De andere poezen maken ook wel van die mauwtjes als ze een vogel zien, maar niet DIT.
edit: oeps, verkeerde forum, sorry
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 22-01-2003 12:30]
quote:Zal het proberen, als ze het straks nog steeds doet.
Op woensdag 22 januari 2003 12:29 schreef dJ-Zcore het volgende:
kan je het niet opnemen??? wil het weleens horen
Serieus, we vonden em toen die net geboren was bij de veiling in Honselersdijk, moeders was even verderop overreden door een onverlaat. Dus onze "spook" had niet leren mauwen. Onze buren hadden een hond en dat vond spook waarschijnlijk wel geinig.
Dus als hij boos was ging die grommen als een hond en maakte een raar blaffend geluid.
quote:Als ie al 18 jaar is en hij heeft geen pijn, waarom dan in laten slapen joh? kan je toch beter nog even dat dier zijn laatste dagen prettig laten doorbrengen? Als ie wel erge pijn heeft ligt het anders natuurlijk...
Op woensdag 22 januari 2003 12:56 schreef djeepz het volgende:
Ik heb ook een kat, het beest is nu 18 en zo dement als t maar kan, heeft allemaal ouderdom verschijnselen en we laten heb waarschijnlijk binnekort inslapen, maar dat beest kwaakt elke ochtend van half zes tot dat ik op sta en hem eten geef, want dat beest heeft altijd honger.
Of blaffen doet ie ook wel is, ik weet niet waarom maar dan staat afentoe gewoon tegen een muur aan te blaffen. oftewel dat beest is
quote:Das het perfecte woord ervoor ja
Op woensdag 22 januari 2003 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij noemen dat altijd "kekkeren"
Zo onwijs grappig om te horen en te zien!
quote:dat beest schijt en kotst:r alles onder en we vermoeden dat ie best wel pijn heeft. dus vrijdag gaan we even naar de dierenarts en vragen wat hij aanraad
Op woensdag 22 januari 2003 13:25 schreef VrolijkeFortunist het volgende:[..]
Als ie al 18 jaar is en hij heeft geen pijn, waarom dan in laten slapen joh? kan je toch beter nog even dat dier zijn laatste dagen prettig laten doorbrengen? Als ie wel erge pijn heeft ligt het anders natuurlijk...
Ik noem het overigens altijd 'kraken', maar kekkeren vind ik ook wel een goede term.
Klinkt heel grappig inderdaad, onze 2 katten doen het ook altijd naar de vogels in de tuin
Maar die ene zit echt te kwekken als een kikker.
Ik baal dat ik het niet ff snel kon opnemen, ik zal iig een microfoon of iets regelen en bij het raam klaarleggen.
quote:Hehe wij noemen het jekkeren!! Tis net offie dan steeds "Jekjekjekjek" zegt!
Op woensdag 22 januari 2003 13:15 schreef Bluezz het volgende:
Wij noemen dat altijd "kekkeren"
Zo onwijs grappig om te horen en te zien!
Zoiets :
Mijn 3 katten :
[Dit bericht is gewijzigd door Bauhaus op 31-01-2003 00:52]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |