quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even wat lezen. Geen zin meer in schermen, daar heb ik deze week iets teveel achter gezeten met die grote drukte op mijn werk.
Fijne avond allen!
Fijne avond!!quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Ik ga nog even wat lezen. Geen zin meer in schermen, daar heb ik deze week iets teveel achter gezeten met die grote drukte op mijn werk.
Fijne avond allen!
Welnee, daar kan ik niks mee. Geen putten om ze in te gooienquote:
Leeszequote:Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond allen!
Fijne avond!quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond allen!
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:48 schreef Arizona het volgende:
Fijne avond allen!
Dit klinkt als iets voor mijquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over lezen gesproken, dit is wel een aanrader. Een perfecte mix van Agatha Christie en Hendrik Groen
En anders komen we daar ook nog wel uitquote:Op vrijdag 13 november 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets voor mijEven kijken of 'ie ook op Kobo Plus staat
Van die kerel van Pointless?quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over lezen gesproken, dit is wel een aanrader. Een perfecte mix van Agatha Christie en Hendrik Groen
Ohh kan je 'm mij ook opsturen?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En anders komen we daar ook nog wel uit
Wat zijn dat voor illegale zakenquote:
Ja. En van zijn eigen quiz op bbc2 . Richard Osman's House of Gamesquote:
Nou ja als cocaine geen enkel probleem in deze SC moet dit ook wel kunnen toch?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor illegale zaken
Ja maar dat komt omdat jij het bent. En omdat Stranita nou eenmaal een reden moet hebben om heen en weer te reizen tussen haar thuisland en Spanje.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja als cocaine geen enkel probleem in deze SC moet dit ook wel kunnen toch?
Oh ik dacht dat usagi een papieren versie had gekocht in de boekwinkel en die per post zou opsturen als hij hem uit hadquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor illegale zaken
Maar dan hoeft die zich toch niet te schamenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat usagi een papieren versie had gekocht in de boekwinkel en die per post zou opsturen als hij hem uit had
Oooohh wat tof, ik wist niet dat hij ook schreefquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja. En van zijn eigen quiz op bbc2 . Richard Osman's House of Games
Misschien wilde hij er geld voor vragenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan hoeft die zich toch niet te schamen
Of juist wat andersquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Misschien wilde hij er geld voor vragen
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeg hoe je Hamilton op een semi-legale wijze kon kijken en je reactie.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja als cocaine geen enkel probleem in deze SC moet dit ook wel kunnen toch?
Ik noteer dit even en ook wie 'm geliket heeft.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat jij het bent. En omdat Stranita nou eenmaal een reden moet hebben om heen en weer te reizen tussen haar thuisland en Spanje.
Maar verder moeten we wel een lijntje coke trekken hoor
Heeft @Strani jou ook al het dark web ingetrokkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeg hoe je Hamilton op een semi-legale wijze kon kijken en je reactie.
Moet er van het weekend toch echt eens aan gaan beginnen
Was ik dat? Staat me niet bijquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik vroeg hoe je Hamilton op een semi-legale wijze kon kijken en je reactie.
Moet er van het weekend toch echt eens aan gaan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |