Ik ookquote:Op maandag 16 november 2020 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Ga zelf woensdag luisteren want vrije dag. Ook al benieuwd naar eventuele reviews van @:H_T
Oeh die herken ik ook wel ja. Maar zo lastig om er op het moment zelf op te komenquote:Op maandag 16 november 2020 20:54 schreef BillDauterive het volgende:
Die is ook lastig, ik kom niet verder dan de band The Last Shadow Puppets en twee liedjes.
The Rasmus - In The Shadows
IOS - Uit de Schaduw
Ik denk dan aan Shadow on the wall van Mike Oldfield.quote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Er was een vraag over liedjes met Shadow/Schaduw erin
Ik kon me Lights and Shadows niet meer herinneren![]()
Jaquote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Shadow on the wall van Mike Oldfield.
Ik ben vast te laat he
Die werd wel genoemdquote:Op maandag 16 november 2020 21:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Shadow on the wall van Mike Oldfield.
Ik ben vast te laat he
Die quiz lag echt al sinds april op de plank ook nog eensquote:
Leuk liedje vind ik dat, ik vind de stem van Maggy Reily heel prettigquote:Op maandag 16 november 2020 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die werd wel genoemdMaar ik kon er zelf even niet opkomen. Terwijl ik wel Moonlight Shadow had, ook van Mike Oldfield
Ik heb hem net ook besteld.quote:Op maandag 16 november 2020 17:17 schreef usagi414 het volgende:
Er zijn meer mensen op hetzelfde idee als @:Meke en @:Greys gekomen.
[ twitter ]
Guns N' Roses - Shadow of Your Lovequote:Op maandag 16 november 2020 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
Er was een vraag over liedjes met Shadow/Schaduw erin
Ik kon me Lights and Shadows niet meer herinneren![]()
Ik vind het een geniaal idee. Varianten kunnen vast ook heel goed met Koningsdag.quote:
Is het de hele dag hier al best welquote:
Ik zie al een randje schimmelquote:Op maandag 16 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Is het de hele dag hier al best welTopic is ook 30+ uur open
Zullen we hem dan maar eens volmaken? Ik ga wel om 23 uur naar bed dus het moet dan wel gedaan zijn.quote:Op maandag 16 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit ook al te kijken naar een niet-kerstvervangingquote:
Harry Potter?quote:Op maandag 16 november 2020 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben nog HP aan het kijken, maar nu reclame.
OH JAAAAquote:Op maandag 16 november 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Guns N' Roses - Shadow of Your Love
De smaak is er wel wat af jaquote:Op maandag 16 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh ja, de bedtijd voor de oudjes onder ons nadert!quote:Op maandag 16 november 2020 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Zullen we hem dan maar eens volmaken? Ik ga wel om 23 uur naar bed dus het moet dan wel gedaan zijn.
Zo is het maar net, jongedame!quote:Op maandag 16 november 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja, de bedtijd voor de oudjes onder ons nadert!
Dat was echt de enige die ik kon bedenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |