SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 7 november 2020 21:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn vicepresident worden?
Mooi.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Zijn mensen te stoned om ruzie te maken en om elkaar neer te schieten enz.
Hmm dat is ook wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 7 november 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ook te stoned om te:
Opereren
Voedsel te bereiden
Auto’s te maken
Je te helpen bij de 1ste hulp
Te produceren
Stroom en water te voorzien.
We zullen enigzins ongeïnteresseerd twee weken later doodgaan.
Als losers, erger dan D.J. Trump.![]()
Neem ik het over en ga ik meteen kaas overal verbieden muahahahahahahaquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
Lig je daar dood te gaan en kan niemand je helpen want ze zijn knettertje stoned.
dan krijg jij geen aromatcha meerquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neem ik het over en ga ik meteen kaas overal verbieden muahahahahahaha
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan krijg jij geen aromatcha meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet meteen aan @:ettovanbelgie denken bij deze advertentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mooi, heb hier nog lauwe kreeft met appelmoes en rumbonen liggenquote:
Kreeft is wel lekker.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, heb hier nog lauwe kreeft met appelmoes en rumbonen liggen
Dat vind ik nou jammer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
De grootste aangekondigde uitgaven van Biden gaan naar het tegengaan van klimaatverandering. De aanstaande president wil 2 biljoen dollar (twaalf nullen) uittrekken om investeringen te doen in het onder meer opwekken van duurzame energie, het duurzamer maken van bestaande huizen en het stimuleren van elektrisch rijden.
Ik denk dat hij een hele grote lolly van Greta gaat krijgen
Denk dat hij nog wel komt met een BidenCare programma.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik nou jammer.
Zijn ze van Trump af en dan gaat er een heel kapitaal naar milieu. Ipv nou eindelijk eens healthcare en de grote verschillen eerst eens aan te pakken.
Ja geld uitgeven is niet moeilijk.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel komt met een BidenCare programma.
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
@:Bitterbal dit vind jij grappig.
https://twitter.com/pierre_lt/status/1325160903784816640?s=21
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja geld uitgeven is niet moeilijk.
De rijken mogen het gaan ophoesten las ik, 2 procent belastingverhoging.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja geld uitgeven is niet moeilijk.
JoeCare bekt beterquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat hij nog wel komt met een BidenCare programma.
ach erme... echt meelij mee.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De rijken mogen het gaan ophoesten las ik, 2 procent belastingverhoging.
Die vinden dat niet zo'n heel erg groot probleemquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ach erme... echt meelij mee.
Ja het melanomane milieu programma heeft ie al klaarliggen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De rijken mogen het gaan ophoesten las ik, 2 procent belastingverhoging.
Trusten.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:44 schreef bitterbal het volgende:
zo jongens. lekker slapen wetende dat trump heeft verloren
ja oud wijf ben ikquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trusten.![]()
Mooi op tiet trouwens oma
Zoals de Bushes deden?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja het melanomane milieu programma heeft ie al klaarliggen.
Hoop dat er wat wordt rechtgetrokken in healthcare, maar het is makkelijk, uitgaven moeten ergens door gefinancierd worden.
Let op mijn woorden, ala Obama wordt er weer een olieland aangevallen.
Ja en Obama.quote:
quote:Obama inherited the Iraq War, the Afghanistan War, and various aspects of the War on Terror, all of which began during the Bush administration. He presided over the gradual draw down of U.S. soldiers in Iraq, culminating in the near-total withdrawal of U.S. soldiers from Iraq in December 2011.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier staat dus dat Obama juist afbouwde...
Dit is waar, maar in de 8 jaar van Obama is het hem niet gelukt af te bouwen, en is er 8 jaar flink huisgehouden in oorlogsvoering.quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees je eigen stukje nog eens?
Nee ben geen mongool..quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Los wel Trump zou stemmen als hij in Arkansas zou wonen.
Ja door dat terugtrekken zitten we met Erdogan en zijn grote harige ballen maar goed dat is eigenlijk ook ons eigen probleem, denk dat de VS wel klaar zijn op het wereldtoneel, zeker als ze hun land intern gezond willen krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is waar, maar in de 8 jaar van Obama is het hem niet gelukt af te bouwen, en is er 8 jaar flink huisgehouden in oorlogsvoering.
Hij is ook begonnen met drone aanvallen.
Het is Trump, wat je de stumpert ook kan zeggen, wel gelukt om troepen terug te halen en ook en vooral de andere naties aan te spreken op hun eigen verantwoordelijkheid.
Maar we zullen zien, maar ik schat binnen een jaar grote oorlogen in de gebieden rond Pakistan/Iran.
Nu was 9-11 wel een redelijk startschot.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat de VS veel beter doet dan europa is de War on terror. Zo’n groot land met zoveel inwoners en migranten, maar gemiddeld erg weinig aanslagen.
jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:28 schreef Amarantha het volgende:
@:ettovanbelgie ga jij Biden speech kijken vannacht?
quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet niet of ik dan nog wakker ben.
Ja maar als je naar de kleuterklas gaat moet je eerst door de metaaldetector. Echt geslaagd.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat de VS veel beter doet dan europa is de War on terror. Zo’n groot land met zoveel inwoners en migranten, maar gemiddeld erg weinig aanslagen.
Relatief wel minder aanhangers van de religie van de vrede, wellicht dat dat ook meespeelt.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdagavond/nacht en bijna iedereen slaapt al.quote:Op zondag 8 november 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
oh het gaat hier zo traag dat ik dacht op een recente post te reageren
zaterdagnacht is de laatste jaren altijd stil op Fok iddquote:Op zondag 8 november 2020 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zaterdagavond/nacht en bijna iedereen slaapt al.
Je zou verwachten nu met corona dat er wel iets meer leven hier is in 't weekend.quote:Op zondag 8 november 2020 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdagnacht is de laatste jaren altijd stil op Fok idd
ja inderdaadquote:Op zondag 8 november 2020 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou verwachten nu met corona dat er wel iets meer leven hier is in 't weekend.
DTS is het altijd druk maar ja.quote:Op zondag 8 november 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja inderdaad
is het elders nog drukker?
quote:In de Verenigde Staten hebben oud-presidenten voor de rest van hun leven recht op een presidentieel pensioen van zo'n 208.000 dollar per jaar. Verder krijgen ze vergoedingen voor bijvoorbeeld huisvesting en personeel.
"Trump heeft nooit salaris aanvaard als president", zegt Mouthaan. "Daarvoor was hij te rijk. Maar van dit presidentieel pensioen zal hij wel gebruik gaan maken." Daar bovenop zal Trump altijd bescherming krijgen van de Secret Service.
Ik heb geen idee, is twitter niet aan het ontploffen? Of dat was als Trump had gewonnenquote:
hahaha zou inderdaad kunnen.quote:Op zondag 8 november 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, is twitter niet aan het ontploffen? Of dat was als Trump had gewonnenTrump-stemmers zijn blijkbaar wat rustiger.
Dat hoeft andersom niet, want BLM/Antifa doet het toch wel, beter gaan ze op een berg zitten en zelfmoord plegen. Wappies.quote:Op zondag 8 november 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha zou inderdaad kunnen.
Of zouden de Trump aanhangers nog wachten totdat Trump zegt dat ze moeten gaan rellen?
eensquote:Op zondag 8 november 2020 01:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat hoeft andersom niet, want BLM/Antifa doet het toch wel, beter gaan ze op een berg zitten en zelfmoord plegen. Wappies.
quote:Op zondag 8 november 2020 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Zomaarkusjes voor @:Engine. we moeten weer eens vuurwerk kijken
Bedankt voor deze mededeling.quote:
Ja dat weet ik, ik doe het ook regelmatig.quote:Op zondag 8 november 2020 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het voelt echt zo fijn. Fleurt echt de dag op.
Elke dag McDonalds?quote:Op zondag 8 november 2020 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze week maar weer eens wat gezonder eten. Vorige week was niet echt mijn beste week.
Wat had je?quote:Op zondag 8 november 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Gister eten besteld bij Cubanita. Was alleen al een beetje koudwel lekker maar portie had ook iets meer gemogen
hier zonnigquote:Op zondag 8 november 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag weer lekker zonnig zou worden maar het is helemaal grijs en lijkt steeds meer dicht te trekken
quote:De plek in Philadelphia waar Trumps advocaat Giuliani gisteren een persconferentie gaf leidt op sociale media tot veel hilariteit. Dat was namelijk bij het Four Seasons-hoveniersbedrijf aan de rand van de stad en dus niet bij het gelijknamige luxehotel in het centrum. Zeker toen mensen ontdekten dat naast de hovenier een seksshop en een crematorium zitten, kwamen de grappen op gang.
Dat dan weer niet. Moet vooral zorgen dat ik niet teveel eet als ik voor mezelf kook. En niet teveel ongezonds tussendoor. Heb nu niets meer in huis dus ga het ook even niet in huis halen.quote:
dit ookquote:
Helaas ben ik niet daarquote:
Zo'n schaal met vier verschillende "tapas": kleine hamburgertjes met lekkere saus, kip met honingsaus, kaaskroketjes en friet van zoete aardappel.quote:
quote:Op zondag 8 november 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit ook
19 MINUTEN GELEDEN
Fraudelijn Trump overspoeld door grappenmakers
Het speciale telefoonnummer dat Trumps campagneteam heeft opengezet voor burgers om meldingen te doen over stembusfraude wordt vooral gebruikt door grappenmakers, schrijft ABC News. Medewerkers worden volgens de nieuwszender bestookt met telefoontjes van mensen die in lachen uitbarsten of hen belachelijk maken.
Je kan wel merken dat die jarenlang met Obama heeft samengewerktquote:Op zondag 8 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Vadertje Biden deed het historisch en verbluffend goed gisteren in zijn toespraak, deze gaat de boeken in
wat was zijn einde?quote:Op zondag 8 november 2020 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat die jarenlang met Obama heeft samengewerktAlleen dat einde was wat jammer.
Hij stapte naast het plexiglas, dat was wel een momentje, die secret service reageerde vrij snelquote:Op zondag 8 november 2020 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan wel merken dat die jarenlang met Obama heeft samengewerktAlleen dat einde was wat jammer.
Ja zo'n religieus riedeltje met 'my dad said keep the faith, my mom said spread the faith, spread the love for god, god loves us all' en zulke onzin.quote:
religie is helaas diep geworteld in de US politiekquote:Op zondag 8 november 2020 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n religieus riedeltje met 'my dad said keep the faith, my mom said spread the faith, spread the love for god, god loves us all' en zulke onzin.
ah ja.quote:Op zondag 8 november 2020 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n religieus riedeltje met 'my dad said keep the faith, my mom said spread the faith, spread the love for god, god loves us all' en zulke onzin.
Kwam zeer energiek over ja. Hij moet toch ook een beetje moe zijn nuquote:Op zondag 8 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Vadertje Biden deed het historisch en verbluffend goed gisteren in zijn toespraak, deze gaat de boeken in
Het is Amerika natuurlijk. En verder heeft Biddn ook wel zijn persoonlijke tegenslagen gehad met het verlies van vrouw en kinderen.quote:Op zondag 8 november 2020 11:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is het wel zon reptillianquote:Op zondag 8 november 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam zeer energiek over ja. Hij moet toch ook een beetje moe zijn nu
flinke ookquote:Op zondag 8 november 2020 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is Amerika natuurlijk. En verder heeft Biddn ook wel zijn persoonlijke tegenslagen gehad met het verlies van vrouw en kinderen.
Zo die krachtige stem inderdaad, denk dat hij een maandje rust moet houden nu.quote:Op zondag 8 november 2020 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam zeer energiek over ja. Hij moet toch ook een beetje moe zijn nu
quote:Op zondag 8 november 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is het wel zon reptillian
A sky full of stars was voor zijn overleden zoon inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2020 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is Amerika natuurlijk. En verder heeft Biddn ook wel zijn persoonlijke tegenslagen gehad met het verlies van vrouw en kinderen.
*kijkt in de spiegel.quote:Op zondag 8 november 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet maar letten op de achterkant. Of je een bobbel ziet waar de staart zit
quote:Op zondag 8 november 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Sta je naast Queen Elizabeth voel je ineens zo'n tong over je arm.
Hij hoeft pas in januari te beginnenquote:Op zondag 8 november 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo die krachtige stem inderdaad, denk dat hij een maandje rust moet houden nu.
Vquote:
O, dat klinkt wel lekkerquote:Op zondag 8 november 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n schaal met vier verschillende "tapas": kleine hamburgertjes met lekkere saus, kip met honingsaus, kaaskroketjes en friet van zoete aardappel.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Dat deuntje.quote:Op zondag 8 november 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
V![]()
![]()
Vond ik als kind echt een geweldige serie
Obamiaans goed, kreeg er serieus kippenvel van tot aan mijn stuitje (staartje)quote:Op zondag 8 november 2020 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vond het ook een mooie toespraak.
quote:Op zondag 8 november 2020 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Obamiaans goed, kreeg er serieus kippenvel van tot aan mijn stuitje (staartje)
Mijn gok is dat Melania zodra ze kan de scheidingspapieren ondertekent en bij haar vriend intrekt. Ik geef haar groot gelijkquote:Op zondag 8 november 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Gaat Trump dan nu weer terug naar zijn thuis planeet? En wordt robot melania gedemonteerd? Naar de schroot?
Das een heel ander verhaalquote:Op zondag 8 november 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Melania zodra ze kan de scheidingspapieren ondertekent en bij haar vriend intrekt. Ik geef haar groot gelijk.
Welke vriend?quote:Op zondag 8 november 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Melania zodra ze kan de scheidingspapieren ondertekent en bij haar vriend intrekt. Ik geef haar groot gelijk.
Ik bied op de onderdelen van Melaniaquote:Op zondag 8 november 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Gaat Trump dan nu weer terug naar zijn thuis planeet? En wordt robot melania gedemonteerd? Naar de schroot?
Ik heb het net niet gered om ‘m live te zien.quote:Op zondag 8 november 2020 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Speech vannacht van Biden was wel mooi.
Het had ook niet 5 minuten later moeten beginnen hoor.quote:Op zondag 8 november 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het net niet gered om ‘m live te zien.
Als hij klokslag twee uur was begonnen, had ik wel gekeken. Maar na 20 minuten gillende Amerikanen kijken, ben ik toch maar gaan slapenquote:Op zondag 8 november 2020 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het had ook niet 5 minuten later moeten beginnen hoor.
Snap ik haha, ik was op een gegeven moment ook wel beetje klaar met dat gegil enz maar gelukkig toen ik net wou wegklikken begon het.quote:Op zondag 8 november 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij klokslag twee uur was begonnen, had ik wel gekeken. Maar na 20 minuten gillende Amerikanen kijken, ben ik toch maar gaan slapen
k heb geen ideequote:Op zondag 8 november 2020 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Ja hallooo wie is die nieuwe vriend dan.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:00 schreef Amarantha het volgende:
quote:
quote:
Had ze niet iets met een lijfwacht? Of ben ik in de war met House of Cards?quote:Op zondag 8 november 2020 12:00 schreef Amarantha het volgende:
Ja, precies dit. Niet dat vermoeiende egocentrische geleuter van die wortel.quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het wel fijn om te luisteren naar iemand die niet aan speechen was als een grote kleuter.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had ze niet iets met een lijfwacht? Of ben ik in de war met House of Cards?
Die van Melania is nog maar 14, die kan je vast nog wel beetje bijsturen.quote:Op zondag 8 november 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
Die enge zoon komt er niet in hier trouwens.
slechte genenquote:Op zondag 8 november 2020 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van Melania is nog maar 14, die kan je vast nog wel beetje bijsturen.
Bij Trump krijg ik ook altijd het gevoel dat de grootste fan van Donald Trump hijzelf is.quote:Op zondag 8 november 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, precies dit. Niet dat vermoeiende egocentrische geleuter van die wortel.
Ik vrees dat dat een vrij grote griezel is, nu al op jonge leeftijd.quote:Op zondag 8 november 2020 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij hoogbegaafd is, maar hij kijkt zo duf uit zijn ogen dat me dat echt zou verbazen.quote:Op zondag 8 november 2020 12:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien wel de bekende Sloveen uithangen in Slovenië of zo.quote:Op zondag 8 november 2020 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben oprecht wel benieuwd wat Melania gaat doen.
Ja, dat is ook zo. En de hele wereld draait om Trump.quote:Op zondag 8 november 2020 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij Trump krijg ik ook altijd het gevoel dat de grootste fan van Donald Trump hijzelf is.
Ze valt op mannen van kleur. (Oranje).quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit schijnt haar vriendje te zijn.
Die grijze muis heb ik binnen een minuut aan de kantquote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dit schijnt haar vriendje te zijn.
Puber hè.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij hoogbegaafd is, maar hij kijkt zo duf uit zijn ogen dat me dat echt zou verbazen.
Melania is je type wel?quote:Op zondag 8 november 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die grijze muis heb ik binnen een minuut aan de kant
Voor zover mijn mensenkennis reikt, en jullie weten dat is echt niet mis, is die jongen niet helemaal 100 procent.quote:Op zondag 8 november 2020 12:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze zeggen dat hij hoogbegaafd is, maar hij kijkt zo duf uit zijn ogen dat me dat echt zou verbazen.
Dat kan je helemaal niet zeggen zonder hem ooit ontmoet te hebben.quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zover mijn mensenkennis reikt, en jullie weten dat is echt niet mis, is die jongen niet helemaal 100 procent.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor zover mijn mensenkennis reikt, en jullie weten dat is echt niet mis, is die jongen niet helemaal 100 procent.
Klopt want ik heb al jaren geen bad meer.quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast niet, maar ik zoek badschuim dat echt knetterhard schuimt en dus geen lullig laagje achterlaat.
bel 0800-BrandweerSchipholquote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast niet, maar ik zoek badschuim dat echt knetterhard schuimt en dus geen lullig laagje achterlaat.
Nee totaal niet maar het lijkt me heerlijk om een selfie te maken en die naar haar ex te sturen terwijl ze bovenop me aan het hupsen is.quote:
Ik ken die hele jongen niet. Zou het niet kunnen zeggen aan de hand van wat foto's op enkele bewegende beelden. Hij zal qua opvoeding misschien wat vreemde ideeen hebben meegekregen. Meer niet.quote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de dorpspsycholoog van Foqueville dit zegt, neem ik dat zomaar aanquote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen badquote:Op zondag 8 november 2020 12:09 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 8 november 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee totaal niet maar het lijkt me heerlijk om een selfie te maken en die naar haar ex te sturen terwijl ze bovenop me aan het hupsen is.
Is toch een uiterst dankbare maar broodnodige functie in ons mooie dorpjequote:Op zondag 8 november 2020 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de dorpspsycholoog van Foqueville dit zegt, neem ik dat zomaar aan
Zekerquote:Op zondag 8 november 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch een uiterst dankbare maar broodnodige functie in ons mooie dorpje
Perfectie is maar saai toch?quote:Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerWe zijn een bonte verzameling van hypergevoelige mensen met her en der krasjes en deukjes.
Mooi gezegd wel.quote:Op zondag 8 november 2020 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Niemand wordt 100 zonder krasjes en deukjes
Dit is wel stukken beter dan die padquote:Op zondag 8 november 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze valt op mannen van kleur. (Oranje).
Inb4 Uitstraling die nu iets gaat zeggen over zijn champignon.quote:Op zondag 8 november 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is wel stukken beter dan die pad
Ik was al driftig aan het typen jaquote:Op zondag 8 november 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inb4 Uitstraling die nu iets gaat zeggen over zijn champignon.
quote:Op zondag 8 november 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was al driftig aan het typen ja
Moet ik ook maar doen vanmiddag.quote:Op zondag 8 november 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, zo maar even de stofzuiger aanslingeren.
Alles bruin makenquote:Op zondag 8 november 2020 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je de politiek in wil gaan zou ik een andere slogan gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
O ik wil ook.quote:Op zondag 8 november 2020 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Straks lekker Chinees eten bij mijn pa.
Whutquote:Op zondag 8 november 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moeder zal wel willen bestellen toch.
Chinees. Dan bel je ze op en ga je daar eten.quote:
Blauw lucht, zonnetje. brandt goed hier.quote:Op zondag 8 november 2020 10:22 schreef LTVDK het volgende:
Dacht dat het vandaag weer lekker zonnig zou worden maar het is helemaal grijs en lijkt steeds meer dicht te trekken
dit jaquote:Op zondag 8 november 2020 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2020 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Omg mijn huid lijkt wat rustiger te worden.
kaas is slecht, heel slecht voor de huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FEITEN.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Kan Melania praten?quote:Op zondag 8 november 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
Toen had ze zijn champignonpiel nog niet gezien en gegeten denk ik.
https://abcnews.go.com/US(...)onald-trump-58467460
nou gooi er een onderwerp in danquote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
Zou het prettig vinden als we wat minder minder praten over:
Trump, of kaas lekker is en poep.
Dank u.
Ja.quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
Dank u.
Heeeeel lang.quote:Op zondag 8 november 2020 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja.
Hoe lang is bloemkool in de vriezer houdbaar?
Ja zullen we het gewoon eventjes hebben over de hypothetische mogelijkheid van het bereiken van een technologische singulariteit binnen deze generatie?quote:Op zondag 8 november 2020 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik
Dank u.
*haakt af*quote:Op zondag 8 november 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zullen we het gewoon eventjes hebben over de hypothetische mogelijkheid van het bereiken van een technologische singulariteit binnen deze generatie?
https://www.scientias.nl/(...)ijkheid-en-mensheid/quote:Op zondag 8 november 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zullen we het gewoon eventjes hebben over de hypothetische mogelijkheid van het bereiken van een technologische singulariteit binnen deze generatie?
Fake newsquote:Op zondag 8 november 2020 13:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kaas is slecht, heel slecht voor de huid.
FEITEN.
zou wel vet zijn jaquote:Op zondag 8 november 2020 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit zie ik bitterbal wel doen.![]()
Skatemeisje doet skaten https://www.dumpert.nl/item/8010645_5e8b0f83
quote:Op zondag 8 november 2020 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou ja kan ik wel over meepraten
Moet je toch een beetje aan wennen voor 1 januari, zou vast inlezen als ik jou was.quote:Op zondag 8 november 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gebrabbel van ltvdk niet hoor
Ltvdk en ik kunnen ook uren over eten pratenquote:Op zondag 8 november 2020 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je toch een beetje aan wennen voor 1 januari, zou vast inlezen als ik jou was.
quote:Op zondag 8 november 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat gebrabbel van ltvdk niet hoor
De liefde gaat door de maag, andere dingen ook als je een beetje gek op elkaar bent.quote:Op zondag 8 november 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ltvdk en ik kunnen ook uren over eten praten
quote:Op zondag 8 november 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De liefde gaat door de maag, andere dingen ook als je een beetje gek op elkaar bent.
Ja dat is toch hartstikke interessantquote:
Moet mij eerst inlezen.quote:Op zondag 8 november 2020 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is toch hartstikke interessant
Je kunt ook wat lichter beginnen door gewoon Terminator te gaan kijken?quote:
heb je zout gegooid?quote:Op zondag 8 november 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
en glibberde net een kleine naaktslak over mijn vers geverfde drempeltje
Zes keer gelezen maar het gaat gewoon over een slakje.quote:Op zondag 8 november 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
en glibberde net een kleine naaktslak over mijn vers geverfde drempeltje
jaquote:Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zes keer gelezen maar het gaat gewoon over een slakje.
Kan niet allemaal Pamela Anderson of Cindy Crawford of een nairobische ambassadeursdochter wezenquote:
Als ik zoiets zeg denken jullie meteen iets heel anders.quote:
nee hoorquote:Op zondag 8 november 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zoiets zeg denken jullie meteen iets heel anders.
"Er glibberde net een natte naaktslak op mijn hardhouten drempel"
BakkerStralingquote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een blauwe geruite broek aantrekken, ja of nee?
neequote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Nee joh, doe eens gek en ga voor een roze tutu.quote:Op zondag 8 november 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
hoezo is dat gek?quote:Op zondag 8 november 2020 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, doe eens gek en ga voor een roze tutu.
ga je er ook mee over straat?quote:Op zondag 8 november 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
ki heb 3 van die sweatpants gekocht. Draag alleen nog maar dat. Echt te ordi maar ze zitten zoveel beter dan een spijkberbroek
ja :pquote:
Heb je geen rode chino?quote:Op zondag 8 november 2020 14:20 schreef UitStraling het volgende:
Ja wat ligt er niet in de kast..........Italiaanse kaki flapperbroek is het te grijzig voor.
Zweetbroeken?quote:Op zondag 8 november 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
ki heb 3 van die sweatpants gekocht. Draag alleen nog maar dat. Echt te ordi maar ze zitten zoveel beter dan een spijkberbroek
het zit heerlijkquote:Op zondag 8 november 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja :p
twijwelde eerst even maar toen dacht ik ja fuck iten je ziet dat veel mensen het zo dragen. Enige waar ik het niet aan was naar die bezichtigingen
maar het zit zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |