Veel beelden van dansende mensen thuis denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja
Benieuwd of ze een creatief alternatief voor het café bedenken
SPOILER: Evil DeadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meer bellen met luisteraars om totaal oninteressante verhalen te horenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel beelden van dansende mensen thuis denk ik.
quote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef H_T het volgende:
Dit was wel een apart Evil Dead-momentAbsurde vertraging inderdaad tussen de impact en het moment dat het oog uit de kas springtSPOILER: Evil DeadOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ogot jaquote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Die ga ik morgen met anderen vrijwel zeker spelen. De quizzen van Leo Blokhuis van de zomer waren ook erg leuk.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:13 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En morgenavond al een quiz van Leo Blokhuis.
https://www.nporadio2.nl/(...)TLioSSzaV-WcXOCeIDGc
Daar dacht ik wel aan, maar toch niet gemaakt. Dus ik ben blij dat jij het nog doet.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Niet cero coma cero cero cero cero cero cero cinco?
De druk moet wel kunnen opbouwen he?quote:Op donderdag 5 november 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurde vertraging inderdaad tussen de impact en het moment dat het oog uit de kas springt
Dat eerste is een gevalletje, zeg dan niks. Bij het tweede kan het een heel mooi verhaal zijn, maar meestal is het iets sufs.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:17 schreef H_T het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik erger vind: mensen die bij hun motivatie voor een nummer niet verder komen dan 'ja da's gewoon een lekker nummertje, lekker dansen en zo' of de mensen die hun hele levensverhaal ophangen
Ja zoiets. En natuurlijk de ticker met allerlei nutteloze berichtjes van allerlei mensen.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
We denken aan jullie in deze zware tijdenquote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zoiets. En natuurlijk de ticker met allerlei nutteloze berichtjes van allerlei mensen.
Als ze daarvoor aan Fok gedoneerd hebben vind ik het helemaal primaquote:Op donderdag 5 november 2020 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja zoiets. En natuurlijk de ticker met allerlei nutteloze berichtjes van allerlei mensen.
Dat zou mooi zijn, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ze daarvoor aan Fok gedoneerd hebben vind ik het helemaal prima
Ik zit hier op de bank met mijn allesie de top 2000 te kijken. X Priscilla uit Heemskerk.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We denken aan jullie in deze zware tijden
quote:Op donderdag 5 november 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
Mensen,
Ik zit net wat liedjes te luisteren die ik vorig jaar in m'n lijst had voor de Top 2000 en toen dacht ik er aan dat het zo tof is dat we dat hier ook allemaal deelden en dat er zelfs een Spotify list is gemaakt en zo.
En zo bedacht ik me nog maar eens wat een toffe SC dit is met zulke toffe mensen. Jullie zijn stuk voor stuk geweldig
Mendiequote:Op donderdag 5 november 2020 23:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ik heb verder overigens niets met de top2000.
Koentjuh!quote:Op donderdag 5 november 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mendie
Jawel joh, schaam je vooral niet
Prima hoorquote:Op donderdag 5 november 2020 23:28 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb twee sokken. En met mij is ook alles ok.![]()
![]()
Met jou?
Jaa. Lekker is dat hè.quote:Op donderdag 5 november 2020 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima hoor
Zin in weekend.
Ff lekker niksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |