En dat de uitslagen van die polls dan ook FRAUD zijnquote:Op maandag 9 november 2020 23:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
goeie vraag
zijn er geen polls gedaan over dit ?
Je hebt totaal geen bewijs aangetoond.quote:
Zelfs als de kans groter is, wil niet zeggen dat ze sowieso al niet 100% gaven aan vaccine ontwikkeling. Wat is je bewijs dat ze daadwerkelijk meer middelen hebben ingezet vanwege deze deal? Ik heb nog geen bewijs gezien. Ik vraag om bewijs, geen kansberekening waar ze theoretisch op kunnen acteren.quote:ik kan mezelf nog een keer herhalen maar het komt erop neer dat Pfizer een risico loopt en dat risico wordt weggenomen door deze deal. dit is waarom Pfizer akkoord ging met de deal. hierdoor is de kans vergroot dat Pfizer meer middelen inzet. dit is waarom de EU deze deal gekopieerd heeft.
Flauwekul. 0 bewijs. Oh en de senior vice president van Pfizer zelf zegt dat Trump en co onzin lopen te vertellenquote:je komt niet met steekhoudende tegenargumenten dus ik beschouw deze discussie hierbij als gewonnen door Trump.
Jawel:quote:Op maandag 9 november 2020 23:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
goeie vraag
zijn er geen polls gedaan over dit ?
quote:Op maandag 9 november 2020 23:39 schreef Arcee het volgende:
Ik begin toch een beetje te vrezen voor Arizona.
Heeft Biden in principe niet nodig idd, maar toch.
quote:Op maandag 9 november 2020 23:38 schreef Kyran het volgende:
[..]
Biden ruim 15k voor, nog ruim 75k stemmen, Trump heeft 60% van de stemmen nodig en komt gemiddeld niet verder dan 55.7% over de laatste batches, dus nog veilig
Jij vreest al dagen en er is nog helemaal niks veranderdquote:Op maandag 9 november 2020 23:39 schreef Arcee het volgende:
https://www.betfair.com/e(...)arketIds=1.170351171quote:Op maandag 9 november 2020 23:39 schreef Arcee het volgende:
What do you mean you quit? You're fired!quote:Op maandag 9 november 2020 23:36 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Oh ...living in the free world...
Weten hun veelquote:Op maandag 9 november 2020 23:43 schreef speknek het volgende:
Alle nieuwszenders en kranten: Biden heeft de verkiezingen gewonnen. 60% van de Trumpstemmers: ik denk dat Trump gaat winnen. Echt gewoon hoe?!
Bij elke batch die gunstig voor Trump uitpakt knijp ik 'm toch een beetje idd.quote:Op maandag 9 november 2020 23:40 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij vreest al dagen en er is nog helemaal niks veranderd
Hoe? 4 jaar lang fake news media roepen wanneer er dingen geschreven/gezegd worden die jou niet zinnen terwijl je zelf letterlijk de grootste onzin de wereld in slingert. Welnu, dat blijkt dus best aardig te werken.quote:Op maandag 9 november 2020 23:43 schreef speknek het volgende:
Alle nieuwszenders en kranten: Biden heeft de verkiezingen gewonnen. 60% van de Trumpstemmers: ik denk dat Trump gaat winnen. Echt gewoon hoe?!
Is de uitslag al officieel dan?quote:Op maandag 9 november 2020 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
https://presidentialtrans(...)enter-advisory-board
We urge the Trump administration to immediately begin the post-election transition process and the Biden team to take full advantage of the resources available under the Presidential Transition Act.
Zouden Josh Bolten en Michael Leavitt ook onderdeel van het lamestream media-kartel zijn?
Biden de hele tijd voor en dan op het laatst verliezen is een teken van fraude volgens de Trumplogica.quote:Op maandag 9 november 2020 23:39 schreef Arcee het volgende:
Officieel genoeg iig. Trump zat 2 dagen na de verkiezingen in 2016 al in het Witte Huis.quote:
Nee, het electoral college komt pas op 14 december bijeen, maar de transitie start altijd beduidend eerder.quote:
Opvallend wel, je zou denken dat voor de verkiezingen je dergelijke bezwaren op tafel zou leggen en niet nadat je verloren hebt.quote:Op dinsdag 10 november 2020 00:01 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dus als presidentje klaag je een stem systeem in een staat aan en zegt ook, dat die maar voor zichzelf moeten zorgen.
Toen heeft Clinton zich neergelegd bij de projection. Ik snap dat dit de normale gang van zaken is, maar Trump heeft dit niet gedaan. Dan kun je zo'n vrouw imo niet verwijten dat ze nog geen stappen heeft ondernomen.quote:Op maandag 9 november 2020 23:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Officieel genoeg iig. Trump zat 2 dagen na de verkiezingen in 2016 al in het Witte Huis.
Eehm... Task failed successfully?quote:Op maandag 9 november 2020 23:36 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Oh ...living in the free world...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |