Dat inderdaad. Destijds bij Ik Vertrek (zag ik destijds niet live, wel later een keer gekeken nog voordat Chateau Meiland een ding werd) vond ik hem nog wel een leuk excentriek type. En ik snapte ook wel dat er later een reallife soap van werd gemaakt. En het eerste seizoen vond ik ook echt oprecht leukquote:
Oh zeker zijn er sauna's in Utrecht, maar ik ben dan ergens toch wel bang om bekenden tegen te komenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Utrecht geen sauna?
Ik ga normaal altijd in Bleiswijk, maar morgen (voor het eerst, en ook nog in deze tijd) naar Schiedam
OH JA Zondag met Lubach hoe kon ik dat vergetenquote:Op donderdag 12 november 2020 22:58 schreef molloot200 het volgende:
Maandag: Hunted
Dinsdag: Perfecte Plaatje
Woensdag: -
Donderdag: ja dus verplicht Chateau Meiland
Vrijdag: Masked Singer
Zaterdag: Even tot hier (Wie is de Mol begint voor ik het weet ook weer)
Zondag: Zondag met Lubach
Ja echt bizarquote:Op donderdag 12 november 2020 22:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
Ja nee echt dom. Sowieso al naar je huis gaan. En er daar achterkomen dat ze alles meegenomen hebben en als je oude seizoenen hebt gekeken weet je dat ze dan je wachtwoorden en dergelijke wel hebben en dat je echt niet meer je eigen accounts op moet.
En dan ga je op het internet. In je eigen huis.
En die Sophia vind ik trouwens ook stomZe is alleen maar aan het zeuren over dat het zo zwaar is en ze zo ver moeten lopen, kan ik niet zo goed uitstaan.
Present!quote:Op donderdag 12 november 2020 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Maar zijn hier nog meer mensen die kijken naar Kamp van Koningsbrugge?
Hmm misschien toch maar kijken, ik heb het tot nog toe niet gezienquote:Op donderdag 12 november 2020 22:32 schreef Guanabana het volgende:
Is wel echt gaaf en bizar om te zien hoe zwaar het is zo'n commando-opleiding (ik kende het al van de Vlaamse versie met Tom Waes, dat was ook al genot).
Wie deel uitmaakt van dezelfde bubble, hoeft elkaar er niet aan helpen te herinneren neequote:Op donderdag 12 november 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoef niemand aan Jitsi's te herinneren hoor
Ik kijk dit ook bijna allemaalquote:Op donderdag 12 november 2020 22:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk echt veel te veel dingen nuHet Perfecte Plaatje, Kamp van Koningsbrugge, Kopen zonder Kijken, Zondag met Lubach, Chateau Meiland en dan vergeet ik vast nog iets.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
EN op zaterdag nu WIDM Belgie terug te kijken
Ik kijk alles onlinequote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Sowieso valt het me op hoeveel ik tegenwoordig online kijk ipv voor de tv. Af en toe ook wel eens een talkshow, maar dat ligt heel erg aan het onderwerp.
Ja van al die programma's kijk ik niks op het moment zelf, alleen Zondag met Lubachquote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
Sowieso valt het me op hoeveel ik tegenwoordig online kijk ipv voor de tv. Af en toe ook wel eens een talkshow, maar dat ligt heel erg aan het onderwerp.
Die in Griekenlandquote:
Yepquote:
ja, ik snap na 4 afleveringen het enthousiasme steeds meer voor de Vlaamse versiequote:Op donderdag 12 november 2020 23:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die in Griekenland![]()
![]()
Machtig mooi seizoen
Oh dat is wel stomquote:Op donderdag 12 november 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
Was al die maanden van plan te kijkenHeb de verleiding weten te weerstaan wat de uitslag is, al is die VT4 site nogal irritant met foto's die iets teveel prijsgeven
Gelukkig zitten we al sinds maart allemaal in dezelfde woensdagavondjitsibubblequote:Op donderdag 12 november 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie deel uitmaakt van dezelfde bubble, hoeft elkaar er niet aan helpen te herinneren nee
Ja wel echt fijn dat het gewoon zo makkelijk kan tegenwoordigquote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk alles onlineZelfs op de tv kijk ik via Chromecast
ik zat op Bruno, maar die ging er in de aflevering die ik laatst keek uitquote:
Ik zal proberen te onthouden dat dat er isquote:Op donderdag 12 november 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig zitten we al sinds maart allemaal in dezelfde woensdagavondjitsibubble
AOIquote:Op donderdag 12 november 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Justin_Case Gefeliciteerd![]()
Justin_Case heeft 1.000.000 posts op het forum
Ik heb geen bubbel nodig om te weten wanneer het woensdag isquote:Op donderdag 12 november 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie deel uitmaakt van dezelfde bubble, hoeft elkaar er niet aan helpen te herinneren nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |