quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Dat lijkt me idd de goede volgorde. Hopelijk kan de samenleving dan weer snel open.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:32 schreef svann het volgende:
Kom maar op met dat vaccin.
Maar wanneer?
Eerst de eerste lijnszorg en docenten, dan de kwetsbaarsten?
Pas op voor die door Bill Gates ontwikkelde nanobots die jou overal trackenquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga niet vooraan staan! Als er mensen gek gaan doen van het vaccin dan ben ik het niet!
Daar heb jij ook helemaal geen vaccin voor nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Ik ga niet vooraan staan! Als er mensen gek gaan doen van het vaccin dan ben ik het niet!
Sommige mensen hebben geen vaccin nodig om gek te doen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Geloof jij daarin?quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:43 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Pas op voor die door Bill Gates ontwikkelde nanobots die jou overal tracken
Wel speciaalzaakjes lijkt me, dat soort dingen kom ik nooit tegen in de (online) winkelquote:Op dinsdag 10 november 2020 22:46 schreef svann het volgende:
[..]
Bij een designer, anders kun je je niet vertonen.
Zou juist hypocriet zijn als ze het zouden doorspelen naar morgen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:47 schreef svann het volgende:
Wel grappig dat dit onderwerp op de EO-avond behandeld wordt.
Of een handige moeder, tante <genderbreak> of oom </genderbreak> met een naaimachine.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Wel speciaalzaakjes lijkt me, dat soort dingen kom ik nooit tegen in de (online) winkel
Religie in een notendop. Hypocriet en verstikkend tot op het bot.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:53 schreef svann het volgende:
Je mag het zijn, maar er niet naar leven?
Henk!quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:55 schreef SuperKaas het volgende:
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie...
Dat is de zwartekousenversie.quote:Op dinsdag 10 november 2020 22:56 schreef Stefanovich het volgende:
Religie in een notendop. Hypocriet en verstikkend tot op het bot.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie corona-proof vak geleerd?
ze zijn toch geen asieleisers kom nouquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:03 schreef dvdfreak het volgende:
kunnen ze geen uitkering trekken.gif
Dit zijn nou ook niet die artiesten met gigantische buffers.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed dat ze niet bij de pakken neer zitten maar zich hebben omgeschoold.
Ja, mooi dat ze die kans gepakt hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed dat ze niet bij de pakken neer zitten en zich hebben omgeschoold.
quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit zijn nou ook niet die artiesten met gigantische buffers.
Boef heeft in corona tijd zijn eigen callcenter geopend.
Toch netjes? Beter dan dat hij zich op de lachgasmarkt zou storten.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef BlackNero het volgende:
Boef heeft in corona tijd een callcenter geopend.
Zo'n callcenter dat energiecontracten aansmeert?quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit zijn nou ook niet die artiesten met gigantische buffers.
Boef heeft in corona tijd een callcenter geopend.
Bah, dat vergeet je ook nooit meerquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:11 schreef svann het volgende:
Je zal maar een lijk in je voortuin vinden.
Outbound sales natuurlijkquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo'n callcenter dat energiecontracten aansmeert?
Die walgelijke mensen stalken me steeds vaker.quote:Op dinsdag 10 november 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo'n callcenter dat energiecontracten aansmeert?
FOK!detectives ftwquote:Op dinsdag 10 november 2020 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Hier op FOK! zie je dat ook als er een moord is gebeurd, in die reeksen in NWS.
Iedereen ouwehoert door elkaar en uiteindelijk komt er wat structuur, mooie OP's, slimme opmerkingen etc
Al is het maar tot een uur of negen of tien.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk kunnen tijdens de kerst de restaurants weer open.
Een familie aan een tafel in een restaurant moet binnenkort gewoon kunnen hoop ik. Dat is wat anders dan die tenten waar je door de luide muziek op 10cm afstand in elkaars oor moet tetteren.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:32 schreef svann het volgende:
[..]
Al is het maar tot een uur of negen of tien.
Met klanten noteren.
Lastig zal dan wel worden dat een eetcafé zich opeens ook restaurant gaat noemen.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Een familie aan een tafel in een restaurant moet binnenkort gewoon kunnen hoop ik. Dat is wat anders dan die tenten waar je door de luide muziek op 10cm afstand in elkaars oor moet tetteren.
Het met het virus leven bevalt me slecht hoor!quote:Op woensdag 11 november 2020 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Het wordt tijd om met het virus te gaan leven!
Vaccin is goed maar geen totaal omvattende oplossing....
Hij houdt dan ook van rammsteinquote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef Monolith het volgende:
Deze meneer gooit wel even flink wat knuppels in het hoenderhok.
Aan een tafel bediend worden en daar blijven zitten lijkt me een goed criterium.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:40 schreef svann het volgende:
[..]
Lastig zal dan wel worden dat een eetcafé zich opeens ook restaurant gaat noemen.
Maar met aan tafeltjes zitten en niet te lang open gaat dat misschien ook wel.
Ben je inmiddels al een beetje opgeknapt?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Het met het virus leven bevalt me slecht hoor!
Dit.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Het wordt tijd om met het virus te gaan leven!
Vaccin is goed maar geen totaal omvattende oplossing....
Daar kan ik bij jou wel inkomen... alles weer oké verder?quote:Op woensdag 11 november 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Het met het virus leven bevalt me slecht hoor!
Die zwaaien meer met hun knuppel dan dat de ermee gooien.quote:
Straks krijgen ze nog autisme bij hun dementie ook!quote:Op woensdag 11 november 2020 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die arme oudjes zullen zieker worden van dat vaccin dan van Corona.
Jawel, al even.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben je inmiddels al een beetje opgeknapt?
Je schijnt er heerlijke thee van te kunnen trekken.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:46 schreef Gehrman het volgende:
Kunnen we het Russische vaccin al via internet bestellen
Als de rest van de samenleving het vaccin wel neemt dan kunnen zij die kwetsbare groep niet aansteken. Dat is het idee van groepsimmuniteit.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:48 schreef Bocaj het volgende:
Dus het vaccin is alleen voor mensen met een aardig goed afweersysteem?
Dan hebben ze in het verpleegtehuis er dus nix aan?!
Dan gaan alleen de verpleegkrachten in het verpleeghuis het krijgen en misschien op verzoek enkele bewoners...quote:Op woensdag 11 november 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de rest van de samenleving het vaccin wel neemt dan kunnen zij die kwetsbare groep niet aansteken. Dat is het idee van groepsimmuniteit.
quote:
Biden is teveel aan het drukken... laten we eerst eens alle legal votes gaan tellen!quote:
Jawel, op reuk- en smaskverlies na, maar ik heb echt geen zin in een herkansing.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:43 schreef Bocaj het volgende:
Daar kan ik bij jou wel inkomen... alles weer oké verder?
Die zijn al heel legaal met veel controle geteld.quote:Op woensdag 11 november 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Biden is teveel aan het drukken... laten we eerst eens alle legal votes gaan tellen!
Inderdaad, maar misschien wel als het duidelijk in je familie heerst.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of je dit wel wilt weten. Dat drukt enorm op je leven.
Het is in ieder geval een duivels dilemma om wel of geen kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:04 schreef svann het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien wel als het duidelijk in je familie heerst.
Nou, niet te hard schreeuwen.... in Detroit zijn veel extra biljetten (op karretjes) toegevoegd.... allemaal Biden....quote:Op woensdag 11 november 2020 22:58 schreef svann het volgende:
[..]
Die zijn al heel legaal met veel controle geteld.
Er zullen vergissingen zijn, maar geen 14.000 ofzo.
Tot nog toe bleek alle verdachtmakingen niet te kloppen.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:06 schreef Bocaj het volgende:
Nou, niet te hard schreeuwen.... in Detroit zijn veel extra biljetten (op karretjes) toegevoegd.... allemaal Biden....
[youtube]
Kijk maar rond 3:45
Ze zijn nu aan het uitzoeken wat er van waar is...
Die Giuliani hoort thuis in een gesloten inrichting.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou, niet te hard schreeuwen.... in Detroit zijn veel extra biljetten (op karretjes) toegevoegd.... allemaal Biden....
Kijk maar rond 3:45
Ze zijn nu aan het uitzoeken wat er van waar is...
Laten we afwachten... Laten ze het maar uitzoeken...quote:Op woensdag 11 november 2020 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Tot nog toe bleek alle verdachtmakingen niet te kloppen.
Dit waren misschien wel de best gecontroleerde verkiezingen ooit, juist vanwege het wantrouwen vooraf.
Kijk dat bedoel ik nou....quote:Op woensdag 11 november 2020 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die Giuliani hoort thuis in een gesloten inrichting.
Beetje aan zijn pik trekken.quote:Op woensdag 11 november 2020 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die Giuliani hoort thuis in een gesloten inrichting.
Gelukkig heeft hij een dochter die wel enige vorm van menselijke intelligentie vertoont.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laten we afwachten... Laten ze het maar uitzoeken...
De Biden stemmers doen alles af als fake etc... maar waar zijn ze bang voor? Laat Trump en zijn team lekker alles nalopen... als de democraten zo zeker van hun zaak zijn waarom dan zoveel angst en haast?
Al had hij wel een terecht punt dat Madeleine ook gewoon een hypocriete muts is.quote:
Daar lijkt het niet op; 120k Islamieten ondertekenden deze haatpetitie.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
De maatschappij wordt langzaam maar zeker steeds seculierder.
Geldt alleen voor andere geloven. Islamitische jongeren worden juist steeds fundamentalistischer.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar we zijn wel massaal andere onzin gaan geloven.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
quote:Op donderdag 12 november 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Gebruiken mensen hier de blauwe pilletjes van Pfizer?
Ligt er een beetje aan hoe de dame die het toedient eruit ziet, denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
Straks krijg je een grote penis na dat vaccin!
Nou ja, dat ze opeens verkiezingen erbij halen, alsof de Duitsers dat iets kan boeienquote:
Niet als eerste.quote:
DENKquote:Op donderdag 12 november 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Eerst de politici. Kunnen we even zien of het echt werkt.
Inderdaad, wat een vooruitgang.quote:Op donderdag 12 november 2020 22:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Maar we zijn wel massaal andere onzin gaan geloven.
Anti-vaxxers, klimaatontkenners, flat-earthers, homeopathie, 5G-wappies, QAnons.
Heeft ze geen zus of zusjes? @monkyyyquote:
2 zusjes, Berber en jildouquote:Op donderdag 12 november 2020 23:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heeft ze geen zus of zusjes? @:Monkyyy
Nee, niet eens op dezelfde schoolquote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zaten die ook bij jou in de klas?
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Zaten die ook bij jou in de klas?
Ik probeerde ze al op die klassenfoto te spotten.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, niet eens op dezelfde school
Ik heb Gladiator gezienquote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ieder mens moet de lessen van Marcus Aurelius bestuderen.
Dat is voorbehouden aan scholieren met Latijn in hun pakket.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ieder mens moet de lessen van Marcus Aurelius bestuderen.
En voordat je mag stemmen moet je Politeia gelezen en begrepen hebben.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is voorbehouden aan scholieren met Latijn in hun pakket.
Ze hebben insta maar privé...quote:
Nu ben je in de war; dat was voor je examen.quote:Op donderdag 12 november 2020 23:08 schreef monkyyy het volgende:
En voordat je mag stemmen moet je Politeia gelezen en begrepen hebben.
Rolexquote:Op donderdag 12 november 2020 23:13 schreef svann het volgende:
Wie wil Gordon nu overvallen.
Wat viel daar te halen eigenlijk?
Oh, pinpas, creditcards en sieraden.
Het gebruikelijke.
quote:Op donderdag 12 november 2020 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik aan coke moet komen
Misschien later... Nu eerst rechtszaken!quote:Op donderdag 12 november 2020 23:18 schreef svann het volgende:
[..]
Went het al een beetje dat de tijd aan de overkant van de oceaan bijna op is?
Die zat mooi mee te swingen!quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2020 17:41 schreef dvdfreak het volgende:
Maar vooral over hoe haar lichaam veranderd.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:17 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Zwarte Piet mensen?
Je ziet nergens meer een Zwarte Piet in de media of in de retail... (Ook geen kleurpiet of veegpiet.)
Lekker makkelijk, gewoon een probleem weglaten... vooral je handen er niet aan branden!
Wow is dit echtquote:
Zijn dit de boek verbrandingen van de bibliotheken?quote:
Wat moet ik hieruit concluderen?quote:
Klopt dit was vd week.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zijn dit de boek verbrandingen van de bibliotheken?
Paul ook, heft kanker gehadquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Astrid behoort inmiddels ook tot de risicogroep.
Kun je niet aan hem zien.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt en een paar kilo te zwaar denk ik.
wie is de ander? toch niet charlatan de Hond he?quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Weer iemand met ideeën waar we lekker niets mee gaan doen.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:22 schreef monkyyy het volgende:
Weer iemand met ideeën waar we lekker niets mee gaan doen.
Die wiskundige en de Hontquote:Op vrijdag 13 november 2020 22:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie is de ander? toch niet charlatan de Hond he?
Die lompe econoom die laatst aan tafel zat zeker.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:24 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
wie is de ander? toch niet charlatan de Hond he?
quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Van die mensen die al 15 jaar op tv zijn maar ik nog nooit gezien heb.
Harry Mens is al 22 jaar op TV.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Van die mensen die al 15 jaar op tv zijn maar ik nog nooit gezien heb.
Daar ben ik mee opgegroeidquote:
En meneer Kaktus mag ik hopen.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met Aart Staartjes; jij blijkbaar met Harry Mens.
Ik ook.quote:
Toen ik klein was was het vaste prik op de zondag ochtend, uitgebreid ontbijten met de hele familie en dan zette mijn vader altijd Harry Mens aan met die gladde lui, vond hij mooi om te zien. Ik, m'n zus en broer noemden hem altijd Harry Mest.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
doet mij weer denken aan het vreselijke ongeluk van Meneer Aart!quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |