abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 november 2020 @ 14:06:55 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196134190
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 13:59 schreef Ardava het volgende:
[ twitter ]
Prima..
Laat maar zien dan..

Ik hoor het zo vaak.. we hebben bewijs..
En dan... Niks.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196134200
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Damn, hoe kan je iemand dom noemen die zoveel geld heeft weten te bemachtigen en president van de USA is geworden? Vaak bij dit soort uitspraken zit er een vleugje jaloezie aan vast. Waar ben jij jaloers op? Zijn bloedmooie vrouw of het geld?
Haha, je hoeft echt niet slim te zijn om veel geld te verdienen hoor. :D Overigens heeft elke Fok'er heel veel geld, een mooie vrouw en een grote lul, maar Trump zou véél meer geld hebben als hij zijn vermogen niet zelf had gebruikt maar rustig op een indexfonds had laten staan, in feite is hij dus alleen destructief bezig.
pi_196134268
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Haha, je hoeft echt niet slim te zijn om veel geld te verdienen hoor. :D Overigens heeft elke Fok'er heel veel geld, een mooie vrouw en een grote lul, maar Trump zou véél meer geld hebben als hij zijn vermogen niet zelf had gebruikt maar rustig op een indexfonds had laten staan, in feite is hij dus alleen destructief bezig.
Ik denk dat je zijn intelligentie een beetje onderschat.
pi_196134386
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:11 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik denk dat je zijn intelligentie een beetje onderschat.
Ik denk dat je zijn intelligentie enorm overschat.

Je hebt de man weleens horen praten? Opperen om desinfectant te injecteren, denken dat hij 9/11 had voorkomen, vrouwen wil straffen ("punish") als ze abortie plegen, global warming verwelkomt wanneer het koud is, zeggen dat de Chinezen het concept global warming hebben uitgevonden om Amerika dwars te zitten, ga zo maar door.

Hij kan niet eens een volzin maken zonder over zijn eigen woorden te vallen, laat staan uitspreken.

Dit is een hele domme vent.
pi_196134580
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je zijn intelligentie enorm overschat.

Je hebt de man weleens horen praten? Opperen om desinfectant te injecteren, denken dat hij 9/11 had voorkomen, vrouwen wil straffen ("punish") als ze abortie plegen, global warming verwelkomt wanneer het koud is, zeggen dat de Chinezen het concept global warming hebben uitgevonden om Amerika dwars te zitten, ga zo maar door.

Hij kan niet eens een volzin maken zonder over zijn eigen woorden te vallen, laat staan uitspreken.

Dit is een hele domme vent.
ben je weer fake news aan het verkondigen?
#GoBankrupt4Ukraine
pi_196134623
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:26 schreef QAnonn het volgende:

[..]

ben je weer fake news aan het verkondigen?
Nee hoor, ik verkondig wat Trump zelf heeft gezegd. :Y

"Fake news", de standaard stok om mee te slaan wanneer Trompie-fans de realiteit niet willen accepteren. _O-
pi_196134888
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:17 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat je zijn intelligentie enorm overschat.

Je hebt de man weleens horen praten? Opperen om desinfectant te injecteren, denken dat hij 9/11 had voorkomen, vrouwen wil straffen ("punish") als ze abortie plegen, global warming verwelkomt wanneer het koud is, zeggen dat de Chinezen het concept global warming hebben uitgevonden om Amerika dwars te zitten, ga zo maar door.

Hij kan niet eens een volzin maken zonder over zijn eigen woorden te vallen, laat staan uitspreken.

Dit is een hele domme vent.
Tuurlijk zullen er uitspraken geweest zijn die niet kloppen. Dat krijg je als je 4 jaar lang overuren maakt en in de schijnwerpers staat, maar iemand als dom bestempelen als hij een andere mening heeft is een beetje triest. Ik denk ook dat je niet in staat bent om een volledige mening te vormen als je niet alle informatie hebt of denk je dat Trump ook zijn informatie krijgt van de MSM? Ik denk dat het politieke spel groter is dan dat je denkt en dat je toch wel een bepaalde intiligentie nodig hebt om met wereldleiders over bepaalde zaken te praten.
pi_196134924
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee hoor, ik verkondig wat Trump zelf heeft gezegd. :Y

"Fake news", de standaard stok om mee te slaan wanneer Trompie-fans de realiteit niet willen accepteren. _O-
De term Fake News stamt af van de Democraten. Vergeet dat niet. :')
pi_196135335
"this is a sham" - Democrat Vernon Jones


Als nu zelfs de democraten naar voren komen...
pi_196135482
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:45 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tuurlijk zullen er uitspraken geweest zijn die niet kloppen. Dat krijg je als je 4 jaar lang overuren maakt en in de schijnwerpers staat, maar iemand als dom bestempelen als hij een andere mening heeft is een beetje triest. Ik denk ook dat je niet in staat bent om een volledige mening te vormen als je niet alle informatie hebt of denk je dat Trump ook zijn informatie krijgt van de MSM? Ik denk dat het politieke spel groter is dan dat je denkt en dat je toch wel een bepaalde intiligentie nodig hebt om met wereldleiders over bepaalde zaken te praten.
Tuurlijk zijn er uitspraken die niet kloppen, dat neemt niet weg dat de uitspraken die hij we degelijk heeft gedaan enorm achterlijk waren. Als je dom bent, krijg je dat inderdaad in de schijnwerpers - als je geen domme dingen zegt, kunnen ze het alleen verdraaien.

Dat ene interview over COVID ook, hij zei ZULKE domme dingen. Alleen absolute aantallen cases vergelijken met de rest van de wereld enzo, enorm kansloos. Dat zegt niets over hoe groot het politieke spel s, als je met andere wereldleiders praat is dat niet omdat je van goede huize komt, maar omdat je een gekozen vertegenwoordiger bent, ze hebben dus geen keus. :D
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 14:47 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De term Fake News stamt af van de Democraten. Vergeet dat niet. :')
Dus? Doet helemaal niets af aan mijn stelling.
pi_196135614
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er uitspraken die niet kloppen, dat neemt niet weg dat de uitspraken die hij we degelijk heeft gedaan enorm achterlijk waren. Als je dom bent, krijg je dat inderdaad in de schijnwerpers - als je geen domme dingen zegt, kunnen ze het alleen verdraaien.

Dat ene interview over COVID ook, hij zei ZULKE domme dingen. Alleen absolute aantallen cases vergelijken met de rest van de wereld enzo, enorm kansloos. Dat zegt niets over hoe groot het politieke spel s, als je met andere wereldleiders praat is dat niet omdat je van goede huize komt, maar omdat je een gekozen vertegenwoordiger bent, ze hebben dus geen keus. :D
[..]

Dus? Doet helemaal niets af aan mijn stelling.
Het is praten tegen een muur maargoed. Wel fijn om te weten dat zelfs als je dom bent miljardair en president kan worden. Ben ik weer gerustgesteld.
pi_196135675
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:19 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Het is praten tegen een muur maargoed. Wel fijn om te weten dat zelfs als je dom bent miljardair en president kan worden. Ben ik weer gerustgesteld.
Voor jou voelt dat misschien zo, omdat je veel dingen niet begrijpt, en duidelijk niet inziet hoe complex de wereld is en daarom in hele simpele complotten gaat geloven.

Inderdaad kan je miljardair worden, als je in geld geboren wordt, en kun je ook als hele domme persoon een meerderheidsstem krijgen. :Y

  zondag 8 november 2020 @ 15:26:54 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196135748
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 8 november 2020 @ 15:34:45 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196135873
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Voor jou voelt dat misschien zo, omdat je veel dingen niet begrijpt, en duidelijk niet inziet hoe complex de wereld is en daarom in hele simpele complotten gaat geloven.

Inderdaad kan je miljardair worden, als je in geld geboren wordt, en kun je ook als hele domme persoon een meerderheidsstem krijgen. :Y

[ afbeelding ]
In de VS kan je als je miljonair bent gewoon president worden.
Plus..
Hij komt uit een rijke familie..hij kreeg een lening van zijn vader van 1 miljoen...
Arme ziel..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196135936
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Voor jou voelt dat misschien zo, omdat je veel dingen niet begrijpt, en duidelijk niet inziet hoe complex de wereld is en daarom in hele simpele complotten gaat geloven.

Inderdaad kan je miljardair worden, als je in geld geboren wordt, en kun je ook als hele domme persoon een meerderheidsstem krijgen. :Y

[ afbeelding ]
“The measure of intelligence is the ability to change.” “It is not that I'm so smart. But I stay with the questions much longer.” -Einstein

Ik geloof niet in complotten. Ik lees ze, omdat ik er geïnteresseerd in ben en discusieer er graag over. Ik geef toe dat deze wereld complexer is dan dat ik kan bevatten, maar denk dat jij ook niet in staat bent om de complexiteit van de wereld in kaart te brengen.

Iemand als dom bestempelen is laag en zegt wat over jouw eigen intelligentie.
pi_196135951
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

In de VS kan je als je miljonair bent gewoon president worden.
Plus..
Hij komt uit een rijke familie..hij kreeg een lening van zijn vader van 1 miljoen...
Arme ziel..
Hij heeft met z'n tv-show alleen al een half miljard verdiend. :P

Als hij nooit wat met z'n geld had gedaan maar alles op een indexfonds had gezet, was hij nu véél rijker geweest.
pi_196135980
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:37 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

“The measure of intelligence is the ability to change.” “It is not that I'm so smart. But I stay with the questions much longer.” -Einstein

Ik geloof niet in complotten. Ik lees ze, omdat ik er geïnteresseerd in ben en discusieer er graag over. Ik geef toe dat deze wereld complexer is dan dat ik kan bevatten, maar denk dat jij ook niet in staat bent om de complexiteit van de wereld in kaart te brengen.

Iemand als dom bestempelen is laag en zegt wat over jouw eigen intelligentie.
Ik beweer ook niet dat ik die complexiteit in kaart kan brengen, en uiteraard zijn er limieten aan mijn intelligentie - veel hogere limieten als bij Trompie. :P
pi_196136089
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hadden die mensen zich aangemeld? Hoeveel watchers waren er al binnen?
In het eerste filmpje wordt gezegd dat zijn certificaat niet geldig zou zijn. Heeft niet te maken of hij zich zou hebben aangemeld of niet. Hij wordt gewoon weggestuurd, maar we gaan het zien de komende we(e)k(en).
pi_196136104
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik beweer ook niet dat ik die complexiteit in kaart kan brengen, en uiteraard zijn er limieten aan mijn intelligentie - veel hogere limieten als bij Trompie. :P
Tot nu toe ben ik nog niet onder de indruk.
pi_196136141


De censuurpolitie op Twitter heeft het er maar druk mee.
Zie soortgelijke tweets van andere mensen met die melding waar hammer of scoreboard in voorkomt.
pi_196136154
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:52 schreef Ardava het volgende:
[ afbeelding ]

De censuurpolitie op Twitter heeft het er maar druk mee.
Zie soortgelijke tweets van andere mensen met die melding waar hammer of scoreboard in voorkomt.
Dan hebben ze het dus helemaal niet druk, maar begrijp je misschien gewoon niet hoe automatische filters werken. :+
pi_196136230
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan hebben ze het dus helemaal niet druk, maar begrijp je misschien gewoon niet hoe automatische filters werken. :+
Ja duh, ik heb het over dat ze druk bezig zijn om alle signalen van verkiezingsfraude meteen te betwisten.
En dat neerbuigend toontje van je is zum kotzen.
pi_196136250
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 15:52 schreef Ardava het volgende:
[ afbeelding ]

De censuurpolitie op Twitter heeft het er maar druk mee.
Zie soortgelijke tweets van andere mensen met die melding waar hammer of scoreboard in voorkomt.
Triest. Big tech bepaalt wat fake is. Allemaal nav de russische hacks. Dat totaal bs blijkt te zijn. En mensen trappen er gewoon in en accepteren het.
pi_196136270
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 16:00 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Triest. Big tech bepaalt wat fake is. Allemaal nav de russische hacks. Dat totaal bs blijkt te zijn. En mensen trappen er gewoon in en accepteren het.
Er staat niet dat het fake is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')