Niet gelezen.quote:Op zondag 15 november 2020 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als iets één keer gebeurt is dat een incident.
Als het in korte tijd twee keer plaatsvindt, is dat heel toevallig.
Als het drie keer gebeurt, is er sprake van een patroon.
En als het vierde geval vrijwel identiek is, dan is dat ronduit verdacht.
@:scrummie LEES JE MEE?
Klote voor hem wel. Straks slaat zijn Domjoekel en andere hilariteit echt nergens meer opquote:Op zondag 15 november 2020 19:12 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland zijn mond wordt gesnoerd. (wederom)
VBL / Memphis Depay #12 Naar Barça?quote:Op zondag 15 november 2020 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Memphis snoert mondjes
ondertussen is berghuis bezig met choken
Ik geloof jequote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef Scheepskok het volgende:
Ik had 3-0 voorspeld. Kan het alleen niet zo snel vinden.
Heb jij even geluk dat dit nooit bij 3-0 gaat blijven.quote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef Scheepskok het volgende:
Dit is toch geen act.quote:Op zondag 15 november 2020 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is zo'n leuke act, dit blijft hilarisch.
quote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef Scheepskok het volgende:
Ik geloof je!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:16 schreef Scheepskok het volgende:
Ik ga ervoor zitten, maar het zal mij benijen.
Ik denk aan 3-0 voor de Italianen, dan kan het altijd meevallen.
Niet.quote:Op zondag 15 november 2020 19:16 schreef Scheepskok het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 18:44 schreef Scheepskok het volgende:
Morgen gaan ze winnen. Let op mijn woorden. 4-0.
Ja ha ha.quote:Op zondag 15 november 2020 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat dit nooit bij 3-0 gaat blijven.
Lekker naïef weer het goede in de mens zoeken!!quote:Op zondag 15 november 2020 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik weer mooi de boot in met mijn goedgelovigheid
Ook Wijndal verdient het. Goede speler.quote:Op zondag 15 november 2020 19:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zou lullig zijn voor Berghuis als Wijndal wel weet te scoren
Eerder Stefan.quote:Op zondag 15 november 2020 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Blind liep te verdedigen als een bejaarde
Vond hem woensdag (?) wel erg sterk. Of wanneer was die pot.quote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Vrij speelt sowieso matige pot. Ook onder de druk uit spelen gaat vaak mis bij hem. Als je dan ook de verdedigende taak niet doet..
Vind NL verdedigend erg kwetsbaar. Wordt billenknijpen nu met HateGod en Blind.quote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Vrij speelt sowieso matige pot. Ook onder de druk uit spelen gaat vaak mis bij hem. Als je dan ook de verdedigende taak niet doet..
Nog niet. Ik ga meteen kijken!quote:Op zondag 15 november 2020 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je al gezien dat ik een nieuw Ed Baars filmpje in het FEE-topic had gepost?
Nog niet. Ik ga meteen kijken!quote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ga meteen kijken!
Heb je mijn nieuwe FEE topic al gezien?
Is echt een geweldig succes
Ik ook niet. Alleen @Slobeend is fan.quote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is waar. Het is meer dat ik Hateboer helemaal niks vind.
Gewoon naar Ajax als Tagliafico vertrektquote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goed om te zien dat Wijndal een niveau hoger vrij eenvoudig aan kan. Die is na dit seizoen weg bij AZ
Bosnie is niveau Telstar.quote:Op zondag 15 november 2020 19:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goed om te zien dat Wijndal een niveau hoger vrij eenvoudig aan kan. Die is na dit seizoen weg bij AZ
Normaal gesproken speelt hij altijd met spelers die er niks van begrijpen.quote:Op zondag 15 november 2020 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wijst Berghuis waar hij gaat passen bij een pass over 1 meter?
Ik had verwacht dat GGMM het zou inkoppen maar dit vind ik enkel fijnerquote:Op zondag 15 november 2020 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Normaal gesproken speelt hij altijd met spelers die er niks van begrijpen.
Patrick Lodewijksquote:Op zondag 15 november 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
Klaassen![]()
Wie heeft deze clown bij het NL elftal gehaald??????
Frank de Boer lijkt mequote:Op zondag 15 november 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
Klaassen![]()
Speelt een prima wedstrijd.quote:Op zondag 15 november 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
Klaassen![]()
Het is geen niveau Mark Diemers neequote:Op zondag 15 november 2020 19:25 schreef onlogisch het volgende:
Klaassen![]()
wowquote:Op zondag 15 november 2020 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Orlando Boldewijn niet meer.
Bergwijnhuisquote:Op zondag 15 november 2020 19:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zat er nou maar wijn in z'n naam hè.
Eindelijk een vbl moderator aanwezig en gelijk niveau. Wat zal jij als FA trots zijn op je werknemers hier.quote:
Zakt door het ijs vanaf het moment dat Gini is gewisseld, die deed alles op het middenveld.quote:Op zondag 15 november 2020 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Speelt een prima wedstrijd.
En de bondscoach gaat doorgaans over de selectie.
Zij is mokerdomquote:Op zondag 15 november 2020 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die dochter is best wel een geil wijf.
Oké bedankt voor je analyse.quote:Op zondag 15 november 2020 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zakt door het ijs vanaf het moment dat Gini is gewisseld, die deed alles op het middenveld.
Leuke speler voor Ajax maar niet voor Oranje
Nog geld ook, wat kun je nog meer wensen.quote:
Kan er echt geen fuck meer van opeens. Zag je 'm tegen Juve laatst?quote:Op zondag 15 november 2020 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
De Vrij was toch de beste verdediger uit de Serie A?
Ja. Dit is al ongeveer sinds mei zo.quote:Op zondag 15 november 2020 19:35 schreef butz0rs het volgende:
Ik schakel net in. Draaien ze nu een bandje met publieksgeluiden af?
Ja. Zo zorgen ze voor een goede sfeer.quote:Op zondag 15 november 2020 19:35 schreef butz0rs het volgende:
In een drieman defensie inderdaad. Dat ligt hem beter. Kan hij de libero spelen.quote:Op zondag 15 november 2020 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
De Vrij was toch de beste verdediger uit de Serie A?
Het wielrennen topic is verderop.quote:Op zondag 15 november 2020 19:35 schreef butz0rs het volgende:
Horen de spelers dat ook, of alleen de kijker?quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Zo zorgen ze voor een goede sfeer.
Dagjesvolk gespot.quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Dit is al ongeveer sinds mei zo.
Ik dacht spelers ook.quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Horen de spelers dat ook, of alleen de kijker?
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef butz0rs het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Prima dan kan Depay in de spits en De Jong op de bankquote:Op zondag 15 november 2020 19:37 schreef Poefbank het volgende:
Zal je zien. Trapt die promes er twee in en staat ie volgende wedstrijden gewoon weer in de basis de boel te verneuken
quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. Dit is al ongeveer sinds mei zo.
Gejatte audio uit FIFA.quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja. Zo zorgen ze voor een goede sfeer.
Spelers ook. Publiek zit onder de doeken op de tribune.quote:Op zondag 15 november 2020 19:36 schreef butz0rs het volgende:
[..]
In een interview werd gezegd door een speler dat hij publieksgeluiden wel gek vond.quote:
Omdat ‘ie op batterijen loopt?quote:Op zondag 15 november 2020 19:38 schreef hjansen82 het volgende:
Blind die hoort het alleen. De publieksgeluiden.
Haha goeiequote:Op zondag 15 november 2020 19:38 schreef hjansen82 het volgende:
Blind die hoort het alleen. De publieksgeluiden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |