abonnement Unibet Coolblue
pi_196221778
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik mag niet klagen hoor :)

Ik ben alleen al heel slecht in mijn tanden poetsen voor het slapen gaan en nu moet ik ook nog een extra stap toevoegen.
Je hebt tegenwoordig ook tandenborstels met een bzzzt als je door moet naar het volgende stukje van je gebit :)
pi_196221812
Verder hier todoist-junkie

Alle noodzakelijke dingen staan daar in incl reminders :)

Tandenpoetsen niet trouwens.. :X
Kan prima.. maar probeer dat gewoon in een vaste bed-routine te gieten.
En sochtends bij het opstaan in het doucheritueel.

Routines werken bij mij uiteindelijk het best als het vroeg of juist laat is :)
pi_196223164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Verder hier todoist-junkie

Alle noodzakelijke dingen staan daar in incl reminders :)

Tandenpoetsen niet trouwens.. :X
Kan prima.. maar probeer dat gewoon in een vaste bed-routine te gieten.
En sochtends bij het opstaan in het doucheritueel.

Routines werken bij mij uiteindelijk het best als het vroeg of juist laat is :)
Ja in de ochtend heb ik ook wel een ritueel. Ook met medicijnen maar in de avond moet ik het nu er even inslaan :D
Meestal ga ik naar boven als ik echt moe ben en dan wil ik alleen nog maar slapen.
pi_196223629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 14:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Verder hier todoist-junkie

Alle noodzakelijke dingen staan daar in incl reminders :)

Tandenpoetsen niet trouwens.. :X
Kan prima.. maar probeer dat gewoon in een vaste bed-routine te gieten.
En sochtends bij het opstaan in het doucheritueel.

Routines werken bij mij uiteindelijk het best als het vroeg of juist laat is :)
Routines die zijn idd heel erg fijn. Alleen ik heb een beetje moeite met ze aanleren ;) dus een telefoon die roept wat ik moet doen is beter voor mijn zelfvertrouwen dan het aanleren van een routine
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196223649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 15:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja in de ochtend heb ik ook wel een ritueel. Ook met medicijnen maar in de avond moet ik het nu er even inslaan :D
Meestal ga ik naar boven als ik echt moe ben en dan wil ik alleen nog maar slapen.
Mag ik wat van die moeheid? Elf uur moet ik mezelf echt wegslepen uit mijn creakamer voor het leesuurtje om daarna naar bed te gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196234046
Al vanaf 4 uur wakker. Nu weer slaperig, maar ik verwacht de kinderen ook elk moment beneden en dan is nu weer gaan slapen helemaal niet handig.

Over anderhalf uur zou ik toch ook hierheen:



En vandaag is de intocht op tv. *O*

Wat zijn jullie plannen vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196234049
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 06:53 schreef Sumppi het volgende:
Al vanaf 4 uur wakker. Nu weer slaperig, maar ik verwacht de kinderen ook elk moment beneden en dan is nu weer gaan slapen helemaal niet handig.

Over anderhalf uur zou ik toch ook hierheen:

[ afbeelding ]

En vandaag is de intocht op tv. *O*

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Oeh dat ziet er gaaf uit! En jeeeeej Sinterklaas in het land; de feestdagen zijn begonnen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196234055
Hier een rustige dag voor de boeg. Boodschappen doen en daarna alles waar ik zin in heb :)
Dus lekker boven knutselen en op de bank hangen met leesvoer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196234100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 06:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een rustige dag voor de boeg. Boodschappen doen en daarna alles waar ik zin in heb :)
Dus lekker boven knutselen en op de bank hangen met leesvoer
Dat klinkt heel fijn!

Wat lees je?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196234239
Hier om 4 uur wakker...
blijkbaar was ik de enige die nog sliep _O-

Kind zat op de bank want WAKKER en lief had geconstateerd dat terugsturen naar bed gezien de mate van WAKKER ook weinig zin had dus die is eerst maar thee gaan zetten voor dr.

Pas toen ie een half uur later terug kroop in bed...
werd ik er wakker van _O-

Daarna nog doorgeslapen tot bijna half 8 O+
pi_196234245
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 07:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat klinkt heel fijn!

Wat lees je?
Carrie - king
Het diner - Koch
The magician - grossman
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196234918
Goedemorgen :W

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Carrie - king
Het diner - Koch
The magician - grossman
Knap van je dat je 3 boeken door elkaar kunt lezen. Dat kan ik echt niet. Lees er altijd maar 1 tegelijk. En dit jaar is er van lezen helemaal niks terecht gekomen, heb pas mijn eerste boek dit jaar pas uitgelezen :@

Ik ga straks naar de sportschool en daarna kwalificatie Formule1 kijken. En verder rustig dagje thuis houden en hopelijk geen slecht nieuws over mijm vaders gezondheid krijgen 🤞

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag iedereen en veel plezier met de intocht voor degenen met kleine kinderen :s)
pi_196234954
Lief van je vriend, Uhmmpie.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Carrie - king
Het diner - Koch
The magician - grossman
Veel leesvoer. Carrie heb ik lang geleden gelezen. Ik lees dat het boek vaak in de ban wordt gedaan op scholen in Amerika. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196235004
Ach jee, dat klinkt inderdaad niet best, Hestia. :{
Goed om je zinnen te verzetten in de sportschool. Sterkte.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196235018
Hier wel meerdere boeken ook.
Met echt een spannend verhaal werkt dta minder goed...

Maar lees nu
- Haruki Murakami: pinball
Ondanks dat het mijn favoriete schrijver is moet ik mezelf er echt doorheen slepen.
- Dean Koontz: odd thomas
Staat op mijn ereader die ik overal mee naar toe neem en ook snachts gebruik... dus ik lees wel vaker een los boek EN op de ereader.
- Chris Voss: never split the difference
Gekregen van mijn lief... geen fictie maar een boek over leren onderhandelen..
al lang mee bezig maar lees vaak een hoofdstuk.. en dan weer even niet. Dat kan.. bij zulke boeken :)
- Marcus Aurelius
Ook een boek van steeds een klein stukje lezen.. en dan even “herkauwen”.

En vroeger... las ik altijd echt maar 1 ding tegelijk..
nu continu issue met focus en concentratie en merk dat de laatste soort boeken ineens een stuk sneller gaat dan het eerste.
Meestal is dat andersom :)
Maar kom gewoon niet lekker in het verhaal.. en dat leest echt een stuk minder fijn.

De kunst van het onderhandelen.. laatst subtiel 2 verschillende dingen toegepast in gesprek op werk.
En het werkte als een zonnetje _O-
Zo simpel... en zo effectief.

(Bijv toepassen van gepaste stilte.. en op momenten dat iemand anders stilte liet vallen.. dat omgekeerd alsnog gebruiken... beide keren gebeurde exact wat het boek voorspelde..)
pi_196235051
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:03 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
[..]

Knap van je dat je 3 boeken door elkaar kunt lezen. Dat kan ik echt niet. Lees er altijd maar 1 tegelijk. En dit jaar is er van lezen helemaal niks terecht gekomen, heb pas mijn eerste boek dit jaar pas uitgelezen :@

Ik ga straks naar de sportschool en daarna kwalificatie Formule1 kijken. En verder rustig dagje thuis houden en hopelijk geen slecht nieuws over mijm vaders gezondheid krijgen 🤞

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne dag iedereen en veel plezier met de intocht voor degenen met kleine kinderen :s)
Als het niet gaat met lezen.. kun je jezelf er ook niet toe dwingen he.
Komt vast wel weer goed.

Sterkte met je vader.
Klinkt als nog steeds als iemand met een eigen willetje. Hoop dat het wel weer goedkomt.
  zaterdag 14 november 2020 @ 10:26:53 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196235203
Sterkte, Hestia.

Ik denk dat wij straks een eindje rijden richting kust voor een wandeling.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196235282
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte, Hestia.

Ik denk dat wij straks een eindje rijden richting kust voor een wandeling.
Deden wij vorige week.
Echt lekker :)

Nu ziet het er koud en grijs uit...

En dochterlief heeft nog een kleine berg huiswerk voor frans en wiskunde... dus misschien morgen.
Vandaag voorzie ik dat we thuis blijven.
pi_196235807
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als het niet gaat met lezen.. kun je jezelf er ook niet toe dwingen he.
Komt vast wel weer goed.

Sterkte met je vader.
Klinkt als nog steeds als iemand met een eigen willetje. Hoop dat het wel weer goedkomt.
Klopt idd, heb er dit jaar door alles gewoon echt de rust in mijn hoofd niet voor. Maar een hobby moet ook geen verplichting zijn natuurlijk, komt idd wel weer.

Dankjewel en ja dat heeft hij zeker. Ik hoop het ook. Hij is net zo trots dat mn broer sinds een half jaar een zoontje en dus naamdoorgever heeft, hopelijk kan hij die nog wat langer zien opgroeien.

quote:
1s.gif Op zaterdag 14 november 2020 10:26 schreef Lienekien het volgende:
Sterkte, Hestia.

Ik denk dat wij straks een eindje rijden richting kust voor een wandeling.
Dankjewel! En veel plezier dan, lekker uitwaaien👍
pi_196242757
:W
Beetje dood dus lees morgen terug
pi_196243232
Knuffel Hestia
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196243258
Ik ben onverwacht bij mijn moeder geweest. Was fijn. Nu even bijkomen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196243329
Wij waren ook aan de kust :)

Nu een wcrol met kerstmuts aan het haken voor een vriendin die ik er van verdenk dat ze een kerstkadootje voor me aan het maken is.

Niet te groot.. maar wel heel cute
pi_196243666
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij waren ook aan de kust :)

Nu een wcrol met kerstmuts aan het haken voor een vriendin die ik er van verdenk dat ze een kerstkadootje voor me aan het maken is.

Niet te groot.. maar wel heel cute
Wat leuk en lief!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196243730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2020 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat leuk en lief!
Ik heb alleen al zo’n lol van dat ze lat zien wat ze voor anderen maakt....
dat is sowieso wel iets voor haarzelf waard ook :)

Wel hard aan het overwegen om hem iets groter te maken.. gewoon omdat het kan.

En 8 steken breed met 3.5mm... is niet heel groot :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')