Ook op m’n negentiende was het wel raak hoorquote:Op zondag 15 november 2020 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook de muggen weten dat je nu twintig bent.
Dat kwam omdat die muggen dachten dat je al twintig was, aangezien je overal aangaf dat je twintig was. Dat krijg je van het liegen over je leeftijdquote:Op zondag 15 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook op m’n negentiende was het wel raak hoorIedereen in m’n huis nooit bulten en ik alles
https://www.ad.nl/wetensc(...)rtner-niet~aeded66d/quote:Op zondag 15 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ook op m’n negentiende was het wel raak hoorIedereen in m’n huis nooit bulten en ik alles
quote:Op zondag 15 november 2020 22:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik wist niet dat er nog muggen waren maar kennelijk ben ik vannacht 5 keer gestoken door een mugIk ontdek echt steeds meer bulten.
Een nieuwe plaag in Tukkerlandquote:
Ze vinden je lekkerquote:Op zondag 15 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Noem je @koffieleuk hier nou een plaag?quote:Op zondag 15 november 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Een nieuwe plaag in Tukkerland
Het ging over de muggen Lapjequote:Op maandag 16 november 2020 00:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Noem je @:koffieleuk hier nou een plaag?
Ik weet niet hoe ver Twente op jouw landkaart doorlooptquote:Op zondag 15 november 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Een nieuwe plaag in Tukkerland
Is er gelukkig toch nog iemand die dat vindtquote:
Tot diep in Gelderland toch, daar voorbij Arnhemquote:Op maandag 16 november 2020 08:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver Twente op jouw landkaart doorloopt
Oh jaquote:Op maandag 16 november 2020 08:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2020 10:26 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat we @:Greys een influencer kunnen noemen
Alles wat donkerrood is op de Corona kaart toch?quote:Op maandag 16 november 2020 08:39 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik accepteer Urk niet als Twents!quote:Op maandag 16 november 2020 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles wat donkerrood is op de Corona kaart toch?
Afsteken die hap.quote:Op maandag 16 november 2020 10:31 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik accepteer Urk niet als Twents!
Ik heb een topochtend, beide problemen hier zijn opgelostquote:Op zondag 15 november 2020 17:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geniet ervan, die heb je zeker verdiend nu
Ondertussen loop ik stuk op een huiswerkopdracht en kan ik voor één vak de opnames van de hoorcolleges niet bekijken, mooi contrast wel
Maarrr wel pizza vanavond
Leuk!quote:Op maandag 16 november 2020 10:26 schreef Meke het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat we @:Greys een influencer kunnen noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |