abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8045624
eersgister is mijn verkering uit gegaan, en gister voelde ik me echt mega klote rot en shit,

we hebben een tijdje rust van elkaar genomen (afgesproken)
en daarna zien we wel verder.

nu voel ik me niet echt super klote meer, maar heb ik mega spanningen in mijn maag zo erg word er misselijk van. wat kan dit zijn.

het gekke is vanochtend onderweg naar school begoon ik zelf te zingen, dit doe je toch meestal als je vrolijk bent??

maarja, ik hou nog wel heel veel van haar. zij ook nog van mij btw.

pi_8045791
Aan alles komt een eind...
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_8045820
Love comes and love goes...

en ik weet er alles van

Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_8045831
als je teveel spanningen hebt, bel je huisarts, anders ga je er aan onderdoor, voor de rest, klinkt heel cliche: het hoort bij het leven....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 22 januari 2003 @ 13:21:25 #5
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8045889
-edit-hou onzinreacties lekker in Onzin.

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 22-01-2003 13:22]

Action is the enemy of thoughts
pi_8045922
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:21 schreef Reintje het volgende:
-edit-quote verwijderd.
grappig

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 22-01-2003 13:23]

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_8045962
het maffe is dat ik hhet heb uitgemaakt
stond op het moment 100% achter mijn keus.

maar ik heb gewoon ff rust nodig om dingen te verwerken.
maar de spanningen verder doen niks in mijn kop.
ik fuktioneer er noormaal mee, het is gewoon een klote, wordt er misselijk van.

maar me echt mega klote voellen doe ik niet, misschien omdat we over een poosje wel verder zien, maar gister voelde ik me zo klote, janken en ales, maar nu niet meer, dat kan toch niet zo snel weg gaan?
ik denk nog wel heel erg aan haar!

woensdag 22 januari 2003 @ 13:25:55 #8
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_8045978
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:21 schreef Reintje het volgende:
-edit-hou onzinreacties lekker in Onzin.
Wat ik probeerde te zeggen: Zoiets heet Liefdesverdiet, Luddevedu of whatever. Iedereen zal het meerdere keren hebben in z´n leven, maar je kunt het natuurlijk ook een stuk fijner opvatten: Je bent nu weer vrijgezel. Ik mag hopen dat je zelf beseft dat je heus niet op het randje van de dood staat te balanceren omdat het uit is met je vriendinnetje...

In ieder geval, sterkte, maar maak je vooral niet te druk...

Action is the enemy of thoughts
  woensdag 22 januari 2003 @ 13:26:25 #9
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8045990
Je moet het maar zo zien, weer wat levenservaring opgedaan.. en nu.. volgend slachtoffer!
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
pi_8046040
Fluiten kan ook een manier zijn om al die spanning er uit te krijgen betekend niet automatisch dat je het leuk vindt.
pi_8046065
Ho Ho het is heel lang dat we verkering (1 jaar) hadden, en het is net gebeurd, gelijk verdergaan ok eitje maar laat me nou eerst de afgesproken peiode afwachten....

lijkt me ook niet echt eerlijk tegenover haar he...

pi_8046118
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:25 schreef Reintje het volgende:

[..]

Wat ik probeerde te zeggen: Zoiets heet Liefdesverdiet, Luddevedu of whatever. Iedereen zal het meerdere keren hebben in z´n leven, maar je kunt het natuurlijk ook een stuk fijner opvatten: Je bent nu weer vrijgezel. Ik mag hopen dat je zelf beseft dat je heus niet op het randje van de dood staat te balanceren omdat het uit is met je vriendinnetje...

In ieder geval, sterkte, maar maak je vooral niet te druk...

Nah, zeg dat dan, man!

Ontopic:
Tis gewoon klote, maar iets waar je doorheen zal moeten.
Over een tijdje ben je weer verliefd enz enz.
Heb je nu niets aan, maar maak je iig geen zorgen.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8046142
Ben net ook weer vrijgezel... maar zou nu echt niet iets met een andere jongen willen hebben..
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_8046205
nou eh debs als het helemaal geen hoop is voor mij en mij ex
(periode over en lukt niet of gevoel is weg)
heb ik er echt geen problemen mee om gelijk wat anders te hebben,
maar het zal niet serieus zijn, maarja ik ben best wel meisjes en aandachtgek.
pi_8046327
Tja je moet het natuurlijk helemaal zelf weten
Maar ik heb het echt gehad met mannen....

Word lesbisch

Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_8046362
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:41 schreef Debs het volgende:
Tja je moet het natuurlijk helemaal zelf weten
Maar ik heb het echt gehad met mannen....

Word lesbisch

dat was ook t eerste wat ik dacht toen t uit was met me vriend
  woensdag 22 januari 2003 @ 13:43:43 #17
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_8046365
Bij mij is het 4 weken uit. Mis haar nog steeds maar geloof niet dat het ooit goed komt zij denkt van wel (zij heeft het uit gemaakt). Mis der nog steeds (2 weken haar niet gezien mijn keuze), het slijt maar doet pijn.
Je zult nog geen zin hebben in een andere relatie, en denk (ik wel) dat je er nooit meer zo ene zult vinden want ze zit diep in je hard.

Cliche tijd heelt alle wonden en laat de pijn slijten.

Zoals Nitzsche ooit schreef in "alzo sprak Zaratustra"

"Ik sta aan de voeten van mijn bergen hoe hoog mijn toppen zijn weet ik niet maar mijn dallen ken ik maar al te goed."

Ik denk dat dit sitaat alles zegt.

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_8046480
Jep...het was mijn eerste echte liefde en die vergeet je nooit
Het is bij ons gewoon zo raar..we houden echt superveel van elkaar en verlangen echt naar elkaar maar we zijn zo verschillend dat het gewoon niet kan lukken...das echt frustrerend
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_8046525
Ha! nou de liefde van mijn leven had ik hiervoor al gehad, en veel van geleerd. toen dat uit ging storte mijn wereld echt in!!

maar bij deze relatie heb ik dat niet zo erg het is gewoon jammer ik hou echt van haar,

maar op een andere manier een betermanier vind ik zelf ook nog eens.
ik geniet nu gewoon van mijn rust.
en heb misschien last van liefdesverdriet maar ik kan er wel mee doorgaan.

ik heb allang door dat dit niet het einde van de wereld is, en dat het altijd beter wordt, en dat ik weer verliefd wordt enz. enz

pi_8046538
uhhhh....op het moment bijna dezelfde situatie....
alleen niet uit....

maar dat van je buik, voeltt heel ongemakkelijk...

zit een mens toch een beetje hetzelfde in elkaar

Dat je het maar ff weet
pi_8046618
wij zijn ook veschilled, dat is denk ook wat ons aantrekt, maar het is dan gewoon een kwestie van geven en nemen, en er wat voor over hebben. voor mij houd het meestal pas op als de liefde weg is, en door problemen en meningsverschillen (en rust) kom je er meestal sterker uit.
communicatie is the key.

er moeten natuurlijk geen mega niveau verschillen zijn, dan gaat het niet lukken nee.

woensdag 22 januari 2003 @ 13:53:50 #22
45267 Lord_Gannon
Het is weer feest :-)
pi_8046624
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:07 schreef stradostomie het volgende:
eersgister is mijn verkering uit gegaan, en gister voelde ik me echt mega klote rot en shit,

we hebben een tijdje rust van elkaar genomen (afgesproken)
en daarna zien we wel verder.

nu voel ik me niet echt super klote meer, maar heb ik mega spanningen in mijn maag zo erg word er misselijk van. wat kan dit zijn.

het gekke is vanochtend onderweg naar school begoon ik zelf te zingen, dit doe je toch meestal als je vrolijk bent??

maarja, ik hou nog wel heel veel van haar. zij ook nog van mij btw.

Het is niet zo vreemd dat je je zo gedraagd. Je lichaam zoekt een manier om de psychologische spanning die er nu in je zit te uiten. Als het ware wil je lichaam laten zien, He jongens er zit me iets dwars. Dat komt natuurlijk omdat jij je klote voelt omdat het uit is. Als ik het zo hoor is het een van die typische nieuwjaars knallers, Het nieuwe jaar is begonnen en iedereen heeft plotseling het idee dat er iets nieuws moet gebeuren. En een van de dingen die er dan aan gaan zijn meestal de relaties. Ik weet niet waarom het uit is gegaan dus daar kan ik je geen advies over geven. Wat ik wel kan zeggen is dat je dit moment moet vasthouden. Voel je gewoon even lekker kut. Hou het voor een paar dagen vast en vind iedereen maar irritant en doe lekker waar je zelf zin in heb. Dan als jij zelf denkt dat je er klaar voor bent moet je pas weer gaan denken over je ex en over terug gaan. (tenminste je schrijft dat jullie nog wel van elkaar houden.) Een ding dat je absoluut niet moet doen is al gelijk snel snel terug willen naar haar. Helemaal hetzelfde als hiervoor kan het toch niet worden en het is gewoon ook veel nuttiger om nu eens echt stil te staan bij de dingen die je echt wilt. Dus neem wat tijd voor jezelf en denk gewoon rustig na over alles.
there is no gain without sacrifice
  woensdag 22 januari 2003 @ 13:56:58 #23
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8046699
Ik kan het nog sterker vertellen, bij mij is het net een week uit en ze heeft al een andere die knakker komt zaterdag al langs
pi_8046791
nou nadenken doe ik echt wel, en volgens mij kan het alleen maar beter worden hierna,
ze heeft me niet belazerd, dan had ik ook niet zegmaar teruggekrabbeld, dan was het echt overrrrr

je leert allen elkaar beter kennen en beter met elkaar omgaan.

woensdag 22 januari 2003 @ 14:01:23 #25
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_8046808
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 13:56 schreef tiemo het volgende:
Ik kan het nog sterker vertellen, bij mij is het net een week uit en ze heeft al een andere die knakker komt zaterdag al langs
Dat zuigt gruwelijk.
Kut voor je, sterkte
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_8046839
ajo tiemo das een rebounder of dat was al langer aan de gang.
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:05:13 #27
45267 Lord_Gannon
pi_8046896
quote:
Zulke mensen zijn echt om te ... Echt te sneu, zoiets kun je toch niet maken tegenover de ander?
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:08:21 #28
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8046966
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:01 schreef Hellracer het volgende:

[..]

Dat zuigt gruwelijk.
Kut voor je, sterkte

Sja bedankt kun j everder niks tegen doen natuurlijk he
pi_8046976
euh gannon het is over en uit, dan ben je vrij om te doen en laten wat je wil dus die ex van tiemo kan je niks verwijten, tis alleen super lullig en klote voor hem.
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:09:57 #30
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8047002
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:08 schreef stradostomie het volgende:
euh gannon het is over en uit, dan ben je vrij om te doen en laten wat je wil dus die ex van tiemo kan je niks verwijten, tis alleen super lullig en klote voor hem.
Sja ik vind het gewoon kut tuurlijk kan ik verder niks aan doen maar zodra die kerel ook maar 1 ding fout doet bij d'r heeft die ruzie. me ex betekend nog best veel voor me..
pi_8047064
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:09 schreef tiemo het volgende:

[..]

Sja ik vind het gewoon kut tuurlijk kan ik verder niks aan doen maar zodra die kerel ook maar 1 ding fout doet bij d'r heeft die ruzie. me ex betekend nog best veel voor me..

ja zo ben ik ook...als die nieuwe vriendin van me vriend m iets flikt...dan ben ik niet meer zo liev en aardig tegen der hoor!!
zo ben ik ook nog steeds bij mijn eerste vriendje...toen iemand m pijn dan word ik boos
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:12:35 #32
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8047067
quote:
Iedereen gaat weer op een andere manier met dit soort dingen om.
Wellicht is het alleen maar een vlucht naar iets anders.
Kwetsend voor de ander, dat zeker, maar misschien voor die persoon het juiste, voor dat moment....
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:13:47 #33
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8047090
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:12 schreef yavanna het volgende:

[..]

Iedereen gaat weer op een andere manier met dit soort dingen om.
Wellicht is het alleen maar een vlucht naar iets anders.
Kwetsend voor de ander, dat zeker, maar misschien voor die persoon het juiste, voor dat moment....

Sja en is het uit met die anderen komt ze weer gewoon bij d'r ex uithuilen
pi_8047133
zou ik ook doen, maar is niet goed, gaat ze je helemaal niet tof vinden
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:20:48 #35
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8047240
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:15 schreef stradostomie het volgende:
zou ik ook doen, maar is niet goed, gaat ze je helemaal niet tof vinden
Ja maar ik kom dan niet bij d'r, het is gewoon zo dat als het uit gaat tussen 2 mensen dat 1 van die 2 toch weer bij de ex terug komt om uit te huilen op een betrouwbare schouder.
pi_8047296
ik bedoel nied dat uithuilen maar ff wat van gaan zeggen en er op los meppen (je vorige reply)
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:25:06 #37
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8047329
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:23 schreef stradostomie het volgende:
ik bedoel nied dat uithuilen maar ff wat van gaan zeggen en er op los meppen (je vorige reply)
Ow zo sja ik weet dat dat geen oplossing is maar ikkan het niet aanzien dan dat die kerel haar pijn heeft gedaan..
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:47:35 #38
45267 Lord_Gannon
pi_8047771
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:08 schreef stradostomie het volgende:
Tuurlijk is het uit en dan mag je inderdaad doen en laten wat je wilt. Maar ik vind het altijd wel zo netjes om minstens een weekje of 3 te wachten voordat ik iets doe met een ander. Het is in mijn ogen gewoon respectloos voor de ander als je zoiets te snel doet. Tenzij jij natuurlijk eerst bent genaaid door de ander...
Dan is zoiets alleen maar zoete wraak
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:50:54 #39
45267 Lord_Gannon
pi_8047830
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:25 schreef tiemo het volgende:

[..]

Ow zo sja ik weet dat dat geen oplossing is maar ikkan het niet aanzien dan dat die kerel haar pijn heeft gedaan..

Die andere gozer meppen is inderdaad geen slim idee. Ik bedoel wat zou je ermee winnen als je die gozer een klap zou geven? De kans is groot dat je ex je dan een lul vind en terug gaat naar die gozer.. En dat wil je natuurlijk niet.
  woensdag 22 januari 2003 @ 14:58:05 #40
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8047944
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 14:50 schreef Lord_Gannon het volgende:

[..]

Die andere gozer meppen is inderdaad geen slim idee. Ik bedoel wat zou je ermee winnen als je die gozer een klap zou geven? De kans is groot dat je ex je dan een lul vind en terug gaat naar die gozer.. En dat wil je natuurlijk niet.

Sja maarja me ex blijft een stukje van mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')