abonnement Unibet Coolblue
pi_196188990
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat kan niemand inzien iets met AVG, alleen de stempel kan je tonen. Deze waanzin gaat er sowieso nooit doorheen komen, het verzet is er nu al in de tweede kamer. Dit is gewoon een verkapte verplichting als je mensen gaat buitensluiten.
Wat gaat er nooit doorheen komen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196189466
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 16:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat kan niemand inzien iets met AVG, alleen de stempel kan je tonen. Deze waanzin gaat er sowieso nooit doorheen komen, het verzet is er nu al in de tweede kamer. Dit is gewoon een verkapte verplichting als je mensen gaat buitensluiten.
Lekker dan, een jaar of twee langer het land op slot omdat een paar wappies van Q hebben gehoord dat er een chip in de vaccinatie zit :')
pi_196189558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ik wilde nog serieus reageren, maar na het lezen van dit zinnetje gaat het toch weer een zeiktopic worden.

Dus laat maar.
De formulering is wat cru, maar het massaal vaccineren van gezonde mensen om een paar zwakkeren te “redden” die toch bijna dood zijn, dat vind ik best ver gaan.

Misschien moeten we ze ook maar geen rijbewijs laten halen, aangezien jongeren vaker ongelukken veroorzaken en er relatief veel ouderen omkomen door een verkeersongeval.
.
pi_196189678
Ze gaan moslims toch ook niet weigeren in een stad?
Daar zit terrorisme kans in... kunnen ze ook zeggen hey besneden dude optieven jij!
Interessant he ?
pi_196189743
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef Fer het volgende:

[..]

De formulering is wat cru, maar het massaal vaccineren van gezonde mensen om een paar zwakkeren te “redden” die toch bijna dood zijn, dat vind ik best ver gaan.

Misschien moeten we ze ook maar geen rijbewijs laten halen, aangezien jongeren vaker ongelukken veroorzaken en er relatief veel ouderen omkomen door een verkeersongeval.
Dat is inderdaad dom en gaat heel ver. Maar gelukkig word je ook niet voor die reden gevaccineerd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196189762
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 17:54 schreef Fer het volgende:

[..]

De formulering is wat cru, maar het massaal vaccineren van gezonde mensen om een paar zwakkeren te “redden” die toch bijna dood zijn, dat vind ik best ver gaan.

Misschien moeten we ze ook maar geen rijbewijs laten halen, aangezien jongeren vaker ongelukken veroorzaken en er relatief veel ouderen omkomen door een verkeersongeval.
We zijn 8 maanden bezig en nog steeds moet uitgelegd worden dat er maatregelen zijn om de zorg en ook de reguliere zorg overeind te houden.
- verwijderd door admin -
pi_196189864
Ben benieuwd hoeveel landen straks een vaccinatieplicht gaan instellen voor inkomende reizigers.
pi_196189879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel landen straks een vaccinatieplicht gaan instellen voor inkomende reizigers.
Denk dat dat wel losloopt. In de EU zie ik dat sowieso niet gebeuren. Misschien in landen als Nieuw-Zeeland, Singapore e.d.
pi_196189980
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel landen straks een vaccinatieplicht gaan instellen voor inkomende reizigers.
Niet want dan komt er geen hond
pi_196190187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:20 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Niet want dan komt er geen hond
Dat is onzin natuurlijk. Verplichte vaccinaties weerhouden toeristen nu ook niet.
pi_196190265
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:35 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is onzin natuurlijk. Verplichte vaccinaties weerhouden toeristen nu ook niet.
Gaat om landen waar nu geen vaccinatie voor geëist is .
Wat denk je wat er in Oost Europa gebeurd , daar nemen enkel ouderen die prik
De rest moet er niks van weten
Ja en ook Polen en Hongaren Slowaken en Roemenen die hier in grote getalen weer rondhangen als corona tijd voorbij is
Nogmaals ..doe wat je wil ..iedereen staat vrij
pi_196190308
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:40 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Gaat om landen waar nu geen vaccinatie voor geëist is .
Wat denk je wat er in Oost Europa gebeurd , daar nemen enkel ouderen die prik
De rest moet er niks van weten
Ja en ook Polen en Hongaren Slowaken en Roemenen die hier in grote getalen weer rondhangen als corona tijd voorbij is
Nogmaals ..doe wat je wil ..iedereen staat vrij
Bron?
  woensdag 11 november 2020 @ 18:46:51 #88
75556 erkel
back from Dagestan
pi_196190342
Waar komt die angst voor vaccins toch vandaan? Het is vaak een ongeactiveerd stukje virus waar je afweersysteem op reageert (en je dus een beetje ziek kunt worden), waardoor je antistoffen gaat aanmaken. Er zijn dus vooral korte termijn (bij)werkingen en geen lange termijn bijwerkingen. In dit geval hoorde ik dat het ging om een klein stukje RNA van het virus wat gebruikt gaat worden en dezelfde werking heeft.

Sommige mensen halen medicijnen erbij en de gevaren daarvan. Dat is echt appels met schoenen vergelijken.
Weisst
pi_196190660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:46 schreef erkel het volgende:
Waar komt die angst voor vaccins toch vandaan? Het is vaak een ongeactiveerd stukje virus waar je afweersysteem op reageert (en je dus een beetje ziek kunt worden), waardoor je antistoffen gaat aanmaken. Er zijn dus vooral korte termijn (bij)werkingen en geen lange termijn bijwerkingen. In dit geval hoorde ik dat het ging om een klein stukje RNA van het virus wat gebruikt gaat worden en dezelfde werking heeft.

Sommige mensen halen medicijnen erbij en de gevaren daarvan. Dat is echt appels met schoenen vergelijken.
Ja, maar op 8chan zegt een onbekende dat er kwik en alien dna in zit!
  woensdag 11 november 2020 @ 19:06:55 #90
75556 erkel
back from Dagestan
pi_196190689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:05 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, maar op 8chan zegt een onbekende dat er kwik en alien dna in zit!
Hmjah. Al die onzinverhalen zijn toch langzaam aan gemeengoed geworden.
Weisst
pi_196191214
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:44 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Bron?
Ik woon daar 😂😂
pi_196192619
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 18:46 schreef erkel het volgende:
Waar komt die angst voor vaccins toch vandaan? Het is vaak een ongeactiveerd stukje virus waar je afweersysteem op reageert (en je dus een beetje ziek kunt worden), waardoor je antistoffen gaat aanmaken. Er zijn dus vooral korte termijn (bij)werkingen en geen lange termijn bijwerkingen. In dit geval hoorde ik dat het ging om een klein stukje RNA van het virus wat gebruikt gaat worden en dezelfde werking heeft.

Ik denk niet dat het zo zeer de angst is dat een vaccinatie bijwerkingen kan hebben of ongezond kan zijn, maar het idee dat we vol gespoten worden met van alles en nog wat. We hebben allemaal een afweersysteem in ons lichaam zitten die virussen, bacteriën e.d. bestrijdt. Wat is het effect als we ons gaan lopen volspuiten met vaccins zodat we helemaal geen virussen meer krijgen? Maakt het niet uit omdat je lichaam eigenlijk alsnog antistoffen aan het maken is omdat erin in een vaccin eigenlijk ook een virus zit, of word je afweersysteem zwakker en zwakker?

Waarom wordt bijv. de griepprik niet gegeven aan iedereen? Zitten er toch risico's of nadelen aan? Of is het enige argument dat jongeren zelden erge klachten krijgen van griep? Als dat zo is dan geldt voor corona praktisch hetzelfde, want jongeren hebben ook bijna geen klachten van corona. Waarom dan wel voor corona iedereen verplicht inenten (als dat ooit zou gebeuren)? Niemand weet wat de toekomst gaat doen, corona kan uitsterven net als de meeste andere pandemieën die we hebben gehad, of het kan net als influenza muteren en een jaarlijks ritueel worden.

We zijn gemiddeld best wat ouder geworden de laatste 100 jaar. Dat komt met name door hygiëne en betere zorg, medicatie en behandelingen. Maar heeft dat onze lichamen sterker gemaakt? Ik betwijfel het... we zijn alleen veel meer "afhankelijk" geworden en dat lijkt me geen goede vooruitgang.
Facts don't care about your feelings
pi_196194632
https://www.ad.nl/show/ti(...)neerd-zijn~ae54ac8a/

Ticketmaster is ready, wie volgt :)
- verwijderd door admin -
pi_196194893
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 15:00 schreef babylon het volgende:

[..]

Ok:
1) we hebben een pandemie
2) door die pandemie worden er veel mensen ziek, en gaan er best wat dood
3) daarom zijn we enorm beperkt in wat we nog mogen om de verspreiding tegen te gaan
4) als we ons laten vaccineren, worden er veel minder mensen ziek en gaan er minder dood
5) logische conclusie: vaccineer mensen die door Corona in het ziekenhuis kunnen belanden
.
pi_196194992
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:59 schreef babylon het volgende:

[..]

Hij zegt het ietwat krom. De Jonge heeft gezegd dat er wellicht voordelen zullen zijn voor mensen die gevaccineerd zijn. https://www.ad.nl/binnenl(...)vaccinatie~a38416c8/
In een ander nieuwsartikel las ik vandaag juist dat bepaalde groepen in de samenleving - kwetsbaren, zorgpersoneel, brandweer, politie, onderwijzend personeel en "leidinggevenden" (lees: kutpolitici zelf) - het vaccin waarschijnlijk eerder zullen gaan krijgen en daardoor juist eerder "terug naar normaal kunnen". Niet dat niet-coronagevaccineerden Persona non grata worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_196195163
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:54 schreef andatura het volgende:
Ik wil graag kinderen dus ik wil nu (nog) geen vaccinatie; wie garandeert dat dit niets slechts met de toekomstige kinderen doet? Softenon, DES, etc. zijn zomaar wat voorbeelden van waar de overheid het niet op orde had en waar (kinderen van...) burgers voor opdraaiden. Dus tot die tijd neem ik het vaccin niet. Nadat ik kinderen heb gekregen dan ga ik alsnog niet te lang daarna een vaccinatie halen omdat ik het ''risico'' van vaccineren best voor mezelf wil lopen (maar niet voor eventuele kinderen).

Bijkomend voordeel is dat we dan een paar jaar verder zijn en de nadelige effecten op de langere termijn (voor zover die er zijn) ook al wat inzichtelijker zullen zijn.
Softenon en DES zijn geen vaccinaties. Dat kan je niet vergelijken met de corona-vaccinatie.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 11 november 2020 @ 22:28:22 #97
408813 crew  trein2000
pi_196195205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 12:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Laat ze dat lekker zelf bepalen. Als ze niet ingeënt worden zal dat trouwens consequenties hebben, aldus de Jonge.
Komt ie van terug: https://t.co/ma5IeovEQs?amp=1
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_196195223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 13:54 schreef andatura het volgende:
Ik wil graag kinderen dus ik wil nu (nog) geen vaccinatie; wie garandeert dat dit niets slechts met de toekomstige kinderen doet? Softenon, DES, etc. zijn zomaar wat voorbeelden van waar de overheid het niet op orde had en waar (kinderen van...) burgers voor opdraaiden. Dus tot die tijd neem ik het vaccin niet. Nadat ik kinderen heb gekregen dan ga ik alsnog niet te lang daarna een vaccinatie halen omdat ik het ''risico'' van vaccineren best voor mezelf wil lopen (maar niet voor eventuele kinderen).

Bijkomend voordeel is dat we dan een paar jaar verder zijn en de nadelige effecten op de langere termijn (voor zover die er zijn) ook al wat inzichtelijker zullen zijn.
En wie garandeert dat corona krijgen niet iets slechts met kinderen doet? Die kans is vele malen groter dan dat je iets slechts krijgt van het vaccin.
Rare logica hebben mensen toch. Het vaccin moet perse 100% veilig zijn, terwijl iedereen weet dat het alternatief (geen vaccin en dus grote kans op besmetting) sowieso niet veilig is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Middelpunt op 11-11-2020 23:39:27 ]
pi_196195369
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo zeer de angst is dat een vaccinatie bijwerkingen kan hebben of ongezond kan zijn, maar het idee dat we vol gespoten worden met van alles en nog wat. We hebben allemaal een afweersysteem in ons lichaam zitten die virussen, bacteriën e.d. bestrijdt. Wat is het effect als we ons gaan lopen volspuiten met vaccins zodat we helemaal geen virussen meer krijgen? Maakt het niet uit omdat je lichaam eigenlijk alsnog antistoffen aan het maken is omdat erin in een vaccin eigenlijk ook een virus zit, of word je afweersysteem zwakker en zwakker?

Waarom wordt bijv. de griepprik niet gegeven aan iedereen? Zitten er toch risico's of nadelen aan? Of is het enige argument dat jongeren zelden erge klachten krijgen van griep? Als dat zo is dan geldt voor corona praktisch hetzelfde, want jongeren hebben ook bijna geen klachten van corona. Waarom dan wel voor corona iedereen verplicht inenten (als dat ooit zou gebeuren)? Niemand weet wat de toekomst gaat doen, corona kan uitsterven net als de meeste andere pandemieën die we hebben gehad, of het kan net als influenza muteren en een jaarlijks ritueel worden.

We zijn gemiddeld best wat ouder geworden de laatste 100 jaar. Dat komt met name door hygiëne en betere zorg, medicatie en behandelingen. Maar heeft dat onze lichamen sterker gemaakt? Ik betwijfel het... we zijn alleen veel meer "afhankelijk" geworden en dat lijkt me geen goede vooruitgang.
Mooi verwoord. Ik kon zelf niet goed zeggen waarom ik er niet helemaal achter sta, terwijl ik ook niet verwacht dat het vaccin schadelijk zou zijn. Het gaat om het grotere plaatje.

(en voor mij het gevoel dat we steeds meer van de menselijke natuur afwijken in levenstijl (niet alleen nadelig) maar dan ook lichamelijk/biologisch?)
pi_196195384
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 22:29 schreef Middelpunt het volgende:

[..]

En wie garandeert dat corona krijgen niet iets slechts met kinderen doet? Die kans is vele malen groter dan dat je iets slechts krijgt van het vaccin.
Rare logica hebben mensen toch. Het vaccin niet perse 100% veilig zijn terwijl iedereen weet dat het alternatief (geen vaccin en dus grote kans op besmetting) sowieso niet veilig is.
Gaat de overheid kinderen met Corona injecteren dan? Mag hopen van niet. Het is niet dat je als je geen vaccin neemt je DUS Corona krijgt.
Bovendien lijkt het vooralsnog ongevaarlijk voor kinderen, wat levert vaccineren tegen Corona voor het individuele kind in kwestie dan op?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')