quote:Op zondag 29 november 2020 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vrij weekend zo ook huis schoonmaken ect
Zeker, dan loopt niemand jou in de weg en hoef je geen rekening met anderen te houden. Mag je ook gratis winkelen of dat weer nietquote:Op zondag 29 november 2020 11:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Beveiliging is al ingeseind om mij zo te geleiden naar de lokale Albert Heijn, zijn op de hoogte gesteld om de winkel te ontruimen als ik naar binnen moet. Mijn veiligheid gaat boven een ieders wens te winkelen.
Sirequote:Op zondag 29 november 2020 11:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Beveiliging is al ingeseind om mij zo te geleiden naar de lokale Albert Heijn, zijn op de hoogte gesteld om de winkel te ontruimen als ik naar binnen moet. Mijn veiligheid gaat boven een ieders wens te winkelen.
gelijk heb je schatquote:Op zondag 29 november 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]en morgen weer aan de bak!
Ik gebruik altijd de zondag zoveel mogelijk om schoon te maken als het personeel hier vrij is
En ..hoe bevalt de vloer in de gang?quote:Op zondag 29 november 2020 11:46 schreef stokj het volgende:
[..]en morgen weer aan de bak!
Ik gebruik altijd de zondag zoveel mogelijk om schoon te maken als het personeel hier vrij is
Nee ik betaal wel netjes voor de inkopen. Soms huur ik wel een acteur in om voor mijn voeten te lopen. Ik acteer dan weer dat ik als een echte FOK!ker schuimbekkend over de vloer ga rollen.quote:Op zondag 29 november 2020 11:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, dan loopt niemand jou in de weg en hoef je geen rekening met anderen te houden. Mag je ook gratis winkelen of dat weer niet
Ameequote:
How is lifequote:Op zondag 29 november 2020 13:11 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nee ik betaal wel netjes voor de inkopen. Soms huur ik wel een acteur in om voor mijn voeten te lopen. Ik acteer dan weer dat ik als een echte FOK!ker schuimbekkend over de vloer ga rollen.
[..]
Amee![]()
Chill. Verloopt erg lekker allemaal, heb niks te klagen of heb iets dat beter kan. Komt straks een goede vriendin lang F1 kijken en chillen vandaag. Heerlijk weer hier, straks even een lekker rokertje op het balkon.quote:
Net een heerlijke wandeling gemaakt. Langs het winkelcentrum hier (gelukkig heel rustig) om vervolgens de dijk op te lopen en weer terug te keren langs de woonwijken naar het paleis.quote:
Tot nu toe goed. Het ruikt en ziet er heel vers uitquote:Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ..hoe bevalt de vloer in de gang?
Mooi!!quote:Op zondag 29 november 2020 14:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Tot nu toe goed. Het ruikt en ziet er heel vers uit
Goeie act om in de watten gelegd te worden door de klantenservice van de winkel.quote:Op zondag 29 november 2020 13:11 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nee ik betaal wel netjes voor de inkopen. Soms huur ik wel een acteur in om voor mijn voeten te lopen. Ik acteer dan weer dat ik als een echte FOK!ker schuimbekkend over de vloer ga rollen.
[..]
Genietse!quote:Op zondag 29 november 2020 13:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Chill. Verloopt erg lekker allemaal, heb niks te klagen of heb iets dat beter kan. Komt straks een goede vriendin lang F1 kijken en chillen vandaag. Heerlijk weer hier, straks even een lekker rokertje op het balkon.
En was het leuk met je vriendinquote:Op zondag 29 november 2020 13:56 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Chill. Verloopt erg lekker allemaal, heb niks te klagen of heb iets dat beter kan. Komt straks een goede vriendin lang F1 kijken en chillen vandaag. Heerlijk weer hier, straks even een lekker rokertje op het balkon.
Thanks, da's geluktquote:
Lekker en gezellig, Oh wacht, andersomquote:Op zondag 29 november 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
[..]
En was het leuk met je vriendinEn hoe was dat 'rokertje'?
quote:Op maandag 30 november 2020 10:44 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Thanks, da's gelukt
[..]
Lekker en gezellig, Oh wacht, andersom
Ai! Rough nachtje gehad?quote:Op maandag 30 november 2020 10:44 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Thanks, da's gelukt
[..]
quote:Op maandag 30 november 2020 10:44 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Thanks, da's gelukt
[..]
Ouwe smokertquote:Op maandag 30 november 2020 11:13 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Nee valt mee, prima geslapen
[..]
Poets !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |