abonnement Unibet Coolblue
pi_196130300
Ik heb wat moeite om de regels te interpreteren of zelfs te begrijpen.

Binnen mag je 2 andere personen ontvangen, kinderen tellen niet mee. Je kan dus met je gezin op visite bij een ander gezin.

Buiten mag je met je gezin of 2 personen uit een verschillend huishouden.

Mag je nu buiten wel of niet met 2 gezinnen afspreken om samen te wandelen (incl 1,5m afstand houden natuurlijjk). De regels letterlijk nemend mag het niet, maar het voelt gewoon krom omdat de kans voor overdracht buiten gewoon veel minder is. Ik denk dat veel gezinnen het contact met grootouders al vermijden, vooral binnenshuis, en dat buiten wandelen juist nog de enige plek was om "veilig" elkaar te zien.
pi_196130337
Doen wat je denkt dat goed is, het is onderhand onleefbaar aan het worden.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_196130428
Volgens de huidige regels mag je op dit moment buiten maximaal met 2 samen komen die niet uit het zelfde gezin komen, dus jij mag met een vriend gaan wandelen, maar jij en je vrouw mogen niet met een ander stel gaan wandelen.

Pakkans en nut daargelaten
  zondag 8 november 2020 @ 11:15:15 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_196131572
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 09:21 schreef Brad het volgende:
Ik heb wat moeite om de regels te interpreteren of zelfs te begrijpen.
Gewoon thuisblijven. Dat is de enige regel die je hoeft te onthouden.

Helaas is Nederland te egoïstisch om een paar weken thuis te blijven voor de gezondheid van zichzelf en dierbaren, dus krijg je allerlei onnavolgbare regels met afstand houden, mondkapjes en maximale groepsgrootte.
So we just called him Fred
pi_196133132
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 09:24 schreef halfway het volgende:
Doen wat je denkt dat goed is, het is onderhand onleefbaar aan het worden.
Als men overal streng zou handhaven dan is het juist leefbaarder voor mensen die verplicht zijn om in hun eentje te reizen.
pi_196133134
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 09:21 schreef Brad het volgende:
Ik heb wat moeite om de regels te interpreteren of zelfs te begrijpen.

Binnen mag je 2 andere personen ontvangen, kinderen tellen niet mee. Je kan dus met je gezin op visite bij een ander gezin.

Buiten mag je met je gezin of 2 personen uit een verschillend huishouden.

Mag je nu buiten wel of niet met 2 gezinnen afspreken om samen te wandelen (incl 1,5m afstand houden natuurlijjk). De regels letterlijk nemend mag het niet, maar het voelt gewoon krom omdat de kans voor overdracht buiten gewoon veel minder is. Ik denk dat veel gezinnen het contact met grootouders al vermijden, vooral binnenshuis, en dat buiten wandelen juist nog de enige plek was om "veilig" elkaar te zien.
binnenshuis mag alles aangezien de overheid niets te vertellen heeft over wat er binnen gebeurd. Zorg wel dat als je een huisfeestje geeft dat je niet al teveel kabaal maakt want bij geluidsoverlast mogen ze wel optreden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')