SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeerde die opmerking juist niet te makenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo makkelijk dat je nu een 2e huis kunt kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik graai even lekker uit de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:18 schreef kwiwi het volgende:
Ik graai even lekker uit de koelkast.Ik wil ook in de koelkast graaien, maar ik mag niet van mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Doe ik het toch gewoon even. Zo behulpzaam ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 11 november 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeerde die opmerking juist niet te maken
Wordt gewaardeerd, scheelt me weer wat voorwerpen naar mijn hoofdquote:Op woensdag 11 november 2020 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe ik het toch gewoon even. Zo behulpzaam ben ik dan ook wel weer
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt gewaardeerd, scheelt me weer wat voorwerpen naar mijn hoofd
smakquote:
Ja geloof het of niet, maar die collega waar ik het over had is kort daarna eigenaar van het bedrijf geworden. Heeft de oude eigenaar uitgekocht met het deels gestolen geldquote:Op woensdag 11 november 2020 23:21 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik de laatste keer bij een strandtent werkte steelde het nichtje van de eigenaar ook. Mocht gewoon blijven
maar waarom werd er dan toch gedacht dat hij het had gestolen?quote:Op woensdag 11 november 2020 23:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geloof het of niet, maar die collega waar ik het over had is kort daarna eigenaar van het bedrijf geworden. Heeft de oude eigenaar uitgekocht met het deels gestolen geld!! Want de oud-eigenaar heeft nooit het benodigde bewijs voor de diefstal kunnen aandragen. Daar had de collega het trucje te goed voor uitgevoerd.
Brutalen hebben de halve wereld
Ja heb al even geslapen, maar moest plassen en nu weer wakkerquote:Op woensdag 11 november 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat voor jouw doen, Kwiwi
Ik heb na het eten anderhalf uur liggen maffen en ben nu totaal niet moequote:Op woensdag 11 november 2020 23:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja heb al even geslapen, maar moest plassen en nu weer wakker
Omdat er ineens structureel twee ton per jaar te weinig opbrengst was, terwijl verder alles hetzelfde bleef, precies sinds hij manager van die bar werd. Eerste jaar was er nog even twijfel maar daarna niet meer.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar waarom werd er dan toch gedacht dat hij het had gestolen?
bizar. das ook gewoon echt veel geldquote:Op woensdag 11 november 2020 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat er ineens structureel twee ton per jaar te weinig opbrengst was, terwijl verder alles hetzelfde bleef, precies sinds hij manager van die bar werd. Eerste jaar was er nog even twijfel maar daarna niet meer.
Ik ook niet. Maar een beetje lezen, hopelijk val ik dan vanzelf weer in slaapquote:Op woensdag 11 november 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb na het eten anderhalf uur liggen maffen en ben nu totaal niet moe
Ja, dat ga ik zo ook maar doenquote:Op woensdag 11 november 2020 23:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar een beetje lezen, hopelijk val ik dan vanzelf weer in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |