SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eensquote:Op donderdag 12 november 2020 12:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Werd de Tatjana-kalender je weer teveel?
nee manquote:Op donderdag 12 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Tatjana, is die inmiddels niet gemummificeerd?
Lekkerwijf manquote:Op donderdag 12 november 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Tatjana, is die inmiddels niet gemummificeerd?
"snor"quote:Op donderdag 12 november 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat ze inmiddels een snor heeft van alle face-lifts.
hoe moet ik dit voor me zienquote:Op donderdag 12 november 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk wel dat ze inmiddels een snor heeft van alle face-lifts.
Hele Bonsai-bomen, vrees ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
Kom je vast Japans zaad tegen ook
samurai buda er doorquote:Op donderdag 12 november 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele Bonsai-bomen, vrees ik.
"Tatjaan schat, je mond zit verkeerdom en ruikt vaag"quote:Op donderdag 12 november 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een stevig Kroatisch struikgewas.
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*gooit een klein zwanger spinnetje in haar gaapmondje.
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hoe vaak maak jij soepquote:Op donderdag 12 november 2020 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Zo, eens even boodschappen doen. Vanavond champignonsoep
Mmm knettersnoep.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kaat en duplikaatquote:Op donderdag 12 november 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie tweelingzusjes?
Bwitterbwal.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie tweelingzusjes?
doe danquote:Op donderdag 12 november 2020 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil echt van alles bakken. Met kruidnoten enzo.
is dit zoiets als een bifiworstje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Bwiwi is wel een leuke naam voor een huisdier. Voor m'n vogelspin ofzo.
of zon vetzak die nog met volle mond nog een portie bwitterbwallen besteldquote:Op donderdag 12 november 2020 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een Duitse tandarts.
welke fokker wil je nu dissenquote:Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of zon vetzak die nog met volle mond nog een portie bwitterbwallen besteld
Niemandquote:Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke fokker wil je nu dissen
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke fokker wil je nu dissen
Ik heb toevallig net een klein zwanger spinnetje in de mond van bitterbal geworpen, over twee maanden komen de eitjes uit.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Bwiwi is wel een leuke naam voor een huisdier. Voor m'n vogelspin ofzo.
quote:Op donderdag 12 november 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een klein zwanger spinnetje in de mond van bitterbal geworpen, over twee maanden komen de eitjes uit.
Godversquote:Op donderdag 12 november 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
of zon vetzak die nog met volle mond nog een portie bwitterbwallen besteld
Leuk, zal beschuit met muisjes maken.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net een klein zwanger spinnetje in de mond van bitterbal geworpen, over twee maanden komen de eitjes uit.
Wat is er mis met jequote:Op donderdag 12 november 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, zal beschuit met muisjes maken.
Schat dat ze 1500 eitjes gaat leggen dus maak maar genoeg beschuit met muisjes voor de zekerheidquote:Op donderdag 12 november 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beschuit met bwiwi's dan.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schat dat ze 1500 eitjes gaat leggen dus maak maar genoeg beschuit met muisjes voor de zekerheid
Maar welke kleur moet dat worden?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groene?quote:Op donderdag 12 november 2020 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar welke kleur moet dat worden?
Maakt de Ruijter ook onzijdige muisjes trouwens?
gestoordquote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)echt-groen-rotterdam
Vind dit geen leuk gesprek zoquote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dan rode muisjes doen, alsof je bloedmijt zit te eten.
Heb je trouwens al uitslag van de huisarts?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dit geen leuk gesprek zo
Net kerst.quote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Henk?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Bwiwi, dat klinkt me teveel als m'n koosnaam.
nopes. had gebeld maar werd niet opgenomen. daarna geen zin meer :pquote:Op donderdag 12 november 2020 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je trouwens al uitslag van de huisarts?
genderneutraal en Rotterdams welquote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dan rode muisjes doen, alsof je bloedmijt zit te eten.
als ik het woord 'genderneutraal' zie krijg ik acuut jeuk en haak ik afquote:Op donderdag 12 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Thailand ook?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
k vind dat alle vogelspinnen terug naar hun eigen land moeten
Genderneutrale kindjes met ongewenste gaatjes.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik het woord 'genderneutraal' zie krijg ik acuut jeuk en haak ik af
Gewoon meteen op je wang.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
' wil je bwiwi ontmoeten?'
Denk je dat het een muisje is of een hamster. is het zo'n achtpotig harig monster wat op je hand wordt gezet
En bij unisex?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik het woord 'genderneutraal' zie krijg ik acuut jeuk en haak ik af
eigen volk eerstquote:Op donderdag 12 november 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:07 schreef bitterbal het volgende:
' wil je bwiwi ontmoeten?'
Denk je dat het een muisje is of een hamster. is het zo'n achtpotig harig monster wat op je hand wordt gezet
nope nope nope nope nopequote:
Waarbij het enige zichtbare verschil het kleine rugzakje van de Gerda is.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat doet me meer aan ANWB kleding denken
Op een schaal van 1 tot afrikaans hogeroedeem, hoeveel trek heb je?quote:
Zesje.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot afrikaans hogeroedeem, hoeveel trek heb je?
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
geen giftige bijtertjes?quote:Op donderdag 12 november 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Portia spinnetje heb ik wel eens mee zitten spelen, die hebben wat schattigs en die zaten er nogal wat in mijn hutje.
Och ik bedoelde broodje tonijnquote:Op donderdag 12 november 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hoeft echt nooit meer kritiek te hebben op het niveau van de gesprekken hier
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och ik bedoelde broodje tonijn
mjaquote:Op donderdag 12 november 2020 13:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_worlds_most_famous/
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:46 schreef gianni61 het volgende:
wauw, iemand liked een post van mij.
uit 2014
Het was ook een erg goede postquote:
Nee dat schijnt niet te kunnen.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een zon puist door dat mondkapje
Link?!quote:Op donderdag 12 november 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het was ook een erg goede post
Jawel. Hier ook ervaring mee.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat schijnt niet te kunnen.
Nee is aanstellerij. Kan niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 13:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jawel. Hier ook ervaring mee.
Hmmmmquote:Op donderdag 12 november 2020 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee is aanstellerij. Kan niet.
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:56 schreef gianni61 het volgende:
oke bradster, we zien je maandag weer
slappe zak
6 jaar later nog steeds relevantquote:
Like teruggetrokkenquote:
Het is een teken van bovenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, toen liep de werksoftware vast.
the circle of lifequote:Op donderdag 12 november 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi hoe alles steeds terugkeert naar poep.
@:uitstraling
Het leeft weer. Is niet erg, kan ik het dozen schuiven nog even een half uurtje uitstellen.quote:
Ik hoef niets in te vullenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben bezig met mijn zelfevaluatie. Wat een bijbel moet je jaarlijks weer schrijven voor die magere salarisverhoging die je tegemoet mag zien
Zegt me niksquote:Op donderdag 12 november 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
https://funkopops.nl/prod(...)3SxdHg6uksyVGdwmWDEw
quote:Werknemers met een modaal inkomen gaan er in 2021 netto 45 euro per maand op vooruit (+2 procent).
Medewerkers die twee keer modaal verdienen, zien hun nettosalaris stijgen met 50 euro per maand. Dit is een stijging van 1,4 procent.
Nederlanders die in 2020 het minimumloon verdienen, krijgen er in 2021 25 euro per maand bij. Dit is een stijging van 1,6 procent.
quote:Op donderdag 12 november 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
enige voordeel is dat het mondkapje die puist ook weer verbergt
Evil Dead.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:10 schreef CherryLips het volgende:
https://funkopops.nl/prod(...)3SxdHg6uksyVGdwmWDEw
Ik vind ze wel tof van m'n favoriete films, maar vind ze wel te duurquote:Op donderdag 12 november 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Evil Dead.
Goddank heb ik niks met Funko Pops.
ik vind ze wel geinig als ik ze in de winkel zie, maar ik heb er geen.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Evil Dead.
Goddank heb ik niks met Funko Pops.
Ik weet vooral niet zo goed wat ik ermee moet.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof van m'n favoriete films, maar vind ze wel te duurHeb er nu een paar en wil er wel meer, maar dan zit je zo in de drie cijfers.
quote:Op donderdag 12 november 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
EttoOuwe doorgesnoven aromatruiker
Ik heb er nu een paar van Stephen King bij m'n boeken staanquote:Op donderdag 12 november 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet vooral niet zo goed wat ik ermee moet.M'n huis staat al vol nutteloze zooi en deze spreken me esthetisch gewoon niet aan. Scheelt weer.
Oh, was ook geen kritiek op de lui die ze wél kopen hoor.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er nu een paar van Stephen King bij m'n boeken staanDus dat past dan wel weer.
Collega van mij verzamelt ze, er zijn er ook waar je al naar vier cijfers gaat blijkbaar.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof van m'n favoriete films, maar vind ze wel te duurHeb er nu een paar en wil er wel meer, maar dan zit je zo in de drie cijfers.
quote:Op donderdag 12 november 2020 14:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meer dan de moeite waard.
Trumpfans
heb er ook een paar, maar geen idee wat ze waard zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij verzamelt ze, er zijn er ook waar je al naar vier cijfers gaat blijkbaar.
Meer dat ik ze ook niet her en der in de woonkamer zou neerzettenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, was ook geen kritiek op de lui die ze wél kopen hoor.Ik ken mezelf langer dan vandaag, als ik ze wel leuk had gevonden, kon ik er ondertussen een huis mee bouwen denk ik.
Qua waarde en hoeveelheid.
https://funkopops.nl/product/dancing-groot-excl/quote:
De chase van de Grady Twinsquote:Op donderdag 12 november 2020 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb er ook een paar, maar geen idee wat ze waard zijn.
Zitten hele zeldzame bij (chase modellen) ook. Maar die heb ik zelf niet voor zover ik weet.
Oh, ik wel weer.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer dat ik ze ook niet her en der in de woonkamer zou neerzetten
forse Wendyquote:Op donderdag 12 november 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er eentje van Wendy Torrance, je herkent dr niet, maar die was maar 2,50
ja maar dat is ook het idee van die funko's hequote:Op donderdag 12 november 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://funkopops.nl/product/dancing-groot-excl/
wat eigenlijk weer raar is, want in de film is hij heel anders
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 12 november 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik dat linkje had geplaatst?
Ja daar zat ik ook over te twijfelen. De ultieme kerstfilm.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja
en ik heb heel even getwijfeld over deze
[ afbeelding ]
Heb je een iPhone? Moet je de thuisknop ingedrukt houden ofzo? Of je vinger ertegenaan.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Net iets teveel gelopenWel getest of betalen met de telefoon lukte bij de bakker, gaat nog sneller dan je pasje er tegenaan drukken
tenzij je het echt nodig hebtquote:Op donderdag 12 november 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Net iets teveel gelopenWel getest of betalen met de telefoon lukte bij de bakker, gaat nog sneller dan je pasje er tegenaan drukken
iPhone: dubbel klikken op de home knop. tegen apparaat houden en dan Touch IDquote:Op donderdag 12 november 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Moet je de thuisknop ingedrukt houden ofzo? Of je vinger ertegenaan.
Ja, je moet 2 keer snel op de knop aan de zijkant drukken (rechts waar je je scherm mee lockt).quote:Op donderdag 12 november 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je een iPhone? Moet je de thuisknop ingedrukt houden ofzo? Of je vinger ertegenaan.
Mensen die vroeger een "laaf" op de WC hadden staan die een WC rol vast hield.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
Wansmaak die pupkes, doet me denken aan de ganzen van de Xenos of die fucking spreuken
quote:Op donderdag 12 november 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, deze zou ik serieus overwegen.
[ afbeelding ]
oh wacht jij hebt er 1 zonder home knopquote:Op donderdag 12 november 2020 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, je moet 2 keer snel op de knop aan de zijkant drukken (rechts waar je je scherm mee lockt).
ik overweeg darthvader met een wc rol om z'n light saberquote:Op donderdag 12 november 2020 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die vroeger een "laaf" op de WC hadden staan die een WC rol vast hield.
Ja een Xs geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2020 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh wacht jij hebt er 1 zonder home knop
O ik ben een pauper met een iPhone 7.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh wacht jij hebt er 1 zonder home knop
Ja die was ook vreselijk ja, sowieso die pupkes, eigenlijk sta je dan al mislukt in het leven en kun je echt geen goed oordeel over goed en fout maken.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die vroeger een "laaf" op de WC hadden staan die een WC rol vast hield.
Die heb ik niet, planten en boekenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat jouw fantastische chique speeltjes eens zien, o hooggeborene.
Wij hadden vroeger Suske & Wiske-poppetjes op de wc staanquote:Op donderdag 12 november 2020 14:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die was ook vreselijk ja, sowieso die pupkes, eigenlijk sta je dan al mislukt in het leven en kun je echt geen goed oordeel over goed en fout maken.
quote:Op donderdag 12 november 2020 14:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die heb ik niet, planten en boeken
6s hierquote:Op donderdag 12 november 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ben een pauper met een iPhone 7.
Ik ben pas bij de 8 ingestaptquote:Op donderdag 12 november 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik ben een pauper met een iPhone 7.
Die had ik ook.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Suske & Wiske-poppetjes op de wc staanDie kon je ergens sparen. Alleen is dat plankje eens naar beneden gemieterd en toen was overal de neus eraf.
Genetische wansmaakquote:Op donderdag 12 november 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Suske & Wiske-poppetjes op de wc staanDie kon je ergens sparen. Alleen is dat plankje eens naar beneden gemieterd en toen was overal de neus eraf.
maar de 7 heeft weer een andere knop dan de 6squote:Op donderdag 12 november 2020 14:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
6s hier
dan 2x home knop en dan verifiëren met Touch ID
Die moet je wel krijgen, hè?quote:Op donderdag 12 november 2020 14:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
en drie budda beeldjes, ja over de vensterbank mag wel weer eens een lapje
[ afbeelding ]
Iedereen heeft recht op wansmaak, over de jouwe zeggen we ook niks.quote:
dan google je maar hoorquote:Op donderdag 12 november 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar de 7 heeft weer een andere knop dan de 6s
heb ik gekregenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die moet je wel krijgen, hè?
Anders doen ze niks.
Mensen voorschrijven wat ze leuk mogen vindenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kitsch met gezelligheid verwarren
Over mijn goede smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op wansmaak, over de jouwe zeggen we ook niks.
Laat ons daar maar over oordelen.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over mijn goede smaak valt niet te twisten
Mensen met wansmaak onderstrepen hoeveel oog voor ekte schoonheid ik zelf hebquote:Op donderdag 12 november 2020 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen voorschrijven wat ze leuk mogen vinden
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op donderdag 12 november 2020 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met wansmaak onderstrepen hoeveel oog voor ekte schoonheid ik zelf heb
Bestaat er geen funko Schanulleke?quote:Op donderdag 12 november 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Qua niveau in dit topic.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:45 schreef Justin_Case het volgende:
Dacht dat we dalende trend hadden,
Nee vriend, ies positieve trend.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:45 schreef Justin_Case het volgende:
Dacht dat we dalende trend hadden,
Die mensen zouden bij mij niet meer binnen komenquote:
Hij durft toch niet te laten zien wat 'ie zelf als interieur heeft, dus hij heeft ook gewoon wansmaak, net als wij.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder
Iedereen ziet het verschil tussen een dood schaap en een prachtige eenhoornquote:Op donderdag 12 november 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder
Mijn stijl is ook zeker niet ieders smaak, maar om het nou af te kraken en lelijk te noemenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij durft toch niet te laten zien wat 'ie zelf als interieur heeft, dus hij heeft ook gewoon wansmaak, net als wij.
In sprookjes gelovenquote:Op donderdag 12 november 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ziet het verschil tussen een dood schaap en een prachtige eenhoorn
Ik geloof niet echt dat ik een stijl heb, dus het is een beetje onsamenhangende zooitje denk ikquote:Op donderdag 12 november 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn stijl is ook zeker niet ieders smaak, maar om het nou af te kraken en lelijk te noemen
Ik stel me een beetje Hugh Hefner-esque huis voor.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij durft toch niet te laten zien wat 'ie zelf als interieur heeft, dus hij heeft ook gewoon wansmaak, net als wij.
Ja ook dat, en de catalogus van de Sostrene Grene en Dille & Kamille.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ik een stijl heb, dus het is een beetje onsamenhangende zooitje denk ik
Als je een eenhoorn ziet moet je misschien even wat rustiger aandoen met de keta.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen ziet het verschil tussen een dood schaap en een prachtige eenhoorn
Ik schiet heen en weer tussen pluche en duister. De meesten zullen het niks vinden, maar het maakt mij blij.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ik een stijl heb, dus het is een beetje onsamenhangende zooitje denk ik
Ik neig eigenlijk meer naar kampersjiek.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stel me een beetje Hugh Hefner-esque huis voor.
Ik hou juist van licht en hout. Grappig is dat.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet heen en weer tussen pluche en duister. De meesten zullen het niks vinden, maar het maakt mij blij.
heb is allemaal ruimte om mijn tv of computerscherm die anders te wit isquote:Op donderdag 12 november 2020 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schiet heen en weer tussen pluche en duister. De meesten zullen het niks vinden, maar het maakt mij blij.
In praktijk is het vooral rommelig, Joop had al witte meubels en warmgetint hout, ik ben juist meer van donker (hout) of een koelere tint.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou juist van licht en hout. Grappig is dat.
Hoe ziet dat eruit dan?quote:Op donderdag 12 november 2020 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neig eigenlijk meer naar kampersjiek.
In zijn jonge jaren.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is Hugh Hefner toch?
Fascinerende foto blijft dat, wat zijn we toch een rare primaten dat we zoiets ooit als eindbaaskeizerkoning van de wereld hebben verkozen, alsof we nog steeds apen in Angola zijnquote:
Money can buy you hapiness, but money can't buy you taste.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:04 schreef Amarantha het volgende:
Dit laat wel weer zien dat ook met veel geld je een lelijke inrichting kan hebben.
Snap wat dingen niet;quote:Op donderdag 12 november 2020 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het uitzicht is wel tof. Als Melania even een stapje opzij doet.
Ik heb een IKEA inrichting hahaha.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een soort VTWonen inrichting met allerlei oude spullen.
Ik heb vooral erg veel spullen uit ex-relatiesquote:Op donderdag 12 november 2020 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een soort VTWonen inrichting met allerlei oude spullen.
samequote:Op donderdag 12 november 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een IKEA inrichting hahaha.
It's all smoke and mirrorsquote:Op donderdag 12 november 2020 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap wat dingen niet;
a. waarom ze kleding aan heeft.
b. hoe die jurk zo kan uitwaaien.
c. waarom regelt Donald niet wat blauwe lucht buiten voor dit warme fotomomentje.
Teveel Trumpquote:Op donderdag 12 november 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat is er met Melania gebeurd?
Mijn bed en eettafel zijn ook van IKEAquote:Op donderdag 12 november 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een IKEA inrichting hahaha.
mijn bed en nachtkastjes zijn volgens mij de enige grote dingen die bij mij wel van de ikea zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Alleen mijn bed, banken en salontafel zijn niet van de IKEA.
Ach ik vind het zelf niet erg maar ik weet dat mensen nog wel eens willen haten op IKEA huizen.quote:
hoeveel jaar geleden zouden die twee het laatst gecoïteerd hebben?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat is er met Melania gebeurd?
Bed, nachtkastje, trapje, servies, koffietafel, eettafel, bijzettafeltjes, plant, losse meuk, bloempotten, bureau, bureaustoel, vloerbescherming, schoenenkast, boekenkasten... eh...quote:Op donderdag 12 november 2020 15:10 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. ik heb alleen een kledingkast/bureau/nachtkastjes/tv meubel/gehackt tafeltje van ikea
hoe oud was hun zoon?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel jaar geleden zouden die twee het laatst gecoïteerd hebben?
Dat is een beetje een splijtzwammetje in hun relatie.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoeveel jaar geleden zouden die twee het laatst gecoïteerd hebben?
Ja zo'n set met overal zes stuks van. Borden, ontbijtbordjes, schaaltjes. Klaar.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij komt meeste van mijn servies enz ook daar weg.
M'n vorige was van de Ikea, huidige is van de Karwei want die hebben leukere.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef Amarantha het volgende:
Kleed wat ik laatst heb gekocht komt eigenlijk ook bij de IKEA vandaan.
3 weken geleden hierquote:Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst bij ikea was..
Hier ook. Daar kan ik echt het geld niet aan besteden.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij komt meeste van mijn servies enz ook daar weg.
Een week geleden.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
picsquote:Op donderdag 12 november 2020 15:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn interieur is prachtig versierd.
Daar heb ik er inmiddels 2 vanquote:Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n set met overal zes stuks van. Borden, ontbijtbordjes, schaaltjes. Klaar.
Gisterenquote:Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef gianni61 het volgende:
Ik kom er niet graag.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeeh... volgens mij vorig jaar augustus.
ik denk dat het eerder 3 jaar is hier.quote:
ja nou ze wonen er niet tochquote:Op donderdag 12 november 2020 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik vind het zelf niet erg maar ik weet dat mensen nog wel eens willen haten op IKEA huizen.
Veel geld maakt zelfs het bitterste zaad zoet als honing.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een beetje een splijtzwammetje in hun relatie.
Welke is het?quote:Op donderdag 12 november 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook grotendeels. Beetje spijt van mijn bank. Die zit niet geweldig
jij kan het weten he, rijke tataquote:Op donderdag 12 november 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel geld maakt zelfs het bitterste zaad zoet als honing.
Ja dat was het idee toen ik het had gekocht haha maar ja.quote:Op donderdag 12 november 2020 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n set met overal zes stuks van. Borden, ontbijtbordjes, schaaltjes. Klaar.
Jij hebt stijlquote:Op donderdag 12 november 2020 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder 3 jaar is hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |