Hehe, ja, als het zo gewerkt had dan wel iddquote:Op woensdag 4 november 2020 13:17 schreef Em31 het volgende:
Trump had wel gelijk. Ze hadden beter kunnen stoppen met tellen!
Ik heb nog wel Al-Jazeeraquote:Op woensdag 4 november 2020 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, NL wil toch graag wel bepalen of jij een zender van de vijand kan bekijken he
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:21 schreef Strani het volgende:
Biden's voorsprong in Wisconsin vergroot naar 20k votes.
Ja? Hoeveel procent is geteld waar hij voorstaat?quote:Op woensdag 4 november 2020 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja.
Michigan nu ook voor, afhankelijk van waar je kijkt.
92% in Wisconsin volgens CNNquote:Op woensdag 4 november 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel procent is geteld waar hij voorstaat?
Niet meegekregen, ik hoorde het Steve roepen, zit ondertussen op 20 sitesquote:Op woensdag 4 november 2020 13:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel procent is geteld waar hij voorstaat?
geen idee waarom ik met dat woord aan WIDM moet denkenquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
Heb nog niet teruggelezen vandaag maar is het woord procentenpolonaise al gevallen?
Geen idee, ik zie hem voor het eerstquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
Heb nog niet teruggelezen vandaag maar is het woord procentenpolonaise al gevallen?
Jazeker, maar tot zover ben ik de enige die meedoetquote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
Strani loopt tot nu toe in zijn eentje met z'n armen omhoog.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:35 schreef Cee het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:01 schreef Strani het volgende:
@:Em31 ik vind een procentenpolonaise nu wel terecht.
*Zet de polonaise in
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Strani loopt tot nu toe in zijn eentje met z'n armen omhoog.
[..]
Noord-Koreaquote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Koen66 het volgende:
voor welke landen is Trump eigenlijk een betere keus? Kom niet verder dan Rusland eigenlijk
En wellicht Turkije
Als dit klopt, dan zijn er volgens mijn berekening nog zo'n 100k stemmen te tellen waarvan Trump er dan minstens 60k zou moeten winnen om de staat nog te pakken.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:37 schreef Strani het volgende:
Wisconsin nu opeens naar 97% maar geen verschil in aantal votes, dus wellicht een aanpassing in de verwachting van hoeveel stemmen nog geteld moeten worden.
Niet alleen wereldleiders.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Em31 het volgende:
Alle andere wereldleiders als dit gaat kloppen
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op woensdag 4 november 2020 13:39 schreef Em31 het volgende:
Alle andere De wereldleiders als dit gaat kloppen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2020 13:46 schreef Strani het volgende:
Als Biden Wisconsin and Michigan wint maar Georgia alsnog verliest, dan gaan álle politieke commentatoren morgen de grap maken dat het met Nevada a bit of a gamble is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |