Het lag niet aan jou hoor, je deed het heel goed met je videoboodschap, Je had net zo'n setting als Biden. Achter een desk en met een blauwe achtergrond.quote:
Ja, maar met Donald Strani is gewoon geen land mee te bezeilen.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou hoor, je deed het heel goed met je videoboodschap, Je had net zo'n setting als Biden. Achter een desk en met een blauwe achtergrond.
Wat fijn allemaal!quote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef Arizona het volgende:
En we hebben een weekendje weg geboekt, vriend en ik gaan met zijn tweeen eind november naar Zuid-Limburg, naar een bungalowpark. Lekker wandelen daar en relaxen. Het is jammer dat de horeca niet open is, maar dan maar patat afhalen en koffie met vlaai in de bungalow nemen.
Dochter blijft thuis en er komen 3 vriendinnen logeren en Sinterklaas vieren. Lastig om te verbieden, overdag zit ze ook gewoon bij die meiden. En we gunnen het haar ook gewoon om eens een feestje te hebben.
Nee inderdaadquote:Op woensdag 11 november 2020 12:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar met Donald Strani is gewoon geen land mee te bezeilen.
Oh lekker!quote:Op woensdag 11 november 2020 12:31 schreef Arizona het volgende:
En we hebben een weekendje weg geboekt, vriend en ik gaan met zijn tweeen eind november naar Zuid-Limburg, naar een bungalowpark. Lekker wandelen daar en relaxen. Het is jammer dat de horeca niet open is, maar dan maar patat afhalen en koffie met vlaai in de bungalow nemen.
Dochter blijft thuis en er komen 3 vriendinnen logeren en Sinterklaas vieren. Lastig om te verbieden, overdag zit ze ook gewoon bij die meiden. En we gunnen het haar ook gewoon om eens een feestje te hebben.
Ik hoop het ook, haha.quote:Op woensdag 11 november 2020 12:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn allemaal!Hopelijk genieten jullie er allemaal van
quote:
Dankuuquote:
Je wil @Strani en mij tegen elkaar opzettenquote:Op woensdag 11 november 2020 12:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee inderdaad
Volgens mij heb ik onbewust de Trump / Biden soap op jullie beiden geprojecteerd
Ik wil juist dat we allemaal vriendjes zijnquote:Op woensdag 11 november 2020 12:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je wil @:Strani en mij tegen elkaar opzetten
Je klinkt nogal tegenstrijdigquote:Op woensdag 11 november 2020 12:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wil juist dat we allemaal vriendjes zijn
Kan ik er wat aan doen dat Strani als een rare fanaticus tekeer gaat in mijn dromen
Mijn bewustzijn en onderbewustzijn zijn niet in syncquote:
Die vakantie is hard nodig zie ikquote:Op woensdag 11 november 2020 12:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn bewustzijn en onderbewustzijn zijn niet in sync
Ik denk dat Arizona als enige die PM's niet van 'm krijgt.quote:
Kieskring Middelburg gaat met 200 stemmen in het voordeel t.o.v. de VVD naar de 'Partido Strani.'quote:Op woensdag 11 november 2020 12:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lag niet aan jou hoor, je deed het heel goed met je videoboodschap, Je had net zo'n setting als Biden. Achter een desk en met een blauwe achtergrond.
Lief.quote:Op dinsdag 10 november 2020 17:29 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
Man man man wat druk vandaag met werken, ze gunden me helemaal geen tijd voor jullie.
@:guanabana ik koop altijd voorgeschilde, gesneden pompoenblokjesMaar lekker, pompoensoep en een herfstpotje klinkt ook prima
. Wij eten quiche vanavond, staat nu in de oven.
@:mandy040986, ik wilde nog zetten hoe klote ik het vind hoe de gemeente met jullie omgaat. Ik las het gisteren maar toen schoot het reageren er ook bij in.
[..]
Wij zijn gewoon enorm effectief, laten ons alleen testen bij eckte eckte klachten![]()
Wat wel opvallend is, is dat de besmettingen zich van het oosten van Twente naar het westen lijken te bewegen. Waar eerst het oosten telkens het meest rood was, is dat nu meer het westen.
@:Em31 die brug.
Veel plezier.quote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
Ik heb serieus voorpret voor ons weekendje weg, ben al op zoek naar mooie wandelingen
Lekker door de Limburgse heuvels banjeren
Oooh heerlijkquote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
Ik heb serieus voorpret voor ons weekendje weg, ben al op zoek naar mooie wandelingen
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Meke het volgende:
Nou mense ik leef nog! Wel even flauwgevallen van de offerte maar verder valt het reuze mee
Groetjes aan de stoomtrein, als je 'm zietquote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Arizona het volgende:
Hoeveel kost zoiets en laat je bij zo'n kliniek doen?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Meke het volgende:
Nou mense ik leef nog! Wel even flauwgevallen van de offerte maar verder valt het reuze mee
Wat kost zoiets? 3 cijfers, 4 cijfers?quote:Op woensdag 11 november 2020 14:08 schreef Meke het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2020 14:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets en laat je bij zo'n kliniek doen?
3200 bij de behandeling die ze aanradenquote:Op woensdag 11 november 2020 14:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat kost zoiets? 3 cijfers, 4 cijfers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |