abonnement Unibet Coolblue
pi_196049193
Ik ben de hele coronaperiode eigenlijk vrij makkelijk geweest met afspreken met mensen, al voelde ik me er soms niet helemaal comfortabel bij.
Nu heb ik besloten niet naar de verjaardag van mijn stiefvader te gaan (die hij niet echt vierde, dus ik zou als enige daar komen, wat volgens de regels wel mag) omdat ik gewoon geen extra risico wil lopen, het voelt niet goed. Mijn moeder komt vanwege haar werk heel veel in contact met mensen en is totaal niet zorgvuldig wat betreft hygiëne en zo.
Maar nu voel ik me heel schuldig. En dat gaat helaas nog wel vaker gebeuren als ik mijn grenzen durf aan te geven.

Hebben jullie hier ook last van en hoe gaan jullie hiermee om?
Why are you wearing that stupid man suit?
  woensdag 4 november 2020 @ 12:57:05 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196049316
Praten je moeder en stiefvader je een schuldgevoel aan?
Indien ja: :') triest en niks van aantrekken, zij zouden jouw (en hun eigen) gezondheid ook voorop moeten zetten.

Als je jezelf een schuldgevoel aanpraat: Waarom? Je gaat waarschijnlijk al jaren naar hun verjaardagen. Een keertje overslaan in zulke omstandigheden is toch niet erg?
pi_196049508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 12:57 schreef kwiwi het volgende:
Praten je moeder en stiefvader je een schuldgevoel aan?
Indien ja: :') triest en niks van aantrekken, zij zouden jouw (en hun eigen) gezondheid ook voorop moeten zetten.

Als je jezelf een schuldgevoel aanpraat: Waarom? Je gaat waarschijnlijk al jaren naar hun verjaardagen. Een keertje overslaan in zulke omstandigheden is toch niet erg?
Nee hoor, dat doen ze niet, integendeel. Mijn moeder zegt dat als ik me er niet goed bij voel ik het niet moet doen, dat het helemaal niet erg is en we het later wel vieren, dat waren ze toch al van plan.

Wat ook meespeelt is dat ik onder dezelfde omstandigheden wel naar iets zou gaan wat ik leuk vind, zoals op kraambezoek bij mijn zus. Ik wil mijn neefje en nichtje heel graag ontmoeten, dus zodra mijn zus het toestaat zou ik daar wel heengaan.
En dat is wel oneerlijk of zo.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_196049661
Voor de verjaardag van mijn moeder hebben we gewoon de tijd genomen om weer eens even uitgebreid te telefoneren. Dan betekent niet langsgaan niet gelijk dat je elkaar dan ook helemaal niet spreekt, vond ik wel een prettige oplossing.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:05 schreef kuolema het volgende:
Wat ook meespeelt is dat ik onder dezelfde omstandigheden wel naar iets zou gaan wat ik leuk vind, zoals op kraambezoek bij mijn zus. Ik wil mijn neefje en nichtje heel graag ontmoeten, dus zodra mijn zus het toestaat zou ik daar wel heengaan.
En dat is wel oneerlijk of zo.
Vind ik niet. Een beetje selectiever zijn aangaande sociale gelegenheden (ook al kan het beiden volgens de regels) is momenteel juist aan te raden. Dat iets als een verjaardag het dan aflegt tegen een kraambezoek bij je zus vind ik dan vrij logisch.
  woensdag 4 november 2020 @ 13:12:47 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_196049674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:11 schreef Chia het volgende:
Voor de verjaardag van mijn moeder hebben we gewoon de tijd genomen om weer eens even uitgebreid te telefoneren. Dan betekent niet langsgaan niet gelijk dat je elkaar dan ook helemaal niet spreekt, vond ik wel een prettige oplossing.
[..]

Vind ik niet. Een beetje selectiever zijn aangaande sociale gelegenheden (ook al kan het beiden volgens de regels) is momenteel juist aan te raden. Dat iets als een verjaardag het dan aflegt tegen een kraambezoek bij je zus vind ik dan vrij logisch.
Eens :Y
  woensdag 4 november 2020 @ 13:13:23 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_196049686
Man, ik ben blij dat ik eindelijk een gegronde reden heb om niet bij mensen langs te gaan.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 4 november 2020 @ 13:51:24 #7
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196050557
Als je ligt te piepen en te steunen op de ic had je gewild dat je meer aan jezelf had gedacht ts dus geniet van je vrijaf
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')