abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196251035
Ik heb het verbroken met mijn fwb vlak voor de eerste lockdown. En heb sindsdien geen seks meer gehad.

Hoe doen jullie het, de mensen zonder relatie?

Ik heb tinder geprobeerd maar ik vind het zo....gemaakt
Ik had liever dat het op een natuurlijke manier zou gebeuren en door eerst iemand te leren kennen en zijn omgeving etc.

Daarnaast ook bang om besmet te raken met corona

Hoe is jullie seksleven verandert door covid?
pi_196251082
Ik denk dat heel veel mensen nu door een droge periode gaan.
Zo weinig mogelijk aan denken is misschien de beste tip en uitkijken naar de tijd dat het allemaal wel weer kan!
pi_196251093
Gewoon 't zelfde...
Badoo/tinder/lexa

Afspreken en als je geluk hebt neuken.

Mij valt op dat het door corona vaker neuken is, misschien omdat ze minder sex hebben in da club.
pi_196251181
Tinder inderdaad, alleen de manier van ontmoeten is “gemaakt” daarna kan je elkaar gewoon leren kennen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenblaadren wiegen.
pi_196251940
Gewoon 6x per week met mijn eigen vrouw.
pi_196260054
Ik heb mij aangesloten bij NoFap. Lekker droog de winter door!
Time Walk.
  zondag 15 november 2020 @ 19:09:31 #7
8369 speknek
..for me it was Tuesday
pi_196260298
Ik ben getrouwd dus.

Nog wel langer dan corona geen seks.
For you the day speknek replied to your post was the most important day of your life..
pi_196261567
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:09 schreef speknek het volgende:
Ik ben getrouwd dus.

Nog wel langer dan corona geen seks.
_O-
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenblaadren wiegen.
  zondag 15 november 2020 @ 20:43:37 #9
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196262123
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 10:52 schreef hoechst het volgende:
Gewoon 't zelfde...
Badoo/tinder/lexa

Afspreken en als je geluk hebt neuken.

Mij valt op dat het door corona vaker neuken is, misschien omdat ze minder sex hebben in da club.
Vertel mij eerlijk: hoe is de kwaliteit van Badoo
pi_196262177
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Vrouwen daar zijn iets meer tokkie.
Meer neuken dus
  zondag 15 november 2020 @ 20:48:01 #11
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196262222
Niet vanwege corona, maar vrijwillige keuze om al een paar maanden geen seks meer te hebben.
En nu met corona komt dat natuurlijk extra goed uit. :P

Valt me soms wel zwaar. Maar ik weet van mezelf dat ik het maar met 1 persoon wil, die persoon gaat helaas niks worden, dus ik wacht tot ik daar van bijgekomen ben en dan zie ik wel weer verder.
Dan ga ik in de tussentijd niet mijn verdriet om hem met anderen wegseksen.
pi_196262280
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Afvoerputje.
De kans dat je daar een man vindt die je grenzen respecteert is vrij klein (even een reactie gebaseerd op je andere topic). Bovendien kan iedereen tegen je praten en foto’s sturen, dus je kan misschien raden hoe het is.

Er zitten vast ook leuke mannen tussen maar door de overvloed aan reacties weet je niet echt meer met wie je moet praten.
  zondag 15 november 2020 @ 20:52:15 #13
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196262295
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:51 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Afvoerputje.
De kans dat je daar een man vindt die je grenzen respecteert is vrij klein (even een reactie gebaseerd op je andere topic). Bovendien kan iedereen tegen je praten en foto’s sturen, dus je kan misschien raden hoe het is.

Er zitten vast ook leuke mannen tussen maar door de overvloed aan reacties weet je niet echt meer met wie je moet praten.
Thanks voor de tip haha, maar ik ben al maanden niet meer op een datingapp te vinden, is niks voor mij. Vind zelfs Tinder al niks, wat voor types daar op zitten. :')
pi_196262300
Ik sta droog.
pi_196262365
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Thanks voor de tip haha, maar ik ben al maanden niet meer op een datingapp te vinden, is niks voor mij. Vind zelfs Tinder al niks, wat voor types daar op zitten. :')
Klopt ook, alleen op Tinder kan je ze nog naar links swipen en dan zijn ze weg, op Badoo niet.
Heb trouwens wel een paar leuke mannen ontmoet op Tinder. Ook ploerten inderdaad :')
  zondag 15 november 2020 @ 20:56:42 #16
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196262377
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt ook, alleen op Tinder kan je ze nog naar links swipen en dan zijn ze weg, op Badoo niet.
Heb trouwens wel een paar leuke mannen ontmoet op Tinder. Ook ploerten inderdaad :')
Hoe werkt dat op Badoo dan? Puur uit nieuwsgierigheid, heb er zulke verhalen over gehoord dat ik me daar nooit aan ga wagen.
pi_196262413
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:56 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Hoe werkt dat op Badoo dan? Puur uit nieuwsgierigheid, heb er zulke verhalen over gehoord dat ik me daar nooit aan ga wagen.
Gewoon een concept als Tinder met swipen en matchen. Maar daarnaast kan je gewoon iedereen zien die online is, hun profiel bekijken en berichten naar ze sturen.
Als je dus een account aanmaakt beginnen er tientallen mannen tegen je te praten.
Sommige worden een beetje psycho als je ze negeert :') .
pi_196262416
Ik heb een relatie maar ook geen seks nu _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196262422
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:59 schreef roos94 het volgende:
Ik heb een relatie maar ook geen seks nu _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet???
  zondag 15 november 2020 @ 21:00:40 #20
487436 Naardegallemiezen
Naar de filistijnen
pi_196262428
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Gewoon een concept als Tinder met swipen en matchen. Maar daarnaast kan je gewoon iedereen zien die online is, hun profiel bekijken en berichten naar ze sturen.
Als je dus een account aanmaakt beginnen we tientallen mannen tegen je te praten.
Sommige worden een beetje psycho als je ze negeert :') .
Dit klinkt als iets wat ik nooit mee wil maken :')
Dank voor je uitleg.
pi_196262456
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:00 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom niet???
Tijdelijk wat medische problemen waardoor ik niks mag :{
pi_196262463
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:02 schreef roos94 het volgende:

[..]

Tijdelijk wat medische problemen waardoor ik niks mag :{
Balen, beterschap dan.
pi_196262498
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 21:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Balen, beterschap dan.
Dank je. Als het niet mag wordt het altijd nog 100 keer kutter om het niet te doen en krijg je meer zin _O-

Het menselijk brein is een troll :(
pi_196263954
quote:
1s.gif Op zondag 15 november 2020 21:05 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dank je. Als het niet mag wordt het altijd nog 100 keer kutter om het niet te doen en krijg je meer zin _O-

Het menselijk brein is een troll :(
Na de bevalling mag je 6 weken niet neuken
pi_196265534
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:38 schreef hoechst het volgende:

[..]

Na de bevalling mag je 6 weken niet neuken
Klopt maar dat is voor iedereen. Ik mag het nu niet om andere redenen
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: