ik vind da er es goed in het openbaar vervoer moet worden gezocht en dat de ns nie meer geprivatiseerd wordt: alleen zo krijg je de mensen misschien nog uit de auto (althans meer mensen...)
quote:Duh! Ik zat te eten!
Op woensdag 22 januari 2003 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
*hap*.
quote:leefbaar great_expectations?
Op woensdag 22 januari 2003 19:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb gestemd op de partij van mijn keuze.
En het is aan de PvdA om uit te maken hoe wie en wanneer zij hun premierkandidaat bekend maken. En vervolgens mogen de kiezers daar een oordeel over uitspreken, in het stemhokje.
Laten alle partijen zich nou maar druk maken over hun eigen standpunten, premier-kandidaten, lijst-trekkers, coalitie-partners enzovoort, en hoe zij dat het beste of het liefste willen presenteren aan hun potentiële kiezers.
edit: hokje ipv bus
quote:bushokje?
Op woensdag 22 januari 2003 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
edit: hokje ipv bus
quote:*niet meer hoef te kijken, dus*
Op woensdag 22 januari 2003 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Whoehoe! Xander saves the day!
volgende season wordt hell!
Welterusten!
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:52 schreef LuQas het volgende:Ik duik er lekker in. Een vervelende uitslag. Klote dat de PvdA nu niet de grootste is, maar ik vermoed dat het uiteindelijk toch een VVD/PvdA-coalitie wordt. Groenlinks had ik liever met wat meer dan 8 zetels gezien..
Welterusten!
quote:Bedoel je niet stiekem een CDA/VVD coalitie?
Op woensdag 22 januari 2003 23:52 schreef LuQas het volgende:Ik duik er lekker in. Een vervelende uitslag. Klote dat de PvdA nu niet de grootste is, maar ik vermoed dat het uiteindelijk toch een VVD/PvdA-coalitie wordt. Groenlinks had ik liever met wat meer dan 8 zetels gezien..
Welterusten!
quote:Ik had hier een PvdA-er hoor...
Op woensdag 22 januari 2003 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Nah, wat is het hier opeens stil. De CDA-nichten hebben zeker weer een borrel ofzo?
quote:Ik verwacht zelf dat het wel CDA/PvdA wordt, ook al zijn er aardig wat obstakels te overwinnen...
Op woensdag 22 januari 2003 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Bedoel je niet stiekem een CDA/VVD coalitie?
quote:Ik heb PvdA gestemd, maar ik had gezien de uitslag net zo goed op mijn eigen oude vertrouwde D66 kunnen stemmen.
Op donderdag 23 januari 2003 00:07 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik had hier een PvdA-er hoor...
[..]Ik verwacht zelf dat het wel CDA/PvdA wordt, ook al zijn er aardig wat obstakels te overwinnen...
quote:Ja, het zijn verschrikkelijke hoi-posten, maar omdat je het erbij zegt, mag het wel, denk ik.
Op donderdag 23 januari 2003 00:14 schreef Andyvie het volgende:
Even een teken van leven van mijOok al heb ik verder niet gepost vandaag, toch wens ik iedereen welterusten
hmmm, dit, en mijn vorige post ook, waren wel heel erg hoi-posten, he?
quote:Andy is hier altijd welkom, toch?
Op donderdag 23 januari 2003 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ja, het zijn verschrikkelijke hoi-posten, maar omdat je het erbij zegt, mag het wel, denk ik.
quote:*voorlopig meespeel*
Op donderdag 23 januari 2003 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
*voor nachtploeg speel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |