Het is een paar uur bezig.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat zijn er geen miljoen hoor.
Ik wil dit topic in de ether gooien want het lijkt me relevant in deze tijden van veranderingen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 19:58 schreef F.Sinatra het volgende:
TS, het vriendelijke verzoek om je OP wat uit te breiden met eigen tekst en wat je met dit topic wilt.
Alleen link/video dump gaat 'm niet worden....
Ja, maar zonder een fatsoenlijke OP gaat 'ie dicht. Dat is geen censuur, want je hebt de kans om er wat van te makenquote:Op zaterdag 14 november 2020 20:05 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Ik wil dit topic in de ether gooien want het lijkt me relevant in deze tijden van veranderingen.
Gewoon beelden, no comments.
Als jij vind dat ik een heel politiek lulverhaal hier ga ophangen, heb je het mis.quote:Op zaterdag 14 november 2020 20:35 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, maar zonder een fatsoenlijke OP gaat 'ie dicht. Dat is geen censuur, want je hebt de kans om er wat van te maken
Het is op FOK! gewoon niet de bedoeling om louter links of video's te dumpen in je OP.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:01 schreef GeneralMidi het volgende:
[..]
Als jij vind dat ik een heel politiek lulverhaal hier ga ophangen, heb je het mis.
De beelden spreken voor zich.
Als je dat niet zint dan haal je dit topic maar weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |