quote:
Ik houd van vrouwenbillen zo glad als een aalquote:Op woensdag 11 november 2020 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
Het topic waarvan je wist dat het zou komen
Maar goed, ik doe mee.
Konthaar is best lelijk, niet op de billen maar ertussen. Bij een vrouw is het al helemaal lelijk.
In dat haar kan vanalles blijven hangen, dus best vies als je je niet goed verzorgd.
Maar als je het scheert dan komen er op een bepaald moment stoppeltjes, ga je zweten en ligt het open.. (was toch ook eens een topic over?)
Dat haar zit daar voor een reden dus misschien beter laten staan dan maar.
Broer die Unox past niet als je haar op je reet hebtquote:
Ik haal het gewoon weg met een scheermesjequote:Op donderdag 12 november 2020 00:19 schreef puzziepie het volgende:
Vertel es TS , deed jij het harsen? Waxen? En hoe deed je dat precies?
Wat voor hars? of wax ?
Hoe breng je dat aan en hoe verwijder je die kontharen ?
Wel of niet harsen, en dan scherenquote:Op donderdag 12 november 2020 00:45 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik haal het gewoon weg met een scheermesje
Ik ben een vreemde eend in de bijtquote:Op donderdag 12 november 2020 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet harsen, en dan scheren
Okay
Kwekquote:Op donderdag 12 november 2020 01:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ben een vreemde eend in de bijt
niet harsen dus...quote:Op donderdag 12 november 2020 01:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel of niet harsen, en dan scheren
Okay
en de billen van de moeder van @VarkensHart ?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:37 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik houd van vrouwenbillen zo glad als een aal
dat ga ik uitproberen, dat klinkt hotquote:Op donderdag 12 november 2020 14:20 schreef LordofLeaves het volgende:
Even met de kont boven de gasbrander en dan ben je weer zo glad als een aap.
Wel zorgen dat je wat brandzalf in huis hebt. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 12 november 2020 14:21 schreef woid het volgende:
[..]
dat ga ik uitproberen, dat klinkt hot
Harsen die boel. Heb je ook geen last van ingroeiende taferelen of huidirritatie.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:32 schreef Lenny77 het volgende:
Het topic waarvan je wist dat het zou komen
Maar goed, ik doe mee.
Konthaar is best lelijk, niet op de billen maar ertussen. Bij een vrouw is het al helemaal lelijk.
In dat haar kan vanalles blijven hangen, dus best vies als je je niet goed verzorgd.
Maar als je het scheert dan komen er op een bepaald moment stoppeltjes, ga je zweten en ligt het open.. (was toch ook eens een topic over?)
Dat haar zit daar voor een reden dus misschien beter laten staan dan maar.
Laserenquote:Op donderdag 12 november 2020 23:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Harsen die boel. Heb je ook geen last van ingroeiende taferelen of huidirritatie.
Dit.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:58 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Harsen die boel. Heb je ook geen last van ingroeiende taferelen of huidirritatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |