SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
True. Staat hier vooral aan zodat het niet zo stil is in huisquote:Op donderdag 5 november 2020 18:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik check paar keer per dag topic op FOK! en de NOS site enz en als er echt iets aan de hand is staat het hier ook in wel in het topic.
Jaaaa, da's de mystiek he... mysterieus en esoterischquote:
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
zit je dan. met n boomstammetje in je mond.
mg je er niet in.
bedankt hoor etto
Mensen die geen kaas eten moet je niet vertrouwen hoor.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
mg je er niet in.
bedankt hoor etto
Ik zat vanochtend even een uurtje op de hometrainert en had CNN aangezet, bijzonder wel hoe ze de tijd vol kunnen lullen terwijl er in feite geen ene kut gebeurdequote:Op donderdag 5 november 2020 18:15 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Oh. Staat hier serieus al aan sinds minuut 1Ben niet zo in to politiek, maar vind dit toch wel spannend oprecht
Weg met die onsympathieke orang-oetang
Oh ik hou van stilte.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef DeBraat het volgende:
[..]
True. Staat hier vooral aan zodat het niet zo stil is in huis
yepquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die gaan kaas eten moet je niet vertrouwen hoor.
Oh, nee ik moet echt wel iets aan hebben staan.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hou van stilte.Zit regelmatig uren in stilte, heerlijk.
Mijn overburen hebben ook een appartement gekocht. Dat is straks het pensioen voor een van ze omdat ze ZZP’er is. Weet niet of dat voor jou hetzelfde is.quote:
Waarom US altijd downplayen als hij er niet bij is. Weet dat het een grapje is hihi.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende: [..] volgens mij is US meer van de vieze vluggertjes op een openbaar toilet
ja echtquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zat vanochtend even een uurtje op de hometrainert en had CNN aangezet, bijzonder wel hoe ze de tijd vol kunnen lullen terwijl er in feite geen ene kut gebeurde
Ik ken eigenlijk alleen de boomstammetjes zonder kaasquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
mg je er niet in.
bedankt hoor etto
Ik mis de helftquote:Op donderdag 5 november 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom US altijd downplayen als hij er niet bij is. Weet dat het een grapje is hihi.
Ik ben best betrouwbaar hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 18:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mensen die geen kaas eten moet je niet vertrouwen hoor.
Papkindje hier, maarquote:Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die geen kaas lusten hebben te weinig warme moedermelk gehad, zijn waarschijnlijk gewoon liefdeloze papkindjes.
Omdat Etto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Etto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat Etto.
Ja heel raar dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Tellen kwark en mascarpone mee?quote:
nou ja ik reken niet op een pensioen nee.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Mijn overburen hebben ook een appartement gekocht. Dat is straks het pensioen voor een van ze omdat ze ZZP’er is. Weet niet of dat voor jou hetzelfde is.
die van de plus hebben kaasquote:Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen de boomstammetjes zonder kaas
ik vind pap echt zo'n vies woord :squote:Op donderdag 5 november 2020 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die geen kaas lusten hebben te weinig warme moedermelk gehad, zijn waarschijnlijk gewoon liefdeloze papkindjes.
Likequote:Op donderdag 5 november 2020 18:24 schreef Karzai het volgende:
1 2 3 4 hoedje van papier, of is ie toch van aluminium als trump niet meer tellen kan
quote:
quote:Kwark is oorspronkelijk een soort zeer verse kaas. In België wordt hetzelfde product plattekaas genoemd.[1] In het Frans worden de termen "verse kaas" of "witte kaas" (fromage frais/fromage blanc) gebruikt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwark
quote:Mascarpone is een soort kaas, die voor het eerst voorkwam rond 1600 in Lombardije in Noord-Italië, ten zuidwesten van Milaan. Mascarpone wordt gemaakt van lichte room (25 % botervet) die door de toevoeging van wijnsteenzuur een dik, rijk, romig en smeerbaar product wordt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mascarpone
Dan krijg je het zwarte huis. Hahaquote:Op donderdag 5 november 2020 18:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat Trump het witte huis in de fik steekt als hij verliest.
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan krijg je het zwarte huis. Haha
Ja. helaasquote:Op donderdag 5 november 2020 18:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik las gisteren ook dat Trump de eerste president is die zelf een persoonlijk Twitteraccount heeft (die hij ook gebruikt).
iddquote:Op donderdag 5 november 2020 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand gezien die zo slecht tegen z'n verlies kan.
1990 riep.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet je wat er gaat gebeuren?
Ham&eggs.
Moet ook zeggen dat ik ze al best een tijdje niet op heb, laatste keer was geloof ik van de aldi ofzoquote:
Ik kwam van de week toen ik aan het opruimen was een paarse Star Wars muts tegen.quote:
Oke en toen?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam van de week toen ik aan het opruimen was een paarse Star Wars muts tegen.
Dacht ik, oh dat is wel wat voor dinges, en toen heb ik het weer in een doos gestopt en weet ik niet meer waar die ligtquote:
Ben ik dinges?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht ik, oh dat is wel wat voor dinges, en toen heb ik het weer in een doos gestopt en weet ik niet meer waar die ligt![]()
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht ik, oh dat is wel wat voor dinges, en toen heb ik het weer in een doos gestopt en weet ik niet meer waar die ligt![]()
quote:
Picsquote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb nog een star wars 3 delig pak
Lolquote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff die hipster wegdenken maar een zeebonk erin denken
Mijn godquote:Op donderdag 5 november 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb nog een star wars 3 delig pak
quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
keronaaasquote:Op donderdag 5 november 2020 18:55 schreef DeBraat het volgende:
Vanavond maar vroeg naar bed.
Sinds eergisteren knallende pijn in m'n kop en sinds vandaag echt verrot
Denk dat de vrouwen liever die hipster zien.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi manquote:Op donderdag 5 november 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
https://twitter.com/oscarkocken/status/1323562750652592128?s=21
Pauw
Hij wil jou gewoon graag pics van zijn 'Haagse discipel' sturen.quote:
Morgen dus niet al om 05.00 onlinequote:Op donderdag 5 november 2020 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nu al moe, niet normaal.. moet echt even m'n ritme aanpassen.
ah de 'koekoek' fotoquote:Op donderdag 5 november 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij wil jou gewoon graag pics van zijn 'Haagse discipel' sturen.
Hoe laat ga je eruit dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben nu al moe, niet normaal.. moet echt even m'n ritme aanpassen.
Das toch heel normaal.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig om 7 klaarwakker
middag dutjes m'n jong..quote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste tijd steeds vaker om 4u
Hoe laat stond je eerder op dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig om 7 klaarwakker
Das midden in de nacht.quote:Op donderdag 5 november 2020 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De laatste tijd steeds vaker om 4u
Daar zijn ze het op m'n werk niet helemaal mee eens vrees ikquote:Op donderdag 5 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
middag dutjes m'n jong..
om 3.30 eruiit. knallen tot 12. slapen van 13.30 tot 15 en dan nog ff knallen tot 18u en dan avond
eikelsquote:Op donderdag 5 november 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zijn ze het op m'n werk niet helemaal mee eens vrees ik
Ja moet ik maar eens gaan proberen, want dit is niks zoquote:Op donderdag 5 november 2020 19:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das midden in de nacht.
Als je toch even opblijft en wat gaat relaxen dan ben je op een gegeven moment helemaal niet mee moe.
(Tenminste ik, dan na 0:00 naar bed en om 7:00 nog 3 keer omdraaien.)
Dat is een ramp voor je metabolisme voor je 65ste.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
middag dutjes m'n jong..
om 3.30 eruiit. knallen tot 12. slapen van 13.30 tot 15 en dan nog ff knallen tot 18u en dan avond
In de weekenden vond ik het wel eens lekke om uit te slapen. Als ik naar mijn werk ging dan was ik ook rond 7 wakker; maar nu wil ik best wel een uurtje langer blijven liggenquote:
Wil uitslapenquote:
Zeker. Lekker uitbuiken met koffie en voetbalquote:
vieschdickquote:Op donderdag 5 november 2020 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker. Lekker uitbuiken met koffie en voetbal
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie meer na het middagdeten.
Oh in het weekend?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de weekenden vond ik het wel eens lekke om uit te slapen. Als ik naar mijn werk ging dan was ik ook rond 7 wakker; maar nu wil ik best wel een uurtje langer blijven liggen
[..]
Wil uitslapen
Fijn is dat he. Meteen gebroken rugquote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh in het weekend?
Moet echt een wekker zetten want slaap nog steeds probleemloos 11 uur.
Al springt er vaak een kind op mijn rug.
Gelukkig lig je niet op je rug anders springt ze zo nog op je ballen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh in het weekend?
Moet echt een wekker zetten want slaap nog steeds probleemloos 11 uur.
Al springt er vaak een kind op mijn rug.
Vaak in de buik, maar die is zo hard momenteel dat doet me niks.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig lig je niet op je rug anders springt ze zo nog op je ballen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
In Philadelphia beschuldigen beide kampen elkaar van stemmendiefstal
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
16 MINUTEN GELEDEN
In Philadelphia beschuldigen beide kampen elkaar van stemmendiefstal
Sluit niet uit dat het dit keer China is en niet Rusland. In China is COVID-19 alweer voorbij ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
ook een filmpje er bij. een zon vrouw zegt dat covid er is om het stemmen te saborteren
https://nos.nl/liveblog/2(...)llen-in-georgia.html
wat is het nou?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
ook een filmpje er bij. een zon vrouw zegt dat covid er is om het stemmen te saborteren
https://nos.nl/liveblog/2(...)llen-in-georgia.html
Interssant dit. Heel interessant.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat het dit keer China is en niet Rusland. In China is COVID-19 alweer voorbij ook.
quote:Op donderdag 5 november 2020 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Interssant dit. Heel interessant.
hahahaquote:Op donderdag 5 november 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Niet dat hier nu veel geneukt wordt haha
Alleen neuken voor kinderen.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
Stop met neuken mensen, COVID mongooltjes.
https://www.uib.no/en/med(...)rm-covid-19-patients
nee de Democrats. Zijn ineens erger dan de Taliban en IS bij elkaar.quote:Op donderdag 5 november 2020 19:55 schreef Koen66 het volgende:
Geven Trumpie aanhangers 5G ook de schuld?
Zuipen?quote:Op donderdag 5 november 2020 19:59 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ga na vanavond weekend vieren.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb al anderhalve week weekend
Je bent definitief gestopt toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar blijf nog een paar maanden in dienstquote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je bent definitief gestopt toch?
Ik heb al 4 dagen geen weekendquote:Op donderdag 5 november 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dus je stapt nog een keer op de boot?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar blijf nog een paar maanden in dienst
Las ook ergens dat Trump bij verlies de gehele Amerikaanse economie om zeep wil helpen omdat hij zelf door Obama ook niet vriendelijk ontvangen isquote:Op donderdag 5 november 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
21 MINUTEN GELEDEN
Ondertussen, in Michigan
Het Trump-team heeft in de staat Michigan een rechtszaak verloren die draaide om het tellen van stemmen die niet op de verkiezingsdag fysiek zijn uitgebracht. De kiesraad van Michigan had in een gebouw in Detroit Republikeinse waarnemers weggehouden bij het tellen van de stemmen, luidde de aanklacht.
De rechter wees erop dat het tellen van de stemmen bijna was afgerond toen de Trump-campagne de zaak aanspande. Ook zou de zaak tegen de verkeerde persoon zijn gericht.
In Michigan heeft Joe Biden gewonnen, werd afgelopen nacht bekend.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sterkte
genoeg chocolade in huis?
En zo gaat het met al die andere kleutergejankzaken ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
21 MINUTEN GELEDEN
Ondertussen, in Michigan
Het Trump-team heeft in de staat Michigan een rechtszaak verloren die draaide om het tellen van stemmen die niet op de verkiezingsdag fysiek zijn uitgebracht. De kiesraad van Michigan had in een gebouw in Detroit Republikeinse waarnemers weggehouden bij het tellen van de stemmen, luidde de aanklacht.
De rechter wees erop dat het tellen van de stemmen bijna was afgerond toen de Trump-campagne de zaak aanspande. Ook zou de zaak tegen de verkeerde persoon zijn gericht.
In Michigan heeft Joe Biden gewonnen, werd afgelopen nacht bekend.
in principe niet meer voor deze club in deze hoedanigheid.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dus je stapt nog een keer op de boot?
Welke veerpont?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in principe niet meer voor deze club in deze hoedanigheid.
Maar nog wel in een andere hoedanigheid met meer regelmaatmet andere petten en met andere doeleinden
Uhuquote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt eerder met dit bijltje gehakt.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar nog wel in een andere hoedanigheid met meer regelmaatmet andere petten en met andere doeleinden
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als passagier? zullen vast nog vele volgen
Als je biefstuk lust dan kun je ook een hevig ongestelde vrouw beffenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt eerder met dit bijltje gehakt.
Je gaat bij de waterpliesie?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als Hoofdpiet?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog dik veel verlof staan. dat gaan we eerst maar eens op makenquote:
Beffen met knoflookboter.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je biefstuk lust dan kun je ook een hevig ongestelde vrouw beffen![]()
Weg met de taboes
helemaal als je 'm zo rauw eet dat je 'm t liefst in 't weiland al gaat opeten.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je biefstuk lust dan kun je ook een hevig ongestelde vrouw beffen![]()
Weg met de taboes
Da's lekker man.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog dik veel verlof staan. dat gaan we eerst maar eens op makenen zodra 100% duidelijk is wanneer ik bij m'n nieuwe club begin, dan wordt het restant uitgekeerd.
1 maart is nu 95% zeker.
Ah, havenloods dusquote:
He gatver, ome Frantic, dat lusten de kinderen toch helemaal niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan moet ze wel eens gaan wassen.
of heb jij ook piemelbrie?
Ah je gaat een verfmengboot van de Praxis besturenquote:
je moet ze vroeg genoeg verschillende smaken leren kennenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He gatver, ome Frantic, dat lusten de kinderen toch helemaal niet.
ik speel niet meequote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
Wat is het goorste dat jullie ooit gedaan hebben op seksueel gebied?
Ok bitterbal begint.
anal-bitterballen ipv anal-beadsquote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
Ok bitterbal begint.
Ik heb wel eens hoi tegen een meisje gezegdquote:Op donderdag 5 november 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
Ok bitterbal begint.
Zei ze wat terug?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hoi tegen een meisje gezegd
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel eens hoi tegen een meisje gezegd
Ja ze zei hoi terugquote:
Ja dat ga ik hier niet neerzetten hoorquote:
Komt het door mijn onnavolgbare erudiete schrijfstijl?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:17 schreef Koen66 het volgende:
Je zou de nicks moeten kunnen uitzetten in een SC, dan kan je er een spel van maken. Raad de Fokker
In deze SC is @:uitstraling in ieder geval na 1 post al geraden
👀quote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet neerzetten hoor
En nu ga je bijna met haar trouwen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat ga ik hier niet neerzetten hoor
Durf eigenlijk nietquote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu ga je bijna met haar trouwen.
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt het door mijn onnavolgbare erudiete schrijfstijl?
Klopt Donald J en door het waarheidsgehaltequote:Op donderdag 5 november 2020 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt het door mijn onnavolgbare erudiete schrijfstijl?
Keer bij de Sligro zo'n hele grote doos kopen, latex handschoenen en een zaterdagmiddag op je gemakje droog oefenen met die balletjes, komt goedquote:
Wat lees ikquote:Op donderdag 5 november 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer bij de Sligro zo'n hele grote doos kopen, latex handschoenen en een zaterdagmiddag op je gemakje droog oefenen met die balletjes, komt goed
k ben best liefquote:Op donderdag 5 november 2020 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou dat ook niet durven hoor
Soms wel ja.quote:
wanneer komt je bezorgslaaf weer dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zin in iets van kaasknabbeltjes maar niks in huis nu
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zou dat ook niet durven hoor
Bos staat op de reservelijstquote:
Ik niet. Ik ben waarschijnlijk een soort Al Bundy als echtgenootquote:
Ja poesta heb ik ook wel. Denk dat de bezorgslaaf maandag wel weer komt. Vroeg zat. Oh ik heb nog wel toastjes met brie trouwens. Opgelostquote:Op donderdag 5 november 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wanneer komt je bezorgslaaf weer dan?
* FranticDJ heeft nog een zak poesta
oh. ja dat mot ik nietquote:Op donderdag 5 november 2020 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben waarschijnlijk een soort Al Bundy als echtgenoot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
oh dat was die kortharige toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
bang at je als ma
[..]
marcy behandelt wordt?
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat was die kortharige toch?
Ja de buuf van de Bundy's .quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haha altijd grappen om haar korte haar en kleine borsten.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee met alle paradijsvogels hier maar ik doe mijn best
Naar kapsel ook.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha altijd grappen om haar korte haar en kleine borsten.
[ afbeelding ]
Samen met Los vast een goeie wingman.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee met alle paradijsvogels hier maar ik doe mijn best
In het dagelijksleven heeft ze ook een kort pittig kapsel. En ja ze is potquote:Op donderdag 5 november 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha altijd grappen om haar korte haar en kleine borsten.
[ afbeelding ]
Sorry, Ik dacht dat ik het probeerde te verbergenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Waarom worden mannen zo chagrijnig door voetbal.
ik niet hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
is dat zo? kijk het nooitquote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Haha Ama wipt een hooligan.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
nee ragequittenquote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou Trump zelfmoord plegen als hij verliest?
Nee joh. Die blijft nog jaren zaniken dat het oneerlijk was en dat zijn Boeing 757 beter is dan Airforce One en dat hij beter is dan Biden.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou Trump zelfmoord plegen als hij verliest?
Geen medelijden mee.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed het is dan een uitgekotste werkloze met een schuld aan zn reet van 100miljoen+.
Tactiek der verschroeide aarde vermoed ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh. Die blijft nog jaren zaniken dat het oneerlijk was en dat zijn Boeing 757 beter is dan Airforce One en dat hij beter is dan Biden.
Even failliet laten verklaren en weer verder.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja goed het is dan een uitgekotste werkloze met een schuld aan zn reet van 100miljoen+.
nou op je 72ste mag je best wel een stapje minder werken dunkt mij.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee tuurlijk niet, ik ook niet. Maar dan zou je er toch een eind aan maken als je een normaal denkend mens was?quote:
Denk niet dat hij op een flatje in Deventer hoeft te gaan wonen.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
nou op je 72ste mag je best wel een stapje minder werken dunkt mij.
En nog steeds goed voor 2,5 miljard USD. Mits geen enorme naheffingen.
Je hoeft geen medelijden te hebben iig.
Haterquote:Op donderdag 5 november 2020 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk niet dat hij op een flatje in Deventer hoeft te gaan wonen.
Nee. Honderd miljoen schuld is niet zoveel voor iemand die miljoenen kan binnenharken met de verkoop van wat onroerend goed, een paar schnabbels en het schrijven van een boek.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik ook niet. Maar dan zou je er toch een eind aan maken als je een normaal denkend mens was?
De slimmerd.quote:Op donderdag 5 november 2020 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ngen-huizen-vastgoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |