SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat denk ik ook. die is 1.95 ofzo toch?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat Badr wel in zijn luier schijt van zoveel Arisch vlees
Ja klein bruin dwergje.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. die is 1.95 ofzo toch?
joh. Zeiden ze ook waarom?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Kijkers zien af van koop van mijn huis. mooi dat ik 't snel weet. Kan ik gelijk al de makelaar bellen
Te klein?quote:Op donderdag 5 november 2020 08:50 schreef FranticDJ het volgende:
Kijkers zien af van koop van mijn huis. mooi dat ik 't snel weet. Kan ik gelijk al de makelaar bellen
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ze willen nog meer kinderen dus dan is 't na de eerstvolgende keer werpen alweer t klein
Als je de eerste keer al een tweeling hebt ga je het toch niet nog een keer proberen, straks heb je er weer 2 of meer bijquote:Op donderdag 5 november 2020 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu nog niet, maar als ze meer kinderen krijgen na die tweeling wel
ze hebben er al 1, nu komt er een tweeling.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je de eerste keer al een tweeling hebt ga je het toch niet nog een keer proberen, straks heb je er weer 2 of meer bij
geile broedstoofquote:Op donderdag 5 november 2020 08:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nu nog niet, maar als ze meer kinderen krijgen na die tweeling wel
quote:Op donderdag 5 november 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben er al 1, nu komt er een tweeling.
m'n opa en oma hadden een twee ling, toen twee lossen en toen weer een tweeling
En dat slaat steeds 1 generatie over via de tweelingen van m'n vaders kant. Al sinds 1600 ofzodus ik ben ook Groot kanshebber om een tweeling te krijgen.
heeft in 't verleden wel afgeschrikt tijdens de date fasequote:Op donderdag 5 november 2020 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Wel efficient als je 2 kinderen wil in de toekomst
Vind wippen wel een redelijke tijdsbesteding maar dat wat er daarna af en toe uit komt gekropen en blijftquote:
TrumpStralingquote:Op donderdag 5 november 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind wippen wel een redelijke tijdsbesteding maar dat wat er daarna af en toe uit komt gekropen en blijft
Ik zou geen Duitse arts nemen.quote:Op donderdag 5 november 2020 08:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ze hebben er al 1, nu komt er een tweeling.
m'n opa en oma hadden een twee ling, toen twee lossen en toen weer een tweeling
En dat slaat steeds 1 generatie over via de tweelingen van m'n vaders kant. Al sinds 1600 ofzodus ik ben ook Groot kanshebber om een tweeling te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |