Goedenavond,
Helemaal gratis en voor niets: deze oerbetrouwbare Nissan Almera 1.4 coupé met trekhaak.
![ahvl39lokitf.jpg]()
- Bouwjaar 1998
- Kilometerstand circa 200.000
- In prima staat
- APK t/m oktober 2021
- Handgeschakeld
- Brandstof benzine
- Aanvullende kentekeninfo op te vragen via
https://ovi.rdw.nl/default.aspxDe Almera is voorzien van radio, stuurbekrachtiging, 2 airbags, trekhaak, elektrisch verstelbare spiegels, ABS, lichtmetalen velgen en (defecte) airco.
Waarom gratis, waar zit het addertje?Ik heb deze auto van circa 2013 tot januari 2016 in mijn bezit gehad. Het was destijds mijn tweede auto en ik heb er veel fijne kilometers mee gemaakt. Ik kreeg in 2016 een leaseauto en heb de Almera toen verkocht aan een kennis. Deze kennis heeft de auto niet meer nodig. Ik ben van plan om de Almera terug te kopen en over vele jaren als ondergewaardeerd klassieker als hobbyauto te rijden. Ik heb echter niet de ruimte om 'm te stallen en heb liever dat iemand er lekker in rijdt: ik heb dan geen lasten/kosten en iemand anders heeft een auto zonder dat 'ie er een euro voor hoeft te betalen. Het enige dat ik vraag, is dat je de auto in originele staat houdt, goed onderhoudt en op een ver moment in de toekomst (wanneer je maar wil) weer aan mij teruggeeft.
De auto verkeert in goede staat en wordt nog dagelijks gebruikt. Recent zijn de distributieketting en remschijven vervangen. Tevens is hij tegen roest behandeld. Dit is het enige lange termijn-aandachtspunt: Almera's kunnen roesten en op een zeker moment is daar aandacht voor nodig. Verder voorzie ik geen aanstaande gebreken, voor zover ik dat kan inschatten. De auto verkeert optisch in uitstekende staat en staat strak in de lak.
Het betreft tevens een youngtimer (ouder dan 15 jaar) wat interessant is voor zzp'ers die zakelijk willen rijden: je betaalt dan 35% bijtelling over de dagwaarde (zo'n 1.000 euro). Wie neemt deze auto voor niets over?
Ik realiseer me dat dit een afwijkende vorm van verkopen is, maar ik hoop dat dit binnen de regels valt en mag blijven staan. Het betreft geen verhuur o.i.d., de auto wordt echt van jou totdat het moment dat je 'm niet meer wilt.
[ Bericht 0% gewijzigd door El_Liberaliste op 14-11-2020 19:14:15 ]