Bejaarde hoerenquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:09 schreef Dries4Ever het volgende:
komen ze met zijn 2en, 2 karretjeswant dan mag het wel
NEE OUWE KUTTEKOPPEN, ER WORD GEVRAAGD OF JE ALLEEN GAAT
Een kar links in het pad, de andere rechts, en dan samen voor het schap gaan staan
ROT OP NAAR JE DEDICATED BEJAARDE UURTJE OM HALF 8
Mondkapjes half voor de mond, niet over de neus
ZO BESCHERM JE EEN ANDER NIET, SENIELE OUWE ZAK/KOEIEN KUT
Handschoentjes aan, kar niet ontsmetten maar wel vrolijk overal aan voelen en dan aan je gezicht gaan zitten
FLIKKER OP DEMENTERENDE GEK, SNAP JE HET ECHT NIET?
Klagen tegen elkaar dat de koffiemachine buiten gebruik is
KOOP JE EIGEN KOFFIE EN DRINK HET THUIS OP, KNIEPERTS
En dan de bonus klacht: lekker lopen niezen en sniffen
LAAT JEZELF TESTENjamaar ik hoest niet
DAT HOEFT OOK NIET DOM TERING VOLK
Laat me eerst mog ff een liter water drinken, ok?quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:43 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hoi oma, is de gele douche al op temperatuur?
Niet gewoon de bold kijken op videoland en bridgen op de ei-pet.quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:43 schreef Selenophilia het volgende:
Als de supermarkt je enige sensatie is dan krijg je dit
Liever iets alcoholischquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:44 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Laat me eerst mog ff een liter water drinken, ok?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:53 schreef TDS0198 het volgende:
Zeer terechte klacht.
De ouderen zijn inderdaad degenen die zich niet aan de regels houden.
Hoevaak ik wel niet bejaarden zie zonder mondkapje in tegenstelling tot de jongeren, die dragen ze wel bijna allemaal.
Dan niet hoor, achterlijke schijtluisquote:Op vrijdag 13 november 2020 17:46 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dan eis ik wel een fikse korting.
Klant is koning!quote:Op vrijdag 13 november 2020 18:30 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dan niet hoor, achterlijke schijtluis
ben gewoon viesmad, nog steedsquote:Op vrijdag 13 november 2020 18:05 schreef Fugue het volgende:
Dit had best een terechte klacht kunnen zijn als je normaal over ouderen had gepraat. Nu ben jij zelf de aso.
Niet alleen over vogeltjesdans, maar ook over andere bejaarden.quote:
Gadverquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit, heb eens uit eigen wil sex gehad met een vrouw van 67 en dat was niet slecht
Gebruik maken van dementerende bejaarden, ik wist dat je laag bij de grond zat maar dit is wel een nieuw dieptepunt van je.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit, heb eens uit eigen wil sex gehad met een vrouw van 67 en dat was niet slecht
Thanks!quote:Op zaterdag 14 november 2020 08:52 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gebruik maken van dementerende bejaarden, ik wist dat je laag bij de grond zat maar dit is wel een nieuw dieptepunt van je.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 08:52 schreef pferdfahrer het volgende:
Gebruik maken van dementerende bejaarden, ik wist dat je laag bij de grond zat maar dit is wel een nieuw dieptepunt van je.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |