Ik vond ze met het ESF wel leuk maar wat ze de laatste tijd allemaal op YouTube gooien... het is wel mooi maar het is ook wat gevoelloos, vind ik. Het doet mij in elk geval niks.quote:Op maandag 16 november 2020 22:32 schreef Meridiaan het volgende:
O'G3ne was ik eigenlijk al weer helemaal vergeten.
Sowieso het bestaan van hen ook, eigenlijk.
Die matras reclame is echt heel erg slecht jaquote:Op maandag 16 november 2020 22:24 schreef Strani het volgende:
Ik zag dat die reclame van Beter Horen genomineerd is voor de Loden Leeuw. Terecht wel, die man klinkt zo traag. Alsof hij 130 is in plaats van de leeftijd die hij waarschijnlijk werkelijk heeft.
Maar ik hoop dat de prijs gaat naar die van die twee vrouwen die het over een matras hebben.
Ja hè, een belediging voor de kijker zou ik zelfs zeggen.quote:Op maandag 16 november 2020 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die matras reclame is echt heel erg slecht ja
Ik vind het sowieso meer kunstjes met die harmonietjes.quote:Op maandag 16 november 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond ze met het ESF wel leuk maar wat ze de laatste tijd allemaal op YouTube gooien... het is wel mooi maar het is ook wat gevoelloos, vind ik. Het doet mij in elk geval niks.
Hun ESF ding had in ieder geval nog gevoel/oprechte emoosie/een achterliggend verhaal.quote:Op maandag 16 november 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond ze met het ESF wel leuk maar wat ze de laatste tijd allemaal op YouTube gooien... het is wel mooi maar het is ook wat gevoelloos, vind ik. Het doet mij in elk geval niks.
Ja precies! Het zit allemaal uitstekend in elkaar maar het heeft geen échte soul, vind ik.quote:Op maandag 16 november 2020 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso meer kunstjes met die harmonietjes.
Mooi is het zeker, maar gevoelloos ook (mi)
Ja precies, dat vond ik ook mooi. Hoewel ik me wel afvroeg in hoeverre het juist 'gebruik maken van de situatie' was.quote:Op maandag 16 november 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hun ESF ding had in ieder geval nog gevoel/oprechte emoosie/een achterliggend verhaal.
Wat me daarvan het meeste is bijgebleven is het eindeloze 'CRY no more mwemwemweh alone and insecure'quote:Op maandag 16 november 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hun ESF ding had in ieder geval nog gevoel/oprechte emoosie/een achterliggend verhaal.
Dat heb ik ook altijd bij hen. Goed uitgevoerd, ik vind het zeker echt heel knap wat ze kunnen. Ik snap ook echt dat er fans en liefhebbers van zijn. Maar hun eigen nummers vind ik echt niks. En de covers vind ik vooral een knap kunstje dan dat ik er zelf erg door geraakt wordt.quote:Op maandag 16 november 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ide lelijke letters op de achtergrondquote:Op maandag 16 november 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat me daarvan het meeste is bijgebleven is het eindeloze 'CRY no more mwemwemweh alone and insecure'
Ik vond hun finale-optreden - juist misschien ook omdat hun moeder er toen bij was onverwachts - ook zo'n beetje het enige optreden van hen waarbij ik de emotie wel wat voelde. En toen ging het er juist wel over online enzo dat het niet helemaal vlekkeloos was. Vond ik wel mooi juist.quote:Op maandag 16 november 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh dat einde waarbij ze elkaar huilend in de armen vielen deed mij ook wel wat ja, trouwensquote:Op maandag 16 november 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond hun finale-optreden - juist misschien ook omdat hun moeder er toen bij was onverwachts - ook zo'n beetje het enige optreden van hen waarbij ik de emotie wel wat voelde. En toen ging het er juist wel over online enzo dat het niet helemaal vlekkeloos was. Vond ik wel mooi juist.
Wat bij mij het meeste is bijgebleven:quote:Op maandag 16 november 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat me daarvan het meeste is bijgebleven is het eindeloze 'CRY no more mwemwemweh alone and insecure'
Ja preciesquote:Op maandag 16 november 2020 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat einde waarbij ze elkaar huilend in de armen vielen deed mij ook wel wat ja, trouwens
Hmm ik zou het proberen met 'Als ik jou voor m'n mond had zou ik ook ademloos zijn'quote:Op maandag 16 november 2020 22:45 schreef Meridiaan het volgende:
Ik moet een mondkapje versieren. Heeft iemand nog een fantastisch idee?
Ik kom al aan Love Love Peace Peace en een boom
Ik werk im de zorg en het is iets zorggerelateerds, dus dan geef ik het verkeerde signaal af denk ikquote:Op maandag 16 november 2020 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik zou het proberen met 'Als ik jou voor m'n mond had zou ik ook ademloos zijn'
Wow, die is ook tof!quote:Op maandag 16 november 2020 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken naar een niet-kerstvervanging![]()
Deze vind ik leuk![]()
[ afbeelding ]
'Ik snap waarover jullie geklaagd hebben'quote:Op maandag 16 november 2020 22:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik werk im de zorg en het is iets zorggerelateerds, dus dan geef ik het verkeerde signaal af denk ik
Dat was m.i. ook wel echt die emotie toenquote:Op maandag 16 november 2020 22:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat einde waarbij ze elkaar huilend in de armen vielen deed mij ook wel wat ja, trouwens
Bij mij het feit dat ze “dubbel gevoel” letterlijk hadden vertaald naar “double feeling”.quote:Op maandag 16 november 2020 22:43 schreef H_T het volgende:
[..]
zodat je blijft eten?quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom zijn kruidnoten zo lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |