Ja dat zeggen ze allemaal!quote:
Nou kwam niet echt een argument. Iets met teruglopende inkomsten ofzo en 'er moet een keuze gemaakt worden'quote:
het was zo'n gezellige lieve SCquote:Op donderdag 12 november 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal!
[..]
Nou kwam niet echt een argument. Iets met teruglopende inkomsten ofzo en 'er moet een keuze gemaakt worden'![]()
Ik heb nog tot 22u om afscheid te nemen, daarna wordt m'n account op anoniem gezet
Na de transitie halen we je meteen weer terug hoor!quote:Op donderdag 12 november 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Nou kwam niet echt een argument. Iets met teruglopende inkomsten ofzo en 'er moet een keuze gemaakt worden'![]()
Ik heb nog tot 22u om afscheid te nemen, daarna wordt m'n account op anoniem gezet
YOU'RE FIREDquote:Op donderdag 12 november 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
He wat doe jij hier nog! Jou heb ik er het eerst uit gegooidquote:Op donderdag 12 november 2020 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Na de transitie halen we je meteen weer terug hoor!
Jij kan mij niet ontslaan want ik erken jou niet als leider.quote:Op donderdag 12 november 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He wat doe jij hier nog! Jou heb ik er het eerst uit gegooid
Ik kwam dit posten, maar ik was dus nogal te laatquote:
Haven't we allquote:Op donderdag 12 november 2020 19:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Matt heeft een bol kopke gekregen.
Dat is jouw probleemquote:Op donderdag 12 november 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij kan mij niet ontslaan want ik erken jou niet als leider.
Spuit-3128quote:Op donderdag 12 november 2020 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam dit posten, maar ik was dus nogal te laat
En bedankt, nu heb ik dat kutnummer van Netta in mijn hoofdquote:
Je waarschuwt me niet eens voor Jitsi, vlegelquote:Op donderdag 12 november 2020 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het zelf eerder beschrijven als een genoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
*Slaat een arm om molloot200 heenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb me weer door de wekelijkse hel van Chateau Meiland tijdens het theemoment met het gezin heen gebeten
We zijn trots op jequote:Op donderdag 12 november 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb me weer door de wekelijkse hel van Chateau Meiland tijdens het theemoment met het gezin heen gebeten
ik heb dat echt nog NOOIT gezien. als ik die kerel bij een ander programma zie zap ik weg. Wat een aidsquote:Op donderdag 12 november 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je waarschuwt me niet eens voor Jitsi, vlegel
Dat dacht ik ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had er vandaag nog wel zoveel zin inquote:
Ik kan 'm ook echt niet hebben nee. Alleen laatst bij Op1 of zo, was hij wel okay want toen hoefde hij eventjes niet de showman te zijn.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb dat echt nog NOOIT gezien. als ik die kerel bij een ander programma zie zap ik weg. Wat een aids
Oh ik vind Chateau Meiland nog steeds éénig.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Da's dan ook wel een dagje te laatquote:Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er vandaag nog wel zoveel zin in
Ja maar he hallo, ik ben ook wel in het nadeel, met als enige geen onderdeel van je dm-netwerkquote:Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's dan ook wel een dagje te laat
Wat gooooooooeeeeeeedquote:Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Sterker nog, we hebben dat boek gekocht over Martien.![]()
Let it goooooquote:Op donderdag 12 november 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar he hallo, ik ben ook wel in het nadeel, met als enige geen onderdeel van je dm-netwerk![]()
Lekker altijd op de hoogte van wie er die avond wel en niet is, maar als Jobi ineens niet opduikt is het /dikkecare
Het is een slecht boek hoor, slaat nergens op hoe het geschreven is. Maar ach. Soms zit je op een hypetrain, soms niet.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat gooooooooeeeeeeed![]()
Nee maar ieder zo wat ze leuk vinden natuurlijk
I don't caaaaaare what they're going to saaaaayyyquote:Op donderdag 12 november 2020 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Let it gooooo
Let it goooooooo
Het is nu TWEE KEER per week. En m'n gezin kan er maar geen genoeg van krijgen en er komt ook nog EEN KERSTSPECIAL van VIER afleveringenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vond Martien en dat hele programma in het begin nog wel leuk, maar ik ben er ook aardig klaar mee nu. De grap is uitgewerkt.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is nu TWEE KEER per week. En m'n gezin kan er maar geen genoeg van krijgen en er komt ook nog EEN KERSTSPECIAL van VIER afleveringen![]()
![]()
Ik heb wel op internet gelezen wat hij daarin had gezegd over Nadège. Dat kon echt nietquote:Op donderdag 12 november 2020 22:13 schreef Guanabana het volgende:
Sterker nog, we hebben dat boek gekocht over Martien.![]()
Nee je werd al eng intellectueel. Gelukkig probeer je het te uit-balancerenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is een slecht boek hoor, slaat nergens op hoe het geschreven is. Maar ach. Soms zit je op een hypetrain, soms niet.
Ik kan niet altijd intellectuele boeken lezen mensen.
Er staat wel meer in wat nogal bedenkelijk isquote:Op donderdag 12 november 2020 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb wel op internet gelezen wat hij daarin had gezegd over Nadège. Dat kon echt niet
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Het is nu TWEE KEER per week. En m'n gezin kan er maar geen genoeg van krijgen en er komt ook nog EEN KERSTSPECIAL van VIER afleveringen![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee je werd al eng intellectueel. Gelukkig probeer je het te uit-balanceren
Wij drinken altijd elke avond rond 20:30 even thee als gezamenlijk gezinmomentje zeg maarquote:Op donderdag 12 november 2020 22:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar moet je per se meekijken dan?
Vertel vertelquote:Op donderdag 12 november 2020 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Er staat wel meer in wat nogal bedenkelijk is
Oja Hunted waren we ook aan begonnen, wat dat leek me wel leuk. Maar we zijn niet verder gekomen dan de eerste afleveringquote:Op donderdag 12 november 2020 22:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wij drinken altijd elke avond rond 20:30 even thee als gezamenlijk gezinmomentje zeg maarVinden m'n ouders niet leuk als ik dan maar boven ga zitten want het moet "niet gaan lijken alsof je hier op kamers woont"
Ik heb ze nu al wel zo ver dat we op maandag Hunted kijken
Mam vindt het ook niks. "Dat gaat veel te snel, vliegt van links naar rechts, ik kan het niet bijhouden."quote:Op donderdag 12 november 2020 22:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja Hunted waren we ook aan begonnen, wat dat leek me wel leuk. Maar we zijn niet verder gekomen dan de eerste afleveringViel me toch een beetje tegen.
Ja weet niet of ik zo concrete voorbeelden heb uit mijn hoofd, maar wat ze zeggen over bepaalde mensen. En dat Maxime met Caroline gevochten heeft in het chateau bij een ruzie. En dat Maxime nogal een probleemjongere was rond haar 14e. Was een blootfilmpje van haar uitgelekt op school. En ze had een keer een feest gegeven toen haar ouders weg waren waarna heel het huis vernield was.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vertel vertelDat vind ik dan wel weer interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |