ik kon hier nog geen topic over vinden!!! d'r heeft toch wel iemand een koe als huisdier??
hopelijk kan iemand mij helpen!!! jawel toch???
verhuren is misschien wel een goed idee!!! bedankt daarvoor alvast!!!
quote:een koe gaat pas echt melk produceren als ze een kalf heeft gehad. Ik zou zelf twee geitjes nemen, lopende GFT afvalbak en niet van die stront producenten als koeien.Alleen moet je wel een hok voor ze neerzetten, maar dat kan al een leeggetrokken auto zijn. Vinden ze ook erg leuk om op te gaan staan
Op woensdag 22 januari 2003 11:07 schreef Lexie het volgende:
Bedenk wel dat een koe twee keer per dag gemelkt moet worden. "s morgens om 6 uur en 's avonds om 6 uur
Schapen zijn best nog wel moeilijk om te houden ivm parasieten in die vacht en zo.
gaan ze ook slapen in zo'n auto dan??? vreten ze de banken niet helemaal op???
Ik ben zelf helemaal gek op geitjes. Altijd als ik ze zie moet ik dat even zeggen en dan zegt mijn geliefde: Ja leuk ... daar.
Woon midden in de stad, met niet eens een tuin, dus ik heb makkelijk praten
Ga het anders een vragen bij de kinderboerderij. Die hebben zat ervaring met geitjes en koeien enzo en die kunnen je vast tips geven.
Volgens mij is een geitje wel de makkelijkste van de 3 opties (schapen, koeien, geiten)
quote:Jawel hoor, het wordt gebruikt wanneer een koe wondjes aan de uier heeft. (of aan de poten, maakt niet uit)
Op woensdag 22 januari 2003 10:52 schreef DennisBoom het volgende:
Uierzalf heeft volgens mij niets met het houden van koeien te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |