abonnement Unibet Coolblue
pi_196191060
Dat je zelf teleurgesteld kan zijn kan ik mij wel voorstellen, maar dat openlijk teleurgesteld zijn voor een ander vind ik wel wat gek. Om te uiten vooral dus :P ik bedoel, ik was super blij en dan zeggen mensen tegen je "Oh wel jammer dat het geen meisje is hoor" :')
  woensdag 11 november 2020 @ 19:31:50 #202
403520 Sway-
La vie est belle
pi_196191185
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef Aure het volgende:
Dat je zelf teleurgesteld kan zijn kan ik mij wel voorstellen, maar dat openlijk teleurgesteld zijn voor een ander vind ik wel wat gek. Om te uiten vooral dus :P ik bedoel, ik was super blij en dan zeggen mensen tegen je "Oh wel jammer dat het geen meisje is hoor" :')
:') :? Haha, super raar. Waar bemoeien ze zich mee.
pi_196193173
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef Aure het volgende:
Dat je zelf teleurgesteld kan zijn kan ik mij wel voorstellen, maar dat openlijk teleurgesteld zijn voor een ander vind ik wel wat gek. Om te uiten vooral dus :P ik bedoel, ik was super blij en dan zeggen mensen tegen je "Oh wel jammer dat het geen meisje is hoor" :')
Dat was dus precies één van de redenen dat ik het dit keer niet wilde weten, geen zin in die idiote opmerkingen. :+ Ik heb de hoop dat mensen die opmerkingen niet maken als er een überschattige baby (m/v) is.
pi_196194149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 21:01 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Dat was dus precies één van de redenen dat ik het dit keer niet wilde weten, geen zin in die idiote opmerkingen. :+ Ik heb de hoop dat mensen die opmerkingen niet maken als er een überschattige baby (m/v) is.
Mijn schoonvader is er anders al 37 weken mee bezig. Ook al heb ik hem gevraagd om dat niet te doen.
Wij willen het graag als een verrassing houden. Voor iedereen. Ook onszelf. Ik snap niet zo goed waarom het geslacht zo enorm belangrijk is voor sommige mensen.
pi_196194169
Wij hebben nu 3meiden en je wil niet weten hoe vaak mensen opmerkingen maken in de trant van 'jullie wilde zeker nog een jongetje' of 'gaan jullie nu nog een keer proberen voor een jongetje'.. 8)7
pi_196194770
Niemand heeft openlijk gezegd van “nog een jongen zou wel jammer geweest zijn” of “perfect een jongen én een meisje”. Maar wel opmerkingen over joepie een jongen en een meisje, koningskoppel etc. En toen werd ik gewoon even verdrietig want: ik krijg nog een kind, I don’t care, met een jongen was ik net zo blij want idd, twee zoons, broers O+ Het voelde alsof ik mijn niet-bestaande zoon moest verdedigen :') Maar ach, iedereen zal het goed bedoelen. Misschien zeiden ze bij een tweede zoon wel: leeeuk, een broertje voor Flip!

Oeps Gaddle... happens to the best hoor :* Ik heb deze zwangerschap veel meer last van zwangerschapsdementie... lastig :P

Aahh DUMAN, ik snap dat je het daarom niet geprobeerd hebt. Hoe ben je van plan om het dan te vullen en warm te houden? Ik moet nog die soeppan van 10 liter bestellen bedenk ik me net :D
Dit, dat, alles.
pi_196195275
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 21:33 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Mijn schoonvader is er anders al 37 weken mee bezig. Ook al heb ik hem gevraagd om dat niet te doen.
Wij willen het graag als een verrassing houden. Voor iedereen. Ook onszelf. Ik snap niet zo goed waarom het geslacht zo enorm belangrijk is voor sommige mensen.
Wat enorm irritant! Ik snap het ook niet zo goed. Het lijkt me oprecht leuk hoor, een meisje. Maar nog een jongen lijkt me ook geweldig. Het boeit me idd niet echt.
pi_196195805
Het was mij om het even maar ik had zelf als voorgevoel een meisje dus moest wel echt even wennen dat het een jongetje is.

En ach, ik hoor nu de opmerking dat de bedrijfsopvolging iig geregeld is ( boerenbedrijf) . Laat ze lekker zelf bepalen wat ze willen worden als ze groot zijn.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_196197707
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 19:26 schreef Aure het volgende:
Dat je zelf teleurgesteld kan zijn kan ik mij wel voorstellen, maar dat openlijk teleurgesteld zijn voor een ander vind ik wel wat gek. Om te uiten vooral dus :P ik bedoel, ik was super blij en dan zeggen mensen tegen je "Oh wel jammer dat het geen meisje is hoor" :')
Mijn moeder vond het jammer voor mijn man dat C een meisje was omdat hij al een dochter had, ook zo leuk :+ Voor zichzelf was ze wel blij omdat ze al 4 kleinzoons had en pas 1 kleindochter :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196198200
Zwanger van baby3, vroeg iemand me wat mijn voorkeur was “want je hebt heus wel liever nog een jongen of juist liever een meisje”.
Eh nee. Ik heb immers ook van beiden al 1, dus het maakt gewoon niet uit...?
“Nouja, maar wees is eerlijk, heb je liever nog een <naam zoon> of een <naam dochter>?
8)7 8)7 8)7

Mijn schoonmoeder wilde overigens dat het een jongen zou zijn, want dat paste in de verdeling van de kleinkinderen (ze had al 2 kleinzoons en 3 kleindochters, dus met nog een jongen bleef het mooi in balans). Vond ik ook zoiets onzinnigs.
  donderdag 12 november 2020 @ 09:04:39 #211
403520 Sway-
La vie est belle
pi_196198669
Ik verbaas me er echt over dat andere mensen zich daar dan zo over uitlaten. Laat het de mensen die moeilijk of geen kinderen kunnen krijgen maar niet horen.
pi_196199542
Ik moest heel erg wennen aan het idee dat ik nu een meisje zou krijgen. Als de verloskundige vroeg of we al wisten wat het zou worden hoopte ik nog heel lang dat het toch een jongetje kon zijn. :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat anderen ervan vonden maakte me niet zoveel uit. Onze buurman, die kregen ook eerst een jongetje en toen een meisje, zei "meer heb je er niet nodig". Daar kon ik wel om lachen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196203278
Daar heb ik ook wel over nagedacht hoor, @PKM dat de wereld voor meisjes soms een moeilijkere plek is. Ik heb niet eens echt nare ervaringen, dus kan het me wel voorstellen.
Kwak
pi_196206794
Ik kan me ook best voorstellen hoor dat je zelf een wens hebt, of een toekomstdroom. Ook als elk geslacht welkom is. Vind dat dat ook bespreekbaar mag zijn, niets menselijks is ons vreemd lijkt me. En dat kan ook naast de dankbaarheid van het überhaupt mogen krijgen van een kind bestaan vind ik.

Het was meer dat ik dus bij mezelf merkte dat ik nog harder ging roepen dat die tweede zoon net zo gewenst was, adhv de opmerkingen van buitenstaanders. Ik werd er een beetje verdrietig van. Maar goed, ik heb het van me af kunnen zetten dus :)
Dit, dat, alles.
pi_196206883
Hier was iedereen ook blij om een meisje want koningskoppel. Maar ze waren vast net zo blij geweest met nog een jommetje.

Even wat anders. Wat is dat gevoel van een volledig ingedaalde baby toch kut. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door arvensis op 12-11-2020 16:53:56 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_196207706
Ik was bij de eerste blij dat het een jongetje was en bij de tweede maakte het mij niet zoveel uit. Qua kleren is het wel lekker makkelijk dat die doorgeschoven kan worden.

Zoveel last Duman? Dan moet ze maar snel komen ;) .

In het dorp is een nieuw kdv geopend en ik ben er helemaal verliefd op. Baby 2 zal in april voor het eerst heen gaan en ze hebben nog plek voor zowel Bikkel en de baby op de dagen dat ik nodig heb *O* . Ik was al niet super tevreden met de huidige kdv dus even kijken of we het nog kunnen regelen voordat baby2 er is.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  donderdag 12 november 2020 @ 18:44:31 #217
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_196208991
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 17:27 schreef Wolken het volgende:
Ik was bij de eerste blij dat het een jongetje was en bij de tweede maakte het mij niet zoveel uit. Qua kleren is het wel lekker makkelijk dat die doorgeschoven kan worden.

Bij jongens :o :o ik vind het een leuke gedachte maar hier gaat alles echt snel kapot door het rouwdouwen en bomen klimmen etc. de babykleertjes/dreumeskleding nog wel want dan doen ze nog weinig maar daarna is alles hier altijd kapot :{
pi_196209329
quote:
17s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:44 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Bij jongens :o :o ik vind het een leuke gedachte maar hier gaat alles echt snel kapot door het rouwdouwen en bomen klimmen etc. de babykleertjes/dreumeskleding nog wel want dan doen ze nog weinig maar daarna is alles hier altijd kapot :{
Hier zit er 6,5 jaar tussen straks dus ik heb sowieso weinig tot niks bewaard, maar alle broeken hebben kapotte knieen sinds de basisschool vooral, lol.
Kwak
pi_196209394
Het maakt mij echt niet uit of het een jongen of een meisje is. Vriend heeft wel een voorkeur.
Ik heb zelf een heel sterk voorgevoel voor een jongen en de meeste om ons heen ook. Sofie roept ook dat ze een broertje krijgt O+ We gaan het zien, moeten geduld hebben tot 24 december.

Gisteren termijn echo gehad. Zag er goed uit en een dagje vooruit gezet, uitgerekende datum 3 juni. Sofie kwam pas met 41+3 dus ik hou het nu maar op half juni :P
  donderdag 12 november 2020 @ 19:43:58 #220
403520 Sway-
La vie est belle
pi_196210108
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier was iedereen ook blij om een meisje want koningskoppel. Maar ze waren vast net zo blij geweest met nog een jommetje.

Even wat anders. Wat is dat gevoel van een volledig ingedaalde baby toch kut. :')
Hopelijk is ze er bijna O+ Voelt t alsof je naar t toilet moet of wat kan ik me erbij voorstellen?

Ik ben bijna 34 weken en die van mij ligt nog dwars.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 20:33:36 #221
382129 crew  Donna
pi_196211432
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 16:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hier was iedereen ook blij om een meisje want koningskoppel. Maar ze waren vast net zo blij geweest met nog een jommetje.

Even wat anders. Wat is dat gevoel van een volledig ingedaalde baby toch kut. :')
Letterlijk ook ja. Ik vind half ingedaald al een ontprettig gevoel.
  Moderator donderdag 12 november 2020 @ 20:37:10 #222
382129 crew  Donna
pi_196211520
Mijn vriend had bij de eerste echt voorkeur voor een jongetje, maar dat werd een meisje en bij de 20 weken echo moest hij ook wel eventjes slikken.
Na een minuut of 5 toen we in de auto zaten zei die; er zijn ook roze overalls.
Nou het is echt een papa's meisje en ze helpt hem met sleutelen en de werkbus wassen en allemaal andere 'jongensdingen'.
Ik had nu een jongetje dan wel leuk gevonden, want ja die heb ik nog niet haha. Maar weer een meisje is ook echt leuk. Glitters en unicorns hiero.
pi_196212559
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 19:43 schreef Sway- het volgende:

[..]

Hopelijk is ze er bijna O+ Voelt t alsof je naar t toilet moet of wat kan ik me erbij voorstellen?

Ik ben bijna 34 weken en die van mij ligt nog dwars.
Voelt als een bowlingbal tussen je bennen, of zo. :') Voelt alsof ze er ieder moment uit kan vallen. Was het maar zo. :D
Protège moi de mes désirs.
pi_196212733
quote:
1s.gif Op donderdag 12 november 2020 21:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Voelt als een bowlingbal tussen je bennen, of zo. :') Voelt alsof ze er ieder moment uit kan vallen. Was het maar zo. :D
Dat zou wel een hele soepele bevalling zijn *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 12 november 2020 18:44 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Bij jongens :o :o ik vind het een leuke gedachte maar hier gaat alles echt snel kapot door het rouwdouwen en bomen klimmen etc. de babykleertjes/dreumeskleding nog wel want dan doen ze nog weinig maar daarna is alles hier altijd kapot :{
Naja, iig de eerste 2 jaar dan ;) . Wel heb ik veel kleren weggedaan die ik gekregen had bij de eerste omdat ik weet dat ik het nu ook niet aan ga doen omdat het mijn smaak niet is terwijl je bij de eerste alles accepteert.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_196221492
39 weken 🥳
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')