SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn vicepresident worden?
Mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Zijn mensen te stoned om ruzie te maken en om elkaar neer te schieten enz.
Hmm dat is ook wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ook te stoned om te:
Opereren
Voedsel te bereiden
Auto’s te maken
Je te helpen bij de 1ste hulp
Te produceren
Stroom en water te voorzien.
We zullen enigzins ongeïnteresseerd twee weken later doodgaan.
Als losers, erger dan D.J. Trump.![]()
Neem ik het over en ga ik meteen kaas overal verbieden muahahahahahahaquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Lig je daar dood te gaan en kan niemand je helpen want ze zijn knettertje stoned.
dan krijg jij geen aromatcha meerquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neem ik het over en ga ik meteen kaas overal verbieden muahahahahahaha
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan krijg jij geen aromatcha meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet meteen aan @:ettovanbelgie denken bij deze advertentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mooi, heb hier nog lauwe kreeft met appelmoes en rumbonen liggenquote:
Kreeft is wel lekker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, heb hier nog lauwe kreeft met appelmoes en rumbonen liggen
Dat vind ik nou jammer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
De grootste aangekondigde uitgaven van Biden gaan naar het tegengaan van klimaatverandering. De aanstaande president wil 2 biljoen dollar (twaalf nullen) uittrekken om investeringen te doen in het onder meer opwekken van duurzame energie, het duurzamer maken van bestaande huizen en het stimuleren van elektrisch rijden.
Ik denk dat hij een hele grote lolly van Greta gaat krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |