SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis ook nooit goedquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:06 schreef UitStraling het volgende:
Goedgekeurd maar tikje onsympathiek denk ik.
Ben snel tevreden, je moet als man wat weerstand opbouwen tegen de grillen van de vrouw.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kritisch zijn, heb ik ook met de jaren moeten leren
Zit ik nu te kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2020 00:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Die mongool van Denk krijgt iedereen ziedend!
Wijze woorden maar een beetje man blijft als een rots fier overeind tegenover de instabiele hormonenstorm die vrouwen nu eenmaal zijn, gewoon genieten van die chaos.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben snel tevreden, je moet als man wat weerstand opbouwen tegen de grillen van de vrouw.
Heb ik geleerd door de jaren heen.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wijze woorden maar een beetje man blijft als een rots fier overeind tegenover de instabiele hormonenstorm die vrouwen nu eenmaal zijn, gewoon genieten van die chaos.
En daarna een pan pwompoensoep maken?quote:Op vrijdag 13 november 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
MorgenDruk bezig met de wekelijkse grote schoonmaak
Hij begint zijn betoog ook met ‘Deze boodschap wordt u aangeboden door Diyanet.’quote:Op vrijdag 13 november 2020 00:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die is 100% gesponsord door Erdogans.
Nee, hij eet vandaag maar champignonsoep of niksquote:Op vrijdag 13 november 2020 07:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna een pan pwompoensoep maken?
10 min ookquote:Op vrijdag 13 november 2020 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Sluit net een baggertopic, maar zit toch wel te hinniken om dit filmpje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |