Allemaal de schuld van Foxhol!quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
En maar schelden op Groningen dat het daar zo lang duurt allemaal
Hahahaha, goeiequote:
Angela kan soms enorm mierenneukenquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:31 schreef molloot200 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)riet-van-der-linden/
Mijn god wat een gezeik om niets![]()
Ik ben het niet eens met deze uitspraak.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij post altijd rond 13u voor het eerst, je kunt er toch geen rekening mee houden dat de USA ineens weet dat je om 10u wakker bent![]()
Zij houden zich keurig aan de planning dat je je pas n twaalven meldt![]()
https://www.nu.nl/verkiez(...)komt-dichterbij.html
Ok bijna altijdquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze uitspraak.
Aan de zes likes te zien was je niet de enigequote:Op vrijdag 6 november 2020 11:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet, maar ik moest toch lachen.
Dat is het al de hele week, toch?quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEENNNNNNNDDDDDDDD
Ik doe iets fout dan.quote:Op vrijdag 6 november 2020 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het al de hele week, toch?
Lekkerquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
WWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKEEEEEEEEEEENNNNNNNDDDDDDDD
quote:
Ja alleen al die memes maken dit smullenquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die memes
Twitter gaat helemaal los
Hahaha ja, pure chaosquote:Op vrijdag 6 november 2020 12:08 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook steeds lachen als dat plaatje langskomt dat er zowel groepjes aanhangers protesteren van hem om te blijven tellen en om te stoppen![]()
Is wel de bedoeling. 15 t/m 17 maart en stemmen per post voor 70+quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:43 schreef molloot200 het volgende:
Ja maar die 17 maart... Gaat dat niet uitgesmeerd worden over meerdere dagen? Of ook stemmen per post bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |