Ja maar nu echt chronisch koud. Ik zit nu met een trui in de woonkamer met 21 graden en ik heb het nog altijd koud.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Sinds het weekend pas?! Was toch allang koud!
Wat is mis met jou?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar nu echt chronisch koud. Ik zit nu met een trui in de woonkamer met 21 graden en ik heb het nog altijd koud.
Muah. Ik vind het vaak wel lekkerder dan desperados.quote:
Ik ben juist warm van de koortsquote:Op woensdag 18 november 2020 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar nu echt chronisch koud. Ik zit nu met een trui in de woonkamer met 21 graden en ik heb het nog altijd koud.
Beterschap! Geen verdere corona achtige klachten?quote:
Nee. Ik denk dat ik gewoon moe ben. Heb flink gereisd en daarna gepartiedquote:Op woensdag 18 november 2020 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap! Geen verdere corona achtige klachten?
Waar ben je dan heen geweest om te party hardy?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat ik gewoon moe ben. Heb flink gereisd en daarna gepartied
Naar huis. In de US en gelijk oude vrienden gebeld en bij een van hen tot laat geborreld enzo. Haha!quote:Op woensdag 18 november 2020 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar ben je dan heen geweest om te party hardy?
Ah op die manierquote:Op woensdag 18 november 2020 19:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Naar huis. In de US en gelijk oude vrienden gebeld en bij een van hen tot laat geborreld enzo. Haha!
Yep!quote:Op woensdag 18 november 2020 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Dat kan je flink vermoeien inderdaad.
Waar in Amerika ben je geweest?quote:
Geweest? Mijn ouderlijk huis is in New Jerseyquote:Op woensdag 18 november 2020 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar in Amerika ben je geweest?
Naar behoren, vandaag met iemand die op deze persoon lijkt een audientie gehad.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het besturen van het koninkrijk?
Heb je gelijk de bloemen buiten gezet toen je daar aankwam? Zonder voorzorgsmaatregelen?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Geweest? Mijn ouderlijk huis is in New Jersey
Stokj! Wat is dat nou voor insinuatie?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je gelijk de bloemen buiten gezet toen je daar aankwam? Zonder voorzorgsmaatregelen?
Ja, ik las iets over feesten...quote:Op woensdag 18 november 2020 20:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Stokj! Wat is dat nou voor insinuatie?
Mijn feestjes hebben nooit happy endingquote:Op woensdag 18 november 2020 20:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik las iets over feesten...
Maar hoe is het daar? Ken je de film Jersy girl? Je zal maar zo een dochter hebben...
Ow, je bent er nog steedsquote:Op woensdag 18 november 2020 19:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Geweest? Mijn ouderlijk huis is in New Jersey
Dat is wel kut aan de huidige situatiequote:Op woensdag 18 november 2020 20:09 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja. Haha! Maar moet wel vervroegd terug vanwege quarantaine en werk
quote:Op woensdag 18 november 2020 20:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Mijn feestjes hebben nooit happy ending![]()
En nee, ik ken die film niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |