SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
True. Staat hier vooral aan zodat het niet zo stil is in huisquote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik check paar keer per dag topic op FOK! en de NOS site enz en als er echt iets aan de hand is staat het hier ook in wel in het topic.
Jaaaa, da's de mystiek he... mysterieus en esoterischquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
zit je dan. met n boomstammetje in je mond.
mg je er niet in.
bedankt hoor etto
Mensen die geen kaas eten moet je niet vertrouwen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
mg je er niet in.
bedankt hoor etto
Ik zat vanochtend even een uurtje op de hometrainert en had CNN aangezet, bijzonder wel hoe ze de tijd vol kunnen lullen terwijl er in feite geen ene kut gebeurdequote:Op donderdag 5 november 2020 18:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Oh. Staat hier serieus al aan sinds minuut 1Ben niet zo in to politiek, maar vind dit toch wel spannend oprecht
Weg met die onsympathieke orang-oetang
Oh ik hou van stilte.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef DeBraat het volgende:
[..]
True. Staat hier vooral aan zodat het niet zo stil is in huis
yepquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die gaan kaas eten moet je niet vertrouwen hoor.
Oh, nee ik moet echt wel iets aan hebben staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hou van stilte.Zit regelmatig uren in stilte, heerlijk.
Mijn overburen hebben ook een appartement gekocht. Dat is straks het pensioen voor een van ze omdat ze ZZP’er is. Weet niet of dat voor jou hetzelfde is.quote:
Waarom US altijd downplayen als hij er niet bij is. Weet dat het een grapje is hihi.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende: [..] volgens mij is US meer van de vieze vluggertjes op een openbaar toilet
ja echtquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend even een uurtje op de hometrainert en had CNN aangezet, bijzonder wel hoe ze de tijd vol kunnen lullen terwijl er in feite geen ene kut gebeurde
Ik ken eigenlijk alleen de boomstammetjes zonder kaasquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
mg je er niet in.
bedankt hoor etto
Ik mis de helftquote:Op donderdag 5 november 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom US altijd downplayen als hij er niet bij is. Weet dat het een grapje is hihi.
Ik ben best betrouwbaar hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die geen kaas eten moet je niet vertrouwen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |