abonnement Unibet Coolblue
pi_196077533
Ik ben eerlijk in wat ik nu allemaal hier schrijf over de cijfers... We hebben de cijfers nauwlettend elke dag goed nauwlettend gevolgd... maar er rijst nog steeds de vraag of deze cijfers van LCPS , RIVM of NICE wel of niet betrouwbaar zijn.

De cijfers van het RIVM zijn wel lager dan we hadden gehoopt, komt dit waarschijnlijk door dat vele commerciële teststraten de gegevens niet willen doorgeven aan de GGD en daarna door naar het RIVM. En andere mogelijkheid dat bij de GGD-teststraten nu minder druk is dan voorheen, wat het ook kan betekenen dat vele mensen overstappen naar een commerciële teststraat om er voor te betalen voor snelle test. Dat geeft ook gevolgen van verwerking van de cijfers die mensen in de CoronaIT moeten invoeren.

Wat over de cijfers van LCPS zegt is niet zo veel bekend of dit wel betrouwbaar is. Ze weten het ook niet echt precies wat er ook in 120 ziekenhuizen in heel Nederland afspeelt met coronapatienten op de reguliere verpleegafdeling en IC. IK neem aan dat melding 1 of 2 dagen later wordt gedaan door een ziekenhuis waar een nieuwe coronapatient wordt opgenomen.

Hoe dan ook met de cijfers van NICE is het wel precies wat ze 24/7 kunnen bijhouden wat er ook met de opnames op de reguliere verpleegafdeling of IC gebeurt. Maar er wordt ons niet gemeld op de site over een uitstroom van patiënten vanuit het ziekenhuis naar een verpleeghuis of de revalidatiecentra.

Op administratief gebied is er altijd een vertraging van paar weken van nieuw gemelde gevallen, zowel 1 of 2 weken in het verschil. De vraag ia altijd dat er altijd goed gemonitord wordt met goede verwerking van de meldingen in het systeem. Ik neem aan dat de cijfers vaak wel vertekend beeld geeft van verre werkelijkheid zowel dat we moeten geloven.

Als iemand vandaag zich liet testen bij een commerciële teststraat duurt het wel langer voor dat zijn melding bij de GDD aankomt om toch bij het RIVM in aantallen per dag wordt meegenomen. Het heeft ook te maken met incubatietijd van paar dagen zodat bij haar of hem klachten aanhoudt.

Worden we misschien voor de gek gehouden met die cijfers wat verre van werkelijkheid is?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_196078513
ik vertrouw de cijfers niet eerlijk gezegd
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_196087732
Gezien deze pcr test https://bpa-pathology.com(...)fically-meaningless/ nee. Nieuwe wetten en regels om ons te knechten.
  vrijdag 6 november 2020 @ 01:07:35 #4
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_196088298
Het is heel simpel:Al sinds de jaren '80 zijn alle media in NL geheel in handen van de overheid (met 'dank' aan de PVDA die dit bekokstoofd heeft in hun gloriejaren), zij zijn grootaandeelhouder en bepalen wat er gepubliceerd wordt. Dus dat is nu niet anders. Letterlijk alle buitenlandse media zijn inmiddels informatiever dan die in NL, wij krijgen enkel nog politiek correct "kneuternieuws" van o.a. de NOS de laatste jaren. Alles glijdt in rap tempo af richting "hart van holland"-niveau, enkel omdat de overheid het volk dom wil houden. Ik vertrouw de Nederlandse media dus voor geen cent. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we hier een ban op het internet gaan krijgen. Meekijken en meeluisteren doen ze inmiddels al een aantal jaren ("sleepwet", anyone?) en alles wordt bewaard. We leven inmiddels in een schijn-democratie. Nederland een vrij land? Allang niet meer.
Gevaccineerd.
pi_196088790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 00:45 schreef 1999buellx1 het volgende:
Gezien deze pcr test https://bpa-pathology.com(...)fically-meaningless/ nee. Nieuwe wetten en regels om ons te knechten.
Mensen die dit soort nonsens serieus nemen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')