abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196073276
Kon geen dier gerelateerd topic vinden dus doe ik het hier.

Mijn kater van 5 doet apart,
Kwam gister later binnen dan normaal, ging namelijk smorgens vroeg naar buiten en kwam savonds pas binnen.

Loopt laag over de grond, mauwt pijnlijk als je hem optilt en zondert zich af achter de bank of een andere plek. Ontwijkt ook menselijk gedrag.

Dit terwijl die normaal vrijwillig op de bank springt.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_196073319
GC > F&F
pi_196073462
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 14:58 schreef hollandia02 het volgende:
Kon geen dier gerelateerd topic vinden dus doe ik het hier.

Mijn kater van 5 doet apart,
Kwam gister later binnen dan normaal, ging namelijk smorgens vroeg naar buiten en kwam savonds pas binnen.

Loopt laag over de grond, mauwt pijnlijk als je hem optilt en zondert zich af achter de bank of een andere plek. Ontwijkt ook menselijk gedrag.

Dit terwijl die normaal vrijwillig op de bank springt.
Is je kat gewond? Zichtbare kwetsuren? Ga zo spoedig mogelijk naar de dierenarts.
pi_196074507
Ik zou toch snel de dierenarts bellen. Dit klinkt niet goed.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_196075660
Dierenarts bellen. :Y
  maandag 9 november 2020 @ 08:09:35 #7
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196145960
en hoe is het afgelopen?
pi_196378958
Lijkt inderdaad iets vervelend aan de hand met jouw kat. In zo een geval direct de dierenarts bellen. Heb je de oorzaak kunnen achterhalen?
Lokale ongedierte bestrijding: https://bestrijdingsservice.nl/
  dinsdag 24 november 2020 @ 00:33:52 #9
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196386949
Ja! Dit is echt een alarmbel om de dierenarts te bellen.

Ja ik kan begrijpen dat je dit wilt uitstellen, voor alleen al een consult kun je 50 euro kwijt zijn.
Maar dit gaat niet om een geblesseerd pootje, dat vaak weer overgaat.

Nee dit lijkt meer op een laatste poging om te vertrouwen op zijn "baasjes/ bedienden). Veel katten die denken dat hun einde nadert komen niet meer terug naar huis... die wachten ergens waar ze bijna onvindbaar zijn op de dood.

Dat jouw kater nog wel is teruggekomen, zegt veel over het vertrouwen dat jullie kater in jullie heeft! De meerderheid van de katten gaan (als ze denken te sterven) zich ergens verstoppen buitenshuis... om daar eenzaam te sterven.

Jullie kater doet dat niet, jij vertrouwd op jullie, maar verstopt zich toch... om zoveel mogelijk met rust gelaten te worden, maar misschien ook wel in de hoop dat jullie hem kunnen helpen.

En de enige manier waarop jullie hem nog kunnen helpen is waarschijnlijk via de dierenarts.

Mochten jullie de hulp van de gebruikelijke dierenarts niet kunnen betalen... Er zijn ook dierenartsen die voor de minima korting bieden. Mocht je nog twijfelen? Jullie kater is bij jullie teruggekomen, daar waar hij dit bij vele andere baasjes nooit had gedaan.
Ik hoop dat jullie hem belonen met een ritje naar de dierenarts.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')