quote:
Trump kan nog wel wat inlopen door goed te scoren in Pierce County. Maar daar moeten nog iets van 1000 stemmen worden geteld. Daar gaat ie het inderdaad niet meer redden.quote:Op woensdag 4 november 2020 16:09 schreef Viesdik het volgende:
volgens mij kan wisconsin ook al niet meer gewonnen wordne door Trump
Het is nog mogelijk dat Trump wintquote:
Is dit de eerste keer dat je de Amerikaanse verkiezingen volgt? Je lijkt er namelijk niet zoveel verstand van te hebben. Mocht je vragen hebben, help ik je graagquote:Op woensdag 4 november 2020 16:10 schreef Viesdik het volgende:
Al denk ik wel dat Nevada nog naar Trump kan gaan
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je de Amerikaanse verkiezingen volgt? Je lijkt er namelijk niet zoveel verstand van te hebben. Mocht je vragen hebben, help ik je graag
Het is gewoon een trollquote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je de Amerikaanse verkiezingen volgt? Je lijkt er namelijk niet zoveel verstand van te hebben. Mocht je vragen hebben, help ik je graag
De peilingen klopten redelijk... nou ja, ze waren meer in het voordeel van Biden. De eerste tellingen wijken af van de latere vanwege de logische redenen (steden die later zijn geteld, poststemmen die later zijn geteld). Nouja, hij zegt iig (nog) niet dat er fraude is oid.quote:VERY STRANGE, and the “pollsters” got it completely & historically wrong!
quote:Op woensdag 4 november 2020 16:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |