Alright, bestel je er vaak?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:42 schreef dimmak het volgende:
Volgens Banggood binnen een week. Vanuit ervaring tussen de 2 en 7 dagen.
ergens tussen de 2 en 28 dagenquote:Op donderdag 5 november 2020 09:30 schreef carebaer het volgende:
Hi,
Ik heb op 31 oktober een product besteld via Banggood. Het is verstuurd van uit Tsjechië. Nu check ik de tracking informatie en staat dat het product is verzonden op 2 november. Verdere details zijn er niet en ik kan niet verder tracken.
Wat is jullie ervaring met Bangood? Hoe snel is het een product gemiddeld binnen?
en ondertussen gaan in nederland alle winkels faillietquote:Op donderdag 5 november 2020 09:42 schreef dimmak het volgende:
Volgens Banggood binnen een week. Vanuit ervaring tussen de 2 en 7 dagen.
Koopt in den vreemde niet, wat uw eigen dorp u biedt.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ondertussen gaan in nederland alle winkels failliet
Nou ja eigenlijk wel..quote:Op donderdag 5 november 2020 10:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Koopt in den vreemde niet, wat uw eigen dorp u biedt.
Wat ik in den vreemde koop, biedt mijn eigen dorp mij niet.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk wel..
wat had je willen kopen dan bij Banggood?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat ik in den vreemde koop, biedt mijn eigen dorp mij niet.
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:02 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat ik in den vreemde koop, biedt mijn eigen dorp mij niet.
Ga ik eens googelen waar het wel te koop is..quote:Op donderdag 5 november 2020 11:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat had je willen kopen dan bij Banggood?
Ik las juist vorige week ergens dat het wel goed leek te gaan, veel mkb'ers hebben nu ook een webshop (was een flinke toename in het aantal shops) waardoor de omzet op z'n minst bij kon blijven.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ondertussen gaan in nederland alle winkels failliet
Ah top man. Krijg je wel nieuwe tracking zodra het pakket in Nederland gearriveerd is? Dan weet ik wanneer ik thuis moet zijn. Gaat om een stofzuigerrobot, zit in de stof maar vertik het zelf op te stofzuigenquote:Op donderdag 5 november 2020 10:09 schreef JeMoeder het volgende:
Bangg00d is een prima adresje. Dat je niet per seconde je pakket vanuit Tsjechië kan volgen komt doordat ze de goedkoopste tracking gebruiken. Over een dag of wat duikt hij wel op in Nederland.
Ja de nederlandse webshops gaan gelukkig wél goed en ik moet eerlijk zeggen ik bestel écht veel onlinequote:Op donderdag 5 november 2020 12:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik las juist vorige week ergens dat het wel goed leek te gaan, veel mkb'ers hebben nu ook een webshop (was een flinke toename in het aantal shops) waardoor de omzet op z'n minst bij kon blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |