Ja het is nu wel #MAGAbana inderdaad...quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het naar de rest toe, omdat ze nu denken dat ik ineens Trumplover geworden ben
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin staat bij nader inzien toch maar niet achter TheFreshPrince
Te riskant
I wishquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eerder empathie. Maar over dat vermogen beschik jij niet, dus ik snap dat je het niet herkent
Tuurlijk, hij heeft tijd zat.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Zouden degenen die reageren op Trump's tweets er van uit gaan dat hij de reacties allemaal leest?
Het mooiste van dit is nog dat die een nogal onzinnige claim maakt die niks uit zou maken voor de uitslag. Ook al kregen miljoenen mensen een mail in mogelijkheid, uiteindelijk wordt elke stem maar één keer gestemd. Daarom duurt het ook zo lang om de stemmen te tellen.quote:
Ja precies, daar kan ik niet meer bijquote:
Dat zegt iedereen in denialquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
I wishWat zou het fijn zijn om geen empathie te hoeven voelen.
Die vent gaat echt blijven raaskallenquote:
Straks wel jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij heeft tijd zat.
Alsof mijn gezicht een masker nodig heeft om mensen angst aan te jagenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, daar kan ik niet meer bij
Wel flauw van @:Strani hoor. Jou zo zitten te laten schrikken met dat masker
quote:
Moet je nagaan dat er mensen zijn die jou wekelijks zien, maar ook horen praten. The horrorquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsof mijn gezicht een masker nodig heeft om mensen angst aan te jagen
Gelukkig dat ie in Spanje zit nu.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat er mensen zijn die jou wekelijks zien, maar ook horen praten. The horror
Zorgt wel voor veel extra banen. Misschien bedoelde Donnie dat met het aantal banen wat hij toe zou voegen aan de banenmarkt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
Je zal toch maar tot het team behoren dat voor Twitter besluit welke kanttekening bij elke tweet van die harige pompoen komt te staan.
Dat zouden we willen. Lelystad is dichtbij. Gelukkig mag die vanwege Corona de deur niet uit.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig dat ie in Spanje zit nu.
Nou ja vanwege corona... laat ik zeggen dat ik nog een jaar of 17 binnen moet blijven.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zouden we willen. Lelystad is dichtbij. Gelukkig mag die vanwege Corona de deur niet uit.
We zullen je helpen te ontsnappen zodra Corona voorbij is.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja vanwege corona... laat ik zeggen dat ik nog een jaar of 17 binnen moet blijven.
Hopelijk niet teveel risicogroepen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
Pfoeee zo veel mensen ook zonder masks in die menigte op CNN, en schreeuwen en gillen. En al heb je wel een masker op; als je zo lang met z'n allen tegen elkaar gaat staan maakt dat weinig uit natuurlijk. Een masker werkt omdat het de druk van een nies of hoest wat beperkt en de lucht dus dichterbij je blijft. Afstand blijft belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |