Geen eens een waarschuwing. Ze hebben hun excuses aangeboden en ik krijg nog smartegeldquote:Op woensdag 4 november 2020 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het begint altijd alleen met de schrik en een waarschuwing!
2pac - California lovequote:
Oh wat een fijne bonus, daar had ik nog niet eens onder nagedachtquote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef Em31 het volgende:
Beetje paniek aan de andere kant van de Noordzee
[ afbeelding ]
Dat lijkt me enorm jeuken.quote:Op woensdag 4 november 2020 23:51 schreef Greys het volgende:
IT'S LIKE TEN THOUSAND SPOONS WHEN ALLL YOU NEED IS AN UITSLAGGGG
Ahja, is Johnson z'n vriendje kwijtquote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah je hebt al hallucinaties gekregen in je celquote:Op woensdag 4 november 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen eens een waarschuwing. Ze hebben hun excuses aangeboden en ik krijg nog smartegeld
Dat jij niet in slaap gevallen bent bij Jitsi, moet inderdaad wel een hallucinatie zijnquote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je hebt al hallucinaties gekregen in je celDat is snel gegaan
Oh gottegot, ik was die hele Brexit alweer vergeten haastquote:Op woensdag 4 november 2020 23:52 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, tofquote:Op woensdag 4 november 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
2pac - California love
Flo Rida - iets met een club
Texas - Say what you want
Kansas - Dust in the wind
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Bee Gees - Massachusetts
Frank Sinatra - New York, New York
Iemand - Tennessee
En nog twee die ik weer vergeten ben
Je vergeet de Brexit ook best snel vandaag de dag, het is nog steeds niet afgerond.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh gottegot, ik was die hele Brexit alweer vergeten haastMaar verbaast me niks dat de Remainers dan de schuld krijgen
Daar begon het meequote:Op donderdag 5 november 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat jij niet in slaap gevallen bent bij Jitsi, moet inderdaad wel een hallucinatie zijn
Als de verkiezingen definitief zijn en corona zakt wat af komt de aandacht daarvoor wel weer terugquote:Op donderdag 5 november 2020 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je vergeet de Brexit ook best snel vandaag de dag, het is nog steeds niet afgerond.
Toch apart dat een land in de Kaukasus meedoet in de Amerikaanse verkiezingen.quote:
"There is no spoon"quote:Op woensdag 4 november 2020 23:51 schreef Greys het volgende:
IT'S LIKE TEN THOUSAND SPOONS WHEN ALLL YOU NEED IS AN UITSLAGGGG
Apart ja, die wel en Puorto Rico nietquote:Op donderdag 5 november 2020 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toch apart dat een land in de Kaukasus meedoet in de Amerikaanse verkiezingen.![]()
En in beide landen zijn ze met WIDM geweestquote:Op donderdag 5 november 2020 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Toch apart dat een land in de Kaukasus meedoet in de Amerikaanse verkiezingen.![]()
Ik keek gisteren dit filmpje uit 2017:quote:Op donderdag 5 november 2020 00:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je vergeet de Brexit ook best snel vandaag de dag, het is nog steeds niet afgerond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |