Big Mouth – [VS] S04 2017 16 - Netflix Original | Comedy
In deze gedurfde comedy van ware vrienden Nick Kroll en Andrew Goldberg zetten de verrassingen en verschrikkingen van de puberteit het leven van tieners op zijn kop.

Kapitein Onderbroek en Mega Coolmis – 2020 6 0:46 uur - Netflix Original | Avontuur, Comedy
Kerstmis wordt vreemd, heel vreemd, wanneer Sjors en Harold terug in de tijd gaan om een paar van hun geliefde kersttradities te veranderen.

Kings of Jo'Burg – [Zuid-Afrika] S01 2020 16 | Drama, Fantasy, Misdaad, Thriller
De broers Masire domineren de criminele onderwereld van Johannesburg. Ze dreigen ten val te komen door een bovennatuurlijke familievloek en een complex web van verraad.

MANK – [VS] 2020 12 2:12 uur - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Hollywood in de jaren 1930, gezien door de ogen en met de gevatheid van de alcoholistische scenarioschrijver Herman J. Mankiewicz terwijl hij 'Citizen Kane' voltooit.

Selena: The Series – [VS] Deel 1 2020 9 - Netflix Original | Drama, Musical
De iconische Mexicaans-Amerikaanse artieste Selena wordt beroemd wanneer zij en haar familie er alles voor doen om hun droom te verwezenlijken.

Süskind – [Nederland] 2012 12 1:57 uur | Drama
Walter Süskind is een lid van de Nederlandse Joodse Raad in het door de nazi's bezette Amsterdam. Hij redt honderden kinderen van de concentratiekampen.

Taped – [Nederland] 2012 16 1:24 uur | Misdaad, Thriller
Tijdens een vakantie in Argentinië wil een jong stel hun huwelijk redden, maar ze zien hoe een corrupte agent een moord pleegt.

Tony 10 – [Nederland] 2012 AL 1:22 uur | Avontuur, Comedy
Tony is bijna tien en heeft de beste vader van de wereld. Maar op een dag loopt zijn vader weg van huis. Tony doet er alles aan om zijn ouders weer bij elkaar te krijgen.

Wir können nicht anders – [Duitsland] 2020 16 1:46 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Thriller
Een man verijdelt een moord en ontsnapt aan de would-bemoordenaars samen met het beoogde slachtoffer, terwijl een vrouw die hij net heeft ontmoet, hem probeert te vinden.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196546274
Mank *O*
Tap tap tap
pi_196552318
Streamingdienst HBO Max komt in tweede helft van 2021 uit in Europa
HBO Max, de in de VS uitgebrachte videostreamingdienst van WarnerMedia, komt in de tweede helft van volgend jaar uit in Europa. Het filmbedrijf gaat daarnaast alle films die voor 2021 gepland staan, in de VS op HBO Max uitbrengen, gelijktijdig met de Amerikaanse bioscoopreleases.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196561141
Batman Vs. Teenage Mutant Ninja Turtles – 2019 12 1:26 uur | Actie, Misdaad
Een groep oude vijanden komt naar Gotham. De Dark Knight en de 'helden in een half schild' werken samen om het gemene gezelschap te verslaan.

Mighty Express: Een machtige kerstmis – 2020 AL 0:25 uur - Netflix Original | Avontuur
De Mighty Express verwelkomt een nieuwe trein en racet door een sneeuwstorm om cadeaus van de Kerstman te bezorgen en Kerstmis te redden voor alle kinderen in Sporendorp.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196563820
Vorige weken heb ik The Eddy gekeken. Was een leuke, interessante serie met fijne muziek. Had wel op iets meer muziek gehoopt, maar het herinnerde mij weer waarom jazzy muziek zo fijn is.
pi_196566728
You You (TV Series 2018– ) - IMDb Is wel een binge serie. Ik ben maar even gestopt. Best wel spannend. En eigenlijk zijn de meeste karakters niet echt waar je vrienden mee wil worden. Tot nu dan verdienden ze zichzelf. Dat is het leuke
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_196571726
Is er al iets bekend of doctor who miss nog ooit terug komt op netflix? Op amazon staan 6 seizoenen maar dat zijn niet de eerste alleen 6 tm 12 ofzo
pi_196571861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
You You (TV Series 2018– ) - IMDb Is wel een binge serie. Ik ben maar even gestopt. Best wel spannend. En eigenlijk zijn de meeste karakters niet echt waar je vrienden mee wil worden. Tot nu dan verdienden ze zichzelf. Dat is het leuke
Toffe serie inderdaad, vooral het tweede seizoen zitten een aantal twisten in :Y)

Hoewel de meeste mensen het tweede seizoen slechter vinden :P
Ik vind het tweede seizoen beter.
SOONY
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 5 december 2020 @ 22:33:17 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196572194
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 22:12 schreef DKUp het volgende:

[..]

Toffe serie inderdaad, vooral het tweede seizoen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, hoef ik die alvast niet meer te kijken nu ik dat weet :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196576601
Buurman & Buurman – [Tsjechië] S02 2003 AL | Comedy, Kinderserie
Twee charmant-onhandige buren werken zich door veel zelfveroorzaakte problemen, en komen altijd tot een oplossing, maar niet altijd op de makkelijkste manier.

Dallas Buyers Club – [VS] 2013 12 1:56 uur | Drama
Ron Woodroof weigert het doodvonnis van zijn arts te aanvaarden na zijn AIDS-diagnose in 1986 en smokkelt medicijnen uit het buitenland.

Lucia de B. – [Nederland] 2014 12 1:32 uur | Drama, Thriller
In deze op feiten gebaseerde thriller houdt verpleegster Lucia de Berk ook na haar veroordeling vol niet schuldig te zijn aan moord op een aantal van haar patiënten.

Place Beyond the Pines, The – [VS] 2012 12 2:20 uur | Drama, Duister, Misdaad
Een gewelddadige confrontatie tussen een bankovervaller op een motor en een jonge agent loopt uit op een gespannen, langdurige vete.

Soof – [Nederland] 2013 12 1:39 uur | Comedy, Romantisch
Soof is bijna 40 en staat onder druk met drie kinderen, een altijd werkende man en een slechtlopend cateringbedrijf. Een flirt met een knappe Amerikaan is het gevolg.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196577762
Dallas Buyers Club laatst op VL gekeken. Een pareltje O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')