abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 november 2020 @ 17:38:22 #1
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196100678
Gegroet,

Nu men wereldwijd naarstig op zoek is naar effectieve middelen/vaccins tegen COVID-19, inclusief allerhande maatregelen om besmetting met het gevreesde te beteugelen, blijft een andere hoopvolle optie voorhanden die mogelijk kan leiden tot blokkade van massale besmettingen bij verantwoord gebruik. :7 ~

Op de Zuidas, maar evenzo op andere belangrijke locaties zoals het Erasmus MC te Rotterdam, , werd afgelopen tijd heuglijk gereageerd op het aangedragen alternatieve middel om het virus buiten uw luchtwegen te houden, terwijl men eigenlijk nog volop bezig is met ontwikkeling van meerdere vaccins. Janssen & Janssen in het bijzonder, met wie wij goed contact onderhouden *), boekt daarbij hoopvolle en tevens goede vooruitgang.

Eventueel succesvolle tests op mensen met de neusspray, zoals bij fretten, maakt misschien al eerder de weg (enigszins) vrij voor een 'release' nog voordat ellenlange onderzoeken en ontwikkeling van goed werkende vaccins zo goed als rond zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smetting-bij-fretten

Denk er het uwe van, maar allen zijn we het er unaniem over eens dat we gaarne zo snel mogelijk terug willen naar de tijd van vóór Corona, mij dunkt.

Fijn weekend!

Scjvb

-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196100775
Dit is weer zo'n ding waar je vervolgens nooit meer wat van hoort.
pi_196100854
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:38 schreef Scjvb het volgende:
Denk er het uwe van, maar allen zijn we het er unaniem over eens dat we gaarne zo snel mogelijk terug willen naar de tijd van vóór Corona, mij dunkt.

Spreek voor jezelf. Ik vind het heerlijk zo, lekker thuiswerken _O_
pindazakje
  vrijdag 6 november 2020 @ 17:49:15 #4
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196100881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Dit is weer zo'n ding waar je vervolgens nooit meer wat van hoort.
Wel, info omtrent dit middel werd al eerder gepubliceerd als mogelijke optie tegen besmetting met het door velen gevreesde virus.
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  vrijdag 6 november 2020 @ 17:51:10 #5
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196100912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik vind het heerlijk zo, lekker thuiswerken _O_
Werkelijk?
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196102445
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf. Ik vind het heerlijk zo, lekker thuiswerken _O_
En thuiswerken = uitslapen, élke dag O+

Tenzij je bij je baas in moet klokken via een webcam natuurlijk, zoals een vriend van mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_196102595
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

En thuiswerken = uitslapen, élke dag O+

Tenzij je bij je baas in moet klokken via een webcam natuurlijk, zoals een vriend van mij.
Elke dag uitslapen, uitgebreid ontbijten, onder werktijd fokken, huis opruimen, middagdutje, tv kijken _O_
pindazakje
  vrijdag 6 november 2020 @ 20:11:45 #8
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196103493
@Hyaenidae Wie weet wordt thuiswerken na Corona wel trendmatig dé nieuwe norm.
Deze optie is reeds vaker voorbijgekomen en de mogelijkheden hiertoe zijn tegenwoordig zeer groot.

Bij deze aan u de prangende vraag: heeft u de aanwezigheid van het corona virus nu echt nodig om naar tevredenheid thuis te kunnen blijven werken met alle gemakken van dien? :X ;)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196103637
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 november 2020 20:11 schreef Scjvb het volgende:
@:Hyaenidae Wie weet wordt thuiswerken na Corona wel trendmatig dé nieuwe norm.
Deze optie is reeds vaker voorbijgekomen en de mogelijkheden hiertoe zijn tegenwoordig zeer groot.

Bij deze aan u de prangende vraag: heeft u de aanwezigheid van het corona virus nu echt nodig om naar tevredenheid thuis te kunnen blijven werken met alle gemakken van dien? :X ;)
Je stelt dat we het er unaniem over eens zijn dat we terug willen naar de tijd van voor corona, maar dat is dus niet waar want ik heb echt geen zin meer om nog 40u op kantoor te moeten doorbrengen.

En ja ik hoop dat er hierna veel meer mogelijkheden zijn om thuis te werken, al verwacht ik niet dat het net zoveel mag als nu omdat de meeste werkgevers daar simpelweg niet mee akkoord gaan als het personeel elke dag thuis zit.
pindazakje
pi_196104571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Elke dag uitslapen, uitgebreid ontbijten, onder werktijd fokken, huis opruimen, middagdutje, tv kijken _O_
En geen verschil in productiviteit. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 6 november 2020 @ 21:25:41 #11
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196105664
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je stelt dat we het er unaniem over eens zijn dat we terug willen naar de tijd van voor corona, maar dat is dus niet waar want ik heb echt geen zin meer om nog 40u op kantoor te moeten doorbrengen.

En ja ik hoop dat er hierna veel meer mogelijkheden zijn om thuis te werken, al verwacht ik niet dat het net zoveel mag als nu omdat de meeste werkgevers daar simpelweg niet mee akkoord gaan als het personeel elke dag thuis zit.
Mja.

Hoe dan ook, wanneer we ervan af zullen zijn zal het nooit meer helemaal hetzelfde zijn als vóór corona. Feit blijft thans dat corona tijd momenteel voor u extra gemakken oplevert bij het huidige thuiswerken, maar dat zal daarna behalve voor u ook voor anderen inderdaad niet meer hetzelfde kunnen blijven.

Om nog even terug te komen op mijn eerdere vraag aan u: ik ga er maar van uit dat u liever heeft dat het virus uiteindelijk overwonnen wordt, tevens iets waar iedereen ter wereld dagelijks reikhalzend naar uitkijkt, al staat daartegenover dat uw werkgever wellicht ook van u verwacht meestentijds weer op de zaak te zijn.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196105769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 21:25 schreef Scjvb het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn eerdere vraag aan u: ik ga er maar van uit dat u liever heeft dat het virus uiteindelijk overwonnen wordt, tevens iets waar iedereen ter wereld dagelijks reikhalzend naar uitkijkt, al staat daartegenover dat uw werkgever wellicht ook van u verwacht meestentijds weer op de zaak te zijn.
Nou eerlijk gezegd niet dus, juist vanwege dat laatste.
En ja misschien is dat egoïstisch maar zo denk ik nou eenmaal.
pindazakje
pi_196106348
Neusspraytje prima , elke ochtend ff snuifie 😳😂 en corona proof 👍👍
pi_196110000
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2020 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nou eerlijk gezegd niet dus, juist vanwege dat laatste.
En ja misschien is dat egoïstisch maar zo denk ik nou eenmaal.
Wat the hell? Massa's mensen gaan dood, honderden miljoenen extra in extreme armoe wereldwijd door de maatregelen, alles wat veel mensen leuk vinden (nachtclubs, dansen, karaoke, voetbal, festivals, concerten, etc) is verboden, alles gaat failliet, en jij hoopt dat het nooit opgelost wordt en iedereen weer in Vrijheid z'n ding kan doen omdat je dan mísschien weer iets vaker naar werk moet? Écht? Da fuk?

En meerdere bedrijven hebben al gezegd dat ook ná de pandemie je (deels) kan blijven thuiswerken als je wilt. Ga daar dan voor werken ofzo.

Jezus zeg. Ik hoop toch dat zo snel mogelijk voorbij is en ik en iedereen gewoon weer onze hobbys, vrijheid, en dingen die we leuk vinden terugkrijgen!
#WeesGeenWhales
pi_196110022
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2020 17:38 schreef Scjvb het volgende:
Gegroet,

Nu men wereldwijd naarstig op zoek is naar effectieve middelen/vaccins tegen COVID-19, inclusief allerhande maatregelen om besmetting met het gevreesde te beteugelen, blijft een andere hoopvolle optie voorhanden die mogelijk kan leiden tot blokkade van massale besmettingen bij verantwoord gebruik. :7 ~

Op de Zuidas, maar evenzo op andere belangrijke locaties zoals het Erasmus MC te Rotterdam, , werd afgelopen tijd heuglijk gereageerd op het aangedragen alternatieve middel om het virus buiten uw luchtwegen te houden, terwijl men eigenlijk nog volop bezig is met ontwikkeling van meerdere vaccins. Janssen & Janssen in het bijzonder, met wie wij goed contact onderhouden *), boekt daarbij hoopvolle en tevens goede vooruitgang.

Eventueel succesvolle tests op mensen met de neusspray, zoals bij fretten, maakt misschien al eerder de weg (enigszins) vrij voor een 'release' nog voordat ellenlange onderzoeken en ontwikkeling van goed werkende vaccins zo goed als rond zijn.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smetting-bij-fretten

Denk er het uwe van, maar allen zijn we het er unaniem over eens dat we gaarne zo snel mogelijk terug willen naar de tijd van vóór Corona, mij dunkt.

Fijn weekend!

Scjvb

[ afbeelding ]
Holy cow, dit is geweldig! Je hoeft het niet eens elke dag te nemen als vaccin, je kan het gewoon nemen als je naar een groot event, festival, discotheek, whatever gaat. :D Awesome! Geld geld geld!
#WeesGeenWhales
pi_196116372
Dit is het onderzoek naar de neusspray bij fretten:
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.11.04.361154v1?rss=1

Niet te vroeg juichen want fretten zijn anders dan mensen maar toch een interessant onderzoek wat zeker een kans moet krijgen.
Er werkten ook onderzoekers van het Erasmus MC aan dit onderzoek mee. Alleen met technologische innovaties kunnen wij de pandemie bestrijden
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  zaterdag 7 november 2020 @ 16:24:38 #17
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_196117237
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2020 15:24 schreef paulgo het volgende:
Dit is het onderzoek naar de neusspray bij fretten:
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.11.04.361154v1?rss=1

Niet te vroeg juichen want fretten zijn anders dan mensen maar toch een interessant onderzoek wat zeker een kans moet krijgen.
Er werkten ook onderzoekers van het Erasmus MC aan dit onderzoek mee. Alleen met technologische innovaties kunnen wij de pandemie bestrijden
Doen wij ook zeker niet. Net als u, vertrouw ik uiteraard ook op potentiële technische innovaties ter bestrijding van het kwaadaardige virus, kan ik u vertellen.

Rest ons verder weinig anders dan de ontwikkelingen omtrent COVID-19 af te wachten.

Scjvb
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_196129336
De spray valt het virus rechtstreeks aan. Het bevat een lipopeptide, een cholesteroldeeltje dat is gekoppeld aan een keten van aminozuren, de bouwstenen van eiwitten. Dit specifieke lipopeptide komt exact overeen met een stuk aminozuren in het spike-eiwit van het virus.

https://www.nytimes.com/2(...)s-vaccine-spray.html

Dagelijkse intranasale toediening aan fretten voorkwam volledig overdracht van SARS-CoV-2 direct-contact tijdens 24-uurs co-housing met geïnfecteerde dieren, onder stringente omstandigheden die resulteerden in infectie van 100% van de onbehandelde dieren. Deze lipopeptiden zijn zeer stabiel en niet-toxisch en vertalen zich dus gemakkelijk in een veilige en effectieve intranasale profylactische benadering om de overdracht van SARS-CoV-2 te verminderen.
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.11.04.361154v1?rss=1
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')