we hebben een tijdje rust van elkaar genomen (afgesproken)
en daarna zien we wel verder.
nu voel ik me niet echt super klote meer, maar heb ik mega spanningen in mijn maag zo erg word er misselijk van. wat kan dit zijn.
het gekke is vanochtend onderweg naar school begoon ik zelf te zingen, dit doe je toch meestal als je vrolijk bent??
maarja, ik hou nog wel heel veel van haar. zij ook nog van mij btw.
en ik weet er alles van
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 22-01-2003 13:22]
quote:grappig
Op woensdag 22 januari 2003 13:21 schreef Reintje het volgende:
-edit-quote verwijderd.
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 22-01-2003 13:23]
maar ik heb gewoon ff rust nodig om dingen te verwerken.
maar de spanningen verder doen niks in mijn kop.
ik fuktioneer er noormaal mee, het is gewoon een klote, wordt er misselijk van.
maar me echt mega klote voellen doe ik niet, misschien omdat we over een poosje wel verder zien, maar gister voelde ik me zo klote, janken en ales, maar nu niet meer, dat kan toch niet zo snel weg gaan?
ik denk nog wel heel erg aan haar!
quote:Wat ik probeerde te zeggen: Zoiets heet Liefdesverdiet, Luddevedu of whatever. Iedereen zal het meerdere keren hebben in z´n leven, maar je kunt het natuurlijk ook een stuk fijner opvatten: Je bent nu weer vrijgezel. Ik mag hopen dat je zelf beseft dat je heus niet op het randje van de dood staat te balanceren omdat het uit is met je vriendinnetje...
Op woensdag 22 januari 2003 13:21 schreef Reintje het volgende:
-edit-hou onzinreacties lekker in Onzin.
In ieder geval, sterkte, maar maak je vooral niet te druk...
lijkt me ook niet echt eerlijk tegenover haar he...
quote:Nah, zeg dat dan, man!
Op woensdag 22 januari 2003 13:25 schreef Reintje het volgende:[..]
Wat ik probeerde te zeggen: Zoiets heet Liefdesverdiet, Luddevedu of whatever. Iedereen zal het meerdere keren hebben in z´n leven, maar je kunt het natuurlijk ook een stuk fijner opvatten: Je bent nu weer vrijgezel. Ik mag hopen dat je zelf beseft dat je heus niet op het randje van de dood staat te balanceren omdat het uit is met je vriendinnetje...
In ieder geval, sterkte, maar maak je vooral niet te druk...
Ontopic:
Tis gewoon klote, maar iets waar je doorheen zal moeten.
Over een tijdje ben je weer verliefd enz enz.
Heb je nu niets aan, maar maak je iig geen zorgen.
Word lesbisch
quote:dat was ook t eerste wat ik dacht toen t uit was met me vriend
Op woensdag 22 januari 2003 13:41 schreef Debs het volgende:
Tja je moet het natuurlijk helemaal zelf weten![]()
Maar ik heb het echt gehad met mannen....Word lesbisch
Cliche tijd heelt alle wonden en laat de pijn slijten.
Zoals Nitzsche ooit schreef in "alzo sprak Zaratustra"
"Ik sta aan de voeten van mijn bergen hoe hoog mijn toppen zijn weet ik niet maar mijn dallen ken ik maar al te goed."
Ik denk dat dit sitaat alles zegt.
maar bij deze relatie heb ik dat niet zo erg het is gewoon jammer ik hou echt van haar,
maar op een andere manier een betermanier vind ik zelf ook nog eens.
ik geniet nu gewoon van mijn rust.
en heb misschien last van liefdesverdriet maar ik kan er wel mee doorgaan.
ik heb allang door dat dit niet het einde van de wereld is, en dat het altijd beter wordt, en dat ik weer verliefd wordt enz. enz
maar dat van je buik, voeltt heel ongemakkelijk...
zit een mens toch een beetje hetzelfde in elkaar
er moeten natuurlijk geen mega niveau verschillen zijn, dan gaat het niet lukken nee.
quote:Het is niet zo vreemd dat je je zo gedraagd. Je lichaam zoekt een manier om de psychologische spanning die er nu in je zit te uiten. Als het ware wil je lichaam laten zien, He jongens er zit me iets dwars. Dat komt natuurlijk omdat jij je klote voelt omdat het uit is. Als ik het zo hoor is het een van die typische nieuwjaars knallers, Het nieuwe jaar is begonnen en iedereen heeft plotseling het idee dat er iets nieuws moet gebeuren. En een van de dingen die er dan aan gaan zijn meestal de relaties. Ik weet niet waarom het uit is gegaan dus daar kan ik je geen advies over geven. Wat ik wel kan zeggen is dat je dit moment moet vasthouden. Voel je gewoon even lekker kut. Hou het voor een paar dagen vast en vind iedereen maar irritant en doe lekker waar je zelf zin in heb. Dan als jij zelf denkt dat je er klaar voor bent moet je pas weer gaan denken over je ex en over terug gaan. (tenminste je schrijft dat jullie nog wel van elkaar houden.) Een ding dat je absoluut niet moet doen is al gelijk snel snel terug willen naar haar. Helemaal hetzelfde als hiervoor kan het toch niet worden en het is gewoon ook veel nuttiger om nu eens echt stil te staan bij de dingen die je echt wilt. Dus neem wat tijd voor jezelf en denk gewoon rustig na over alles.
Op woensdag 22 januari 2003 13:07 schreef stradostomie het volgende:
eersgister is mijn verkering uit gegaan, en gister voelde ik me echt mega klote rot en shit,we hebben een tijdje rust van elkaar genomen (afgesproken)
en daarna zien we wel verder.nu voel ik me niet echt super klote meer, maar heb ik mega spanningen in mijn maag zo erg word er misselijk van. wat kan dit zijn.
het gekke is vanochtend onderweg naar school begoon ik zelf te zingen, dit doe je toch meestal als je vrolijk bent??
maarja, ik hou nog wel heel veel van haar. zij ook nog van mij btw.
je leert allen elkaar beter kennen en beter met elkaar omgaan.
quote:Dat zuigt gruwelijk.
Op woensdag 22 januari 2003 13:56 schreef tiemo het volgende:
Ik kan het nog sterker vertellen, bij mij is het net een week uit en ze heeft al een andere die knakker komt zaterdag al langs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |