Ja eens!quote:Op zondag 28 april 2024 20:58 schreef golfer het volgende:
Leuke vrije opdracht.
Met herkansing, qua foto.
Hij had zijn afscheidskostuum al aangetrokken.quote:
Smaak als kijker is ook zo persoonlijk, heb een vriendin die op latere leeftijd een kunstopleiding heeft gedaan met als resultaat 'cum laude'. Van het kijken naar haar schilderijen word ik depressief (is ze zelf al jaren) dus ze uit haar expressie goed. En toch zou ik die niet in mijn kamer ophangen. Hobby schilders vind ik sowieso al een foute benaming.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik vond zelf jeffrey de minste. Al een tijdje ook. Die jury met hobby schilders blijft niet mijn ding.
Dacht dat ze zo elke keer werden omschreven. Maar kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Smaak als kijker is ook zo persoonlijk, heb een vriendin die op latere leeftijd een kunstopleiding heeft gedaan met als resultaat 'cum laude'. Van het kijken naar haar schilderijen word ik depressief (is ze zelf al jaren) dus ze uit haar expressie goed. En toch zou ik die niet in mijn kamer ophangen. Hobby schilders vind ik sowieso al een foute benaming.
Oja, sorry, schilders die geen fulltime inkomen hebben uit hun werk? Hobby?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dacht dat ze zo elke keer werden omschreven. Maar kan het mis hebben.
Ah my badquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:04 schreef golfer het volgende:
Ze werden omschreven als amateur kunstenaars.
Als je talent hebt wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ah my bad
Volgens firuze's theorie verdien ik meer waardering als amateur voetballer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |