Als ik de kleur van de bank neem, denk ik dat het allemaal wel heel erg groen wordt, denk je nietquote:Op maandag 16 november 2020 17:48 schreef Burdie het volgende:
De kleur van de bank?
Op zich vind ik het een beetje gek om alleen dat stukje muur een kleurtje te geven, doe dan het muurtje links van de deur ook. Misschien als lambrisering, waarbij je die posters over de twee muren verdeelt.
En als je toch bezig bent, misschien een mooie lijst om de posters?
Jij bent een perfecte contaminatie tussen ons twee.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:58 schreef AnneX het volgende:
Jullie vormen een team! @:Home met @:Anne & @:Claudia_x voor uw interieur inspiratie !
( namen op alfabetische volgorde!😉)
😂 alleen niet zo creatief.quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij bent een perfecte contaminatie tussen ons twee.
Ik ook niet, ik vind de kleur veel te donker end en banen te druk. Het doet me aan zo'n bachelor pad denkenquote:Op dinsdag 17 november 2020 11:28 schreef SacreCoeur het volgende:
Oeh ik vind het helemaal niet zo mooide lengte banen iig in combinatie met de schilderijtjes en dan de kleur.
Ik denk dat ik bij de rest van de kamer voor alles in 1 kleur zou gaan, minder speels wel luxere uitstraling ofzo.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 10:58 schreef AnneX het volgende:
Jullie vormen een team! @:Home met @:Anne & @:Claudia_x voor uw interieur inspiratie !
( namen op alfabetische volgorde!😉) Ofwel: C & A
Het is de welbekende IKEA-lamp inderdaad!quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan niet goed zien wat de kleur is van de binnenkant van de lamp (al vermoed ik dat het de welbekende Ikealamp is?), maar ik dacht zelf dus aan zo'n kleur als hieronder (die ook in de eetstoelen terug lijkt te komen en in de kussens op de bank). Maar zwart is ook mooi!
[ afbeelding ]
Is van Made inderdaad! Een half jaar naar gekeken, getwijfeld en toen eindelijk toch eens durven bestellen.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Is dat die schoenenkast van made.com? Erg mooi.
De zwarte vlakken doen me zo enorm aan schoolborden denken, zou ik niet doen. Zou je de kleur van je bank aandurven? En dan je posters binnen het vlak.
Dankje! Dat vind ik oprecht leuk om te horen en maakt mij stiekem een beetje trotsquote:Op dinsdag 17 november 2020 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Je hebt nu een witte woonkamer en die is hartstikke sfeervol, dus je doet iets goed, @:Anne!
Je zou ook nog eens een photoshop kunnen maken met een vlak dat uit twee kleuren bestaat (bijv. een groen vlak met eromheen een zwart vlak). Misschien wordt het dan wat te gekunsteld, maar het is het uitproberen waard aangezien je er handig mee bent.quote:Op dinsdag 17 november 2020 12:24 schreef Anne het volgende:
Ik zal later vandaag ook nog eens de kleur van de bank proberen. Al ben ik zelf bang dat het dan wat te groen wordt (het gordijn rechts is ook groen namelijk), maar dat gaan we zien! Eigenlijk is er ook al veel zwart/donkergrijs, dus wat miep ik eigenlijk over teveel groen?
Terwijl dat juist een stuk spannender/opvallender whatever je het wil noemen oogt dan alles in èèn tintquote:Normaliter ga ik voor veilig wit met wellicht één muur in een andere, neutrale kleur, zoals op mijn slaapkamer
quote:
Ja, ik zoek dus!quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Binnenhuisarchitecten van Fok, als ik een simpel soort open kastje zoek met een binnenmaat van 40x40, om aan de muur te hangen. Hoe zouden jullie dat dan vinden?
* Molo aait bolletjequote:Op zaterdag 21 november 2020 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dank!
[..]
Ja, ik zoek dus!
Ik zou beginnen met dat in Google typenquote:Op zaterdag 21 november 2020 13:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Dank!
[..]
Ja, ik zoek dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts bij de voordeur en garage is de noordzijde, de keuken is aan de voorkant aan de oostzijde, links dus de zuidzijde en de openslaande deuren naar de tuin zijn aan de westzijde.
Omdat er behoorlijk wat licht binnenkomt durven we een donkere vloer wel aan, dat wordt dit patroon In de kleur Merbau:![]()
De keuken en hal (en toilet) krijgen tegels van 61*61 cm gele Jura gezoet:
Anyway, de keuken kan wel min of meer buiten beschouwing blijven, ik hoor graag wat ideeën voor de woonkamer.
Ik had de eettafel in gedachten tussen de deur van de hal naar de woonkamer en het raam dat daar min of meer tegenover zit, in de hoek bij de openslaande deuren nog een zitje van 2 stoelen en een tafeltje (bijvoorbeeld 2 Strandmon) en dan bij het stuk van het dubbele raam de TV-hoek, met in principe de TV tegen de muur van de hal.
Maar.... daar waar we gewend waren de zithoek bij de voortuin te hebben hebben we dat nu niet meer en dan is het een beetje zonde om met je rug naar het uitzicht te gaan zitten.
Daarbij lijkt het uitzicht door de ramen aan de zuidzijde ook lekker ver te zijn, want we kijken precies voorlangs het huis van de buren.
Ik hoor graag wat ideeën van jullie.... ook qua kleuren op de muur bijvoorbeeld.
[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 21-11-2020 14:58:25 ]
Verder maakt eigenlijk niet zo veel uit. Het zou als een soort audiomeubel moeten fungeren, dus een gat voor snoeren zou fijn zijn, maar het zou ook niet het eerste kastje zijn waar ik een snoergat in maak...quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met dat in Google typenDat heb je waarschijnlijk al gedaan.
En wat meer info: kleur, materiaal, budget, voorkeur, dichte of open achterkant, modern of retro/vintage?
Ik dacht ook gelijk aan de Eket, maar die is 35*35*35quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, deze twee allemaal prima, ik zou beiden mishandelen en er een rond gat in maken voor een bos kabels! De unit die er in moet is ruim 35 cm, dus de units van 35 zijn net te klein.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, misschien is het toch al tijd hier wat suggesties te vragen.....
De afbeelding van de begane grond in de spoiler:Wat voor bank(en) wil je er neerzetten? 1 of 2 banken, hoekbank, fauteuils erbij, welk formaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts bij de voordeur en garage is de noordzijde, de keuken is aan de voorkant aan de oostzijde, links dus de zuidzijde en de openslaande deuren naar de tuin zijn aan de westzijde.
Omdat er behoorlijk wat licht binnenkomt durven we een donkere vloer wel aan, dat wordt dit patroon In de kleur Merbau:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De keuken en hal (en toilet) krijgen tegels van 61*61 cm gele Jura gezoet:
[ afbeelding ]
Anyway, de keuken kan wel min of meer buiten beschouwing blijven, ik hoor graag wat ideeën voor de woonkamer.
Ik had de eettafel in gedachten tussen de deur van de hal naar de woonkamer en het raam dat daar min of meer tegenover zit, in de hoek bij de openslaande deuren nog een zitje van 2 stoelen en een tafeltje (bijvoorbeeld 2 Strandmon) en dan bij het stuk van het dubbele raam de TV-hoek, met in principe de TV tegen de muur van de hal.
Maar.... daar waar we gewend waren de zithoek bij de voortuin te hebben hebben we dat nu niet meer en dan is het een beetje zonde om met je rug naar het uitzicht te gaan zitten.
Daarbij lijkt het uitzicht door de ramen aan de zuidzijde ook lekker ver te zijn, want we kijken precies voorlangs het huis van de buren.
Ik hoor graag wat ideeën van jullie.... ook qua kleuren op de muur bijvoorbeeld.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Is 40x40 binnenmaat een eis? Of mag dat ook rechthoekig worden? Diepte lijkt me in dit geval dus in ieder geval 37+, dat is een vereiste.quote:Op zaterdag 21 november 2020 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, deze twee allemaal prima, ik zou beiden mishandelen en er een rond gat in maken voor een bos kabels! De unit die er in moet is ruim 35 cm, dus de units van 35 zijn net te klein.
Ik vind die met minder dikke planken mooier hier, maar zou die dikkere ook zo aan de muur hangen.
Eeh, nee de enige "eis" is dus eigenlijk dat die unit er in past. 35 cm breed, iets minder diep, maar denk ook zo wel zeker 25 cm diep. Hoogte zou dus ook eigenlijk open mogen zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2020 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is 40x40 binnenmaat een eis? Of mag dat ook rechthoekig worden? Diepte lijkt me in dit geval dus in ieder geval 37+, dat is een vereiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |