Klopt inderdaad dat sterke drank wat dat betreft het beste isquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt alcoholist geweest ofzo maar dronk vroeger stukken meer. Nu heel af en toe een glaasje. Alcohol is ook niet echt koolhydraatarm. Sterke drank is dan nog het minst erge
Cheers!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:48 schreef H_T het volgende:
* H_T heeft net zo'n bad boy ingeschonken
[ afbeelding ]
Vooral bier is echt een nono. Heb geloof ik het hele jaar 1 biertje gedronkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klopt inderdaad dat sterke drank wat dat betreft het beste isDaar zitten amper tot geen koolhydraten in.
Ik dronk een aantal jaar terug ook meer dan nu. Maar kwam toen ook vaker de deur uit vanwege studie, en ging wel eens uit, etc. Er is nu niet heel veel gelegenheid voor
You need to go to more pub quizzes lovequote:
Veul. Heul veul.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef Koen66 het volgende:
Benieuwd wat er 31/12 allemaal toch afgestoken gaat worden
Qua koolhydraten is bier zeker de grootste boosdoenerquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral bier is echt een nono. Heb geloof ik het hele jaar 1 biertje gedronken
Vermoed ik ookquote:
In m’n badjas met een Schrobbelèr.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij staat er weer bij zeker in je trainingspak en een biertje in je hand
Zie edit.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vermoed ik ook
En ik vermoed meer overlast en onlusten
Wel lekker op z'n tijd, Schrobbelèr.quote:
Go Jopie.quote:Voor de enkeling die er niet om kan lachen. Voor die 'azijnzeikertjes' heeft Jopie een duidelijke boodschap: "Weet je wat het is? Je hebt in het leven mensen die dingen maken en je hebt mensen die altijd wat te ouweteringhoeren hebben. Ik ben blij dat ik bij die eerste categorie hoor, vind je niet? Dan denk ik: zij zitten lekker te schrijven achter hun computertje en ik heb lekker een nummer 1-hit."]
IJsbeer go home, you're drunkquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Veul. Heul veul.
Edit: ik las afgedronken![]()
En ja ook veel gezuip. Maar ook vuurwerk en overlastquote:
Da's het dus juist niet.quote:
Ik vind het an sich een grappig nummer maar ik heb best wel issues met het stukje over Tante Sjaan die in Dijkzigt op d’r buik ligt. Sorry dat ik dan een azijnzeiker ben, Richard.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Go Jopie.
Carnavalskraker Tebbie nou op je muil?! nu al doorslaand succes: 'Nooit kennen bedenken dat het zo viraal zou gaan'
Heb ik serieus nog nooit opquote:Op vrijdag 13 november 2020 23:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel lekker op z'n tijd, Schrobbelèr.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |